Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ovella kävi viime yönä tuntematon nuori mies

Vierailija
05.09.2020 |

Eli siis heräsin alkuyöstä siihen kun joku nuori jätkä soitti mun ovikelloa. Kuvitelkaa oikeesti! Kävin katsomassa vähän ajan päästä niin ihan normi suomalainen mies siellä käytävässä oleskeli. Miten jollakin on pokkaa? Olen todella väsynyt pitkän työviikon jälkeen ja tarvin lepoa. Tuohan on jo kotirauhan rikkomista. Toki soitin poliisit mutta tuo jätkä lähti nopeasti...en vaan haluaisi saada mitään stalkkeria.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tämän jälkeen kuulin kun joku meni ulko ovesta eli jätkä taisi poistua kun en avannut. Naapureina on enimmäkseen mulla perheenäitejä ei nuorisoa. Olen itse nuori nainen.

Ap

Okei, kiva? :DDD mitä väliä oletko nuori nainen, vanha nainen, avaruusolio vai naapurin kissa.

Ps. Viestistäsi päätellen skippasit viimeisimmän oppitunninkin. Käsittelimme siellä mm. PILKUN käyttöä.

Kun argumentit loppuvat, pilkkaaminen alkaa.,.,,,,.,,,,,,,,,..

Vierailija
22/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole niin sinisilmäinen kuin jotkut. Toki voi olla ihan erehdyskin mutta niin paljon kaikkea olen joutunut kokemaan, että väkisinkin alkaa ahdistaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tämän jälkeen kuulin kun joku meni ulko ovesta eli jätkä taisi poistua kun en avannut. Naapureina on enimmäkseen mulla perheenäitejä ei nuorisoa. Olen itse nuori nainen.

Ap

Okei, kiva? :DDD mitä väliä oletko nuori nainen, vanha nainen, avaruusolio vai naapurin kissa.

Ps. Viestistäsi päätellen skippasit viimeisimmän oppitunninkin. Käsittelimme siellä mm. PILKUN käyttöä.

Kun argumentit loppuvat, pilkkaaminen alkaa.,.,,,,.,,,,,,,,,..

Kun yleissivistys loppuu, surkea kirjoittaminen alkaa.

Vierailija
24/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs poliisi tuumasi asiaan?

Voin sanoa, että vielä viitisenkin vuotta sitten ihmiset eivät olleet noin pelokkaita tai suorastaan hysteerisiä. Siis jos joku soittaa ovikelloa, niin soitetaan poliisille... Aivan kuin poliisilla ei olisi parempaa ja tärkeämpääkin tekemistä.

Miksi et kysynyt postiluukusta, millä asialla hän oli? Tai jopa avannut ovea turvaketju kiinni, jos nyt kuitenkin heräsit tarkistamaan tilannetta? Mistä tiedät, kuka oven takana edes oli?

Vierailija
25/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi joku tekee tällaisesta aloituksen? Vaikeaa kuvitella, että joku nätti nuori nainen ainakaan tånne kirjoittelisi mitään tällaisesta. Ehkä selvittelisi vanhempiensa ja kavereittensa kanssa asian. Tai jotenkin muuten, mutta ei todellakaan tekisi aloitusta tänne.

Eli oikeasti tulee mieleen joku seniori-ikäinen kerrostalokyttääjä, jonka vuoden tähtihetki osui kohdalle, kun kerrankin sattui jotain oikeasti jännää. Ei joku nuori mies sellaista edes viljaisisi, jos jossain näkisi, joten tulkinta jostain "ihailijasta" on ylimitoitettu.

Vierailija
26/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se oli joku vähämielinen joka ei erota ovikelloa valokatkaisimesta

🤯

Vierailija
27/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari vain kävi valkoisella ratsulla hakemassa sinua, mutta tuskin tulee enää.

Vierailija
28/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se AP sinuun liittynyt mitenkään. Joku humalassa erehtyi ovesta. Sellaista vaan tapahtuu.

Vierailija
29/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin käynyt. Katsoin ovisilmästä ja huusin oven läpi "Mitä asiaa?" tämä vastasi "Avaa ovi!" huusin uudestaan mitä asiaa, ilmeisesti silloin tajusi olevansa väärällä ovella ja lähti.

Vierailija
30/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut koskaan sellaisesta asiasta kuin alkoholin humalahakuinen juominen? Sellaisen seurauksena näitä ovesta erehtyjiä riittää aina välillä. Humalahakuinen juominen on edelleen melko suosittu tapa viettää viikonloppua Suomessa ja varsinkin nuoret sinkkumiehet ikäluokassa 20-35 harrastavat sitä kohtalaisen ahkerasti edelleen. Kyseessä ei ole mikään poliisiasia, vaan poliisin soisi keskittyvän niihin ihan oikeisiin rikoksiinkin.

Vierailija
31/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että vielä viitisenkin vuotta sitten ihmiset eivät olleet noin pelokkaita tai suorastaan hysteerisiä. Siis jos joku soittaa ovikelloa, niin soitetaan poliisille... Aivan kuin poliisilla ei olisi parempaa ja tärkeämpääkin tekemistä.

Miksi et kysynyt postiluukusta, millä asialla hän oli? Tai jopa avannut ovea turvaketju kiinni, jos nyt kuitenkin heräsit tarkistamaan tilannetta? Mistä tiedät, kuka oven takana edes oli?

Ovisilmästä katsoin. Poliisi ei ehtinyt tulla kun tyyppi katosi. Haloo heräsin keskellä yötä!Ei sillon tee mieli mennä juttelemaan.

Ap

Vierailija
32/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovisilmästä katsoin. Poliisi ei ehtinyt tulla kun tyyppi katosi. Haloo heräsin keskellä yötä!Ei sillon tee mieli mennä juttelemaan.

Ap

Eli siis mieluummin kilautat poliisille kuin kysäiset siltä tyypiltä suoraan, että mitä se on vailla? Olisit voinut humalaista miesparkaa jopa auttaa löytämään omaan kotiinsa samalla.

Vierailija
33/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa munkin ovelle keskellä yötä tuntematon nuori mies 🥴

Vierailija
34/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rappukäytävässä oleili ja valothan siellä oli. Miten on rappukäytävään päässyt?

Ap

Jos on useampi "samaan sarjaan" kuuluva talo niin samalla avaimella voi päästä kaikkien rappukäytäviin. Ja erehtynyt talosta/asunnosta.

Joo, mutta jos on avain niin miksi sitten pimpottaa ovikelloa asunnon ovella? Ap ei ainakaan huomannut että sälli olisi yrittänyt sisään avaimellaan.

Vierailija
35/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli siis mieluummin kilautat poliisille kuin kysäiset siltä tyypiltä suoraan, että mitä se on vailla? Olisit voinut humalaista miesparkaa jopa auttaa löytämään omaan kotiinsa samalla.

En suosittele, silloin se stalkkeri ei ainakaan lähde pois kun saa vahvistuksen sille että asukas on kotona.

Vierailija
36/37 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän ovikelloon soitti joku 12 yöllä, meillä on ovisilmä, niin katsottiin kuka hitto siellä on. Hän sitten seisoi niin, että häntä ei yhtään näkynyt ovisilmästä. Soitti useamman kerran, me ei viititty vastata siihen kun niin epäilyttävä olo tuli, että ihminen tietoisesti peitti itsensä. 

Vierailija
37/37 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut ja halusi vaan pillua. Stalkannut sijaintisi jo aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän