Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto tietäjät, apua väittelyyn?

Vierailija
05.09.2020 |

Minun mies joka tietää enemmän autoista kun minä, väittää että v8 moottorista ei kuulu ääntä ilman jotain tietynlaisia pakoputkia.

Minä taas en tiedä mutta väitän että v8 moottorista se ääni kuuluu moottorista eikä minkään pakoputkien avulla.

Kumpi on oikeassa? Meillä on kova väittely ja kohta varmaan riita 😂😂 (ei oikeasti riitaa tule) mutta vastauksia mikäli tiedät

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietynlainen pakoputkisto tuottaa tietynlaisen äänen. Tietynlainen putkisto tuo V8:lle ominaisen hörpötyksen kaikkien kuuluville.

Vierailija
2/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakoputki tehostaa moottorin ääntä mutta kyllä se kuuluu ilman pakoputkeakin se ääni. Ai tietää enemmän autoista, hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on kaksi pakoputkea, koska V-moottori.

Vierailija
4/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ite muistan lapsuudesta kun isällä oli joskus amerikkalainen auto ja siinä v8 ja usein avattiin konepelti ja katseltiin ja kuunneltiin sitä ääntä. Vanhemmalla iällä ei ole kokemusta niistä mutta se jäi mieleen ja nyt tuntuu kuin mies koittaa väittää ettei se ole ollut mahdollista koska ne putket... Että muistaisin omiani/suurentelen asioita mielessäni.

Ap

Vierailija
5/5 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorista se ääni kuuluu ja ilman pakoputkea (äänevaimentajia siinä) se meteli on helvetillinen.

Juntit modaavat autojaan ja moottoripyöriään muuttamalla äänenvaimentimien pakovastusta tai poistavat taimmaisen vaiementimen ja nostavat huonoa itsetuntoaan kovalla pörinällä.

Brum brum.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi