Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat pois herkkäuskoisilta! Entinen ”selvänäkijä” tunnustaa: ”Kaikki me puhelinennustajat olemme huijareita”

Vierailija
05.09.2020 |

Entinen työntekijä katuu ja tunnustaa: tällaisilla helpoilla keinoilla netissä ja puhelinpalveluina toimivat ennustajafirmat rahastavat herkkäuskoisia.

"Syöpää pelkäävälle miehelle olisin halunnut sanoa, että mitä sinä minulle soitat, ota yhteyttä lääkäriin. Valitsin kuitenkin huuhaapuheen ja puhelun pitkittämisen, koska minun piti tienata."

https://seura.fi/asiat/tutkivat/katuva-puhelinennustaja-nain-huijasin-i…

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?

Vierailija
2/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huuhaajargonilla tarkoitan new age -piireissä yleistä puhetapaa, jossa toistuvat sanat intuitio, energia, aura, kenttä, chakra, enkeli, astraalitaso ja sen sellaiset.

Puhelinennustajan kannalta ne ovat mukavan epämääräisiä sanoja, joiden lopullisen merkityksen kuulija itse muodostaa päässään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä yllätys jollekkin..LOL

Vierailija
4/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä tämä ei ylitä uutiskynnystä, koska jokainen normaalilla älyllä ymmärtää ettei puhelimen välityksellä voi ennustaa.

Olen joskus kuunnellut näitä soittajia ja vanhempia naisia kaikki eli näitä joita voisi lypsää vaikka amerikksiset sotilaat... onneksi monelta puuttuu kielitaito ettei näihin repsahda

Vierailija
5/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä yllätys jollekkin..LOL

"Toinen henkilö suuttui. Hänelle oli kova pala kuulla, että asia, johon hän lujasti uskoi, olikin huijausta. Hän lopulta käsitteli pettymyksensa haukkumalla minut ja ilmoittamalla, että vain minä olin kusettaja, ja muut ovat oikeita ennustajia."

Vierailija
6/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täyspäiset ovat aina tienneet sen huijaukseksi.

Vierailija
7/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral tv on aivan selvää huijausta ja rahan keräystä, rahat vaan pois tyhmiltä. Hauskaa kuunnella ja katsoa mitä kaikkee älytöntä nämä ns.ennustajat tietää, he löytää kadonneet avaimet, tietää milloin rakkaus osuu kohdalle, ajaa kodista pahat henget yms jne blaa blaaa höpinää.

Vierailija
8/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi huuhaapuhelinennustajat ja mukaselvännäkijät pitäisi lailla kieltää. Hirveetä ryöstöä yksinäisiltä ja vajaaälyisiltä.

Vierailija
9/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiesin tämän jo vuonna 1990 kun olin 10-vuotias ja lehdessä oli näitä ennustajien ilmoituksia. Myöhemmin oli yhdellä palstalla tosi suosittu nettiennustaja, kuulemma kaikki hänen ennustukset kävi toteen ihan anonyymienkin tyyppien. Katsoin hänen kejujaan niin kaikki oli sellaista ympäripyöreää mistä kuka tahansa keksii itseensä sopivan jutun. "Se asia mitä olet miettinyt, tee se." "Sinun elämässäsi puhaltavat muutoksen tuulet, ota ne rohkeasti vastaan"

Vierailija
10/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko on OIKEASTI luullut että ennustajia, menninkäisiä ja keijuja on olemassa 😯, Ei kai, kyllähän nyt jokainen tietää että ne on lasten satuja.

Vierailija
11/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko! Minullekin luvattiin pitkä tumma komea mies, sitä odotellessa.

M49

Vierailija
12/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä tämä ei ylitä uutiskynnystä, koska jokainen normaalilla älyllä ymmärtää ettei puhelimen välityksellä voi ennustaa.

Olen joskus kuunnellut näitä soittajia ja vanhempia naisia kaikki eli näitä joita voisi lypsää vaikka amerikksiset sotilaat... onneksi monelta puuttuu kielitaito ettei näihin repsahda

Ja me vielä vähän fiksummat ymmärrämme että tuo tummennetun kohdan poistaminen lauseesta ei muuta lauseen totuusarvoa.

Vierailija
13/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selvänäkijöiden ennustukset eivät yleensä ole tarkkoja. Niissä on epämääräisiä asioita, joille kuulija antaa itse merkityksen. Näin kuulija saa vaikutelman, että ennustus kertoo suoraan hänen elämästään.

Asiakkaat haluavat uskoa selvänäkijöiden kykyihin, koska elämä on mielekkäämpää, kun saa yliluonnollista apua. Siksi he tulkitsevat selvänäkijöiden puheet siten, että usko vahvistuu."

Vierailija
14/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on tällainen pösilö joka soittaa ja uskoo näihin ennustajiin.

On rahansa jakanut huijareille koko ikänsä, kun uskoo kaikkia sinisilmäisesti ja suuttuu mikäli joku yrittää puhua järkeä.

Kerran oli joku ennustaja sanonut hänen voittavan suuren määrän rahaa, niin eikö tämä jo jakanut puheissaan lottovoittoa meille lapsiensa perheille.

Oli saunasta hirmuinen kiire pois, että voi katsoa lottoarvonnan, kun se voitto tulee...

Eipä tullut ja vähän aikaa oli hiljaa, mutta sitten taas höyrysi miten hyvä ennustaja on.

Vierailija
15/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joku tuota huijaukseksi usko niin saa mennäkin puheluun viimeiset rahat...

Vierailija
16/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako prosenttia ihmisistä on täyspäisiä?

Vierailija
17/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakaion kirjoitti:

Jos ei joku tuota huijaukseksi usko niin saa mennäkin puheluun viimeiset rahat...

”Tässä ollaankin harmaalla alueella: jos ostajan harkintakyky on iän tai sairauden takia heikentynyt, sitä ei saa käyttää hyväkseen.”

Sen osoittaminen on vain hyvin vaikeaa, estäminen samoin, jos kyse ei ole holhouksenalaisesta ihmisestä.'

Vierailija
18/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenelle tämä tuli yllätyksenä? Noihin soittaa yksinäiset vanhukset, jotta edes joku kuuntelisi ja juttelisi.

Perustetaan vanhuksille kuunteleva puhelin vapaaehtoisvoimin ja mainostetaan sitä yhtä paljon.

Vierailija
19/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien hyväuskoisten vanhusten pitäisi lukea tuo artikkeli ennen esim. Astral-TV:seen soittamista.

Vierailija
20/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako prosenttia ihmisistä on täyspäisiä?

Hyvä kysymys. Mahtaako google tietää? Täytyy varmaan kvg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme