Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat pois herkkäuskoisilta! Entinen ”selvänäkijä” tunnustaa: ”Kaikki me puhelinennustajat olemme huijareita”

Vierailija
05.09.2020 |

Entinen työntekijä katuu ja tunnustaa: tällaisilla helpoilla keinoilla netissä ja puhelinpalveluina toimivat ennustajafirmat rahastavat herkkäuskoisia.

"Syöpää pelkäävälle miehelle olisin halunnut sanoa, että mitä sinä minulle soitat, ota yhteyttä lääkäriin. Valitsin kuitenkin huuhaapuheen ja puhelun pitkittämisen, koska minun piti tienata."

https://seura.fi/asiat/tutkivat/katuva-puhelinennustaja-nain-huijasin-i…

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenelle tämä tuli yllätyksenä? Noihin soittaa yksinäiset vanhukset, jotta edes joku kuuntelisi ja juttelisi.

Perustetaan vanhuksille kuunteleva puhelin vapaaehtoisvoimin ja mainostetaan sitä yhtä paljon.

Olisi oikeasti hyvä olla sellainen juttupuhelin vanhuksille, kuten joskus 80 luvulla oli mihin voi soittaa vaikka 10 hlöä yhtäaikaa.

Tosin nekin oli maksullisia...

Vierailija
22/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ennustusjutut on syystä syntiä. Ystäväni kävi ennustajalla ja järkyttyi kuulemastaan niin, että nyt vielä 20 vuoden jälkeenkään ei ole ihan raiteillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenelle tämä tuli yllätyksenä? Noihin soittaa yksinäiset vanhukset, jotta edes joku kuuntelisi ja juttelisi.

Perustetaan vanhuksille kuunteleva puhelin vapaaehtoisvoimin ja mainostetaan sitä yhtä paljon.

Olisi oikeasti hyvä olla sellainen juttupuhelin vanhuksille, kuten joskus 80 luvulla oli mihin voi soittaa vaikka 10 hlöä yhtäaikaa.

No eikö lottovaroin voisi tuollaista avata? Telia ja Elisa voisi hyväntekeväisyyteen osallistua myös.

Vierailija
24/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen 43-vuotias mies työkaveri soitti usein ennustajille.

Ei vain vanhat naiset.

Vierailija
25/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa niihin soiteltua itsekin. Kaikenlaista kuiskaajaa mahtui joukkoon. Joku tapaaminenkin tuli sovittua, mutta en siten mennyt tapaamispaikalle. Tiedä millainen Jammu-Petteri siellä oikeasti oli :D.

Vierailija
26/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailla pitäis kieltää tuo huuhaa!

Vierailija
27/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astral tv on aivan selvää huijausta ja rahan keräystä, rahat vaan pois tyhmiltä. Hauskaa kuunnella ja katsoa mitä kaikkee älytöntä nämä ns.ennustajat tietää, he löytää kadonneet avaimet, tietää milloin rakkaus osuu kohdalle, ajaa kodista pahat henget yms jne blaa blaaa höpinää.

Mukana on kuitenkin ihmisiä, jotka ilmeisesti uskovat asiaansa.

"Kale" eli Kalevi Riikonen esimerkiksi.

Vierailija
28/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Astral-tv -lähetyksessä lukisi kaiken aikaa näkyvästi "vain viihteellisiin tarkoituksiin", ei siinä sitten olisi kai mitään pahaa. Se, että selvänäkemistä väitetään ihan oikeaksi kyvyksi, pitäisi sen sijaan kieltää lailla. Voihan noista hölynpölyistä joku saada oikeastikin voimaa, mutta toisaalta potaskaa voisi kuunnella myös niin ettei siitä joudu maksamaan itseään kipeäksi - vaikkapa menemällä kirkkoon.

Vierailija
29/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuko on OIKEASTI luullut että ennustajia, menninkäisiä ja keijuja on olemassa 😯, Ei kai, kyllähän nyt jokainen tietää että ne on lasten satuja.

Ja nämä horoskooppihöpisijät...ihme juttuja.

On nousevaa leijonaa, laskevaa kalaa, lentävää lintua, kuudetta huonetta, ja mitä kaikkea muuta hönttöä.

Jos multa joku kysyy mun horoskooppia, mä sanon olevani Saimaan norppa;D

Vierailija
30/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö monesti olen saanut todella hyvät pörssivinkit astrologiltani.

Nytkin se sanoi myy koko paska helmikuu 14, odota kuukausi ja osta takaisin.

Vierailija
31/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Astral-tv -lähetyksessä lukisi kaiken aikaa näkyvästi "vain viihteellisiin tarkoituksiin", ei siinä sitten olisi kai mitään pahaa. Se, että selvänäkemistä väitetään ihan oikeaksi kyvyksi, pitäisi sen sijaan kieltää lailla. Voihan noista hölynpölyistä joku saada oikeastikin voimaa, mutta toisaalta potaskaa voisi kuunnella myös niin ettei siitä joudu maksamaan itseään kipeäksi - vaikkapa menemällä kirkkoon.

Ennustaja-tv:n alalaidassa lukee teksti, jonka mukaan asiantuntijoiden tulkinnat tehdään viihdetarkoituksessa. Astral-tv:ssä varoitus on piilotettu nettisivujen alalaitaan pikkuprintillä.

Vierailija
32/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuko on OIKEASTI luullut että ennustajia, menninkäisiä ja keijuja on olemassa 😯, Ei kai, kyllähän nyt jokainen tietää että ne on lasten satuja.

Ja nämä horoskooppihöpisijät...ihme juttuja.

On nousevaa leijonaa, laskevaa kalaa, lentävää lintua, kuudetta huonetta, ja mitä kaikkea muuta hönttöä.

Jos multa joku kysyy mun horoskooppia, mä sanon olevani Saimaan norppa;D

Minä sanon olevani Käärmeenkantaja.

Se on eläinradan 13. tähdistö.

Vierailija
33/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko tuo selvänäkijä kaikki kollegansa vai mistä tietää, että kaikki ovat huijareita? Ei kai vain tuo väite ole mihinkään perustumatonta huuhaata, huijausta?

Vierailija
34/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Maria Nordin tunnustaa.

Voisi aloittaa siitä ettei ole mikään oikea arkkitehti.

Vierailija
35/35 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan nettidieettejä myyvät julkkikset ja bodarit tunnustaa etteivät ole mitään terveyden asiantuntijoita? Ja koskahan joku verkostomarkkinoija tulee julkisuuteen ja paljastaa totuuden verkostomarkkinoinnista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi