Millaisia kuvia laitatte työhakemuksiinne?
Missä otettuja, kenen ottamia, millaisessa lookissa, kuinka vanhoja?
Kommentit (30)
Olen tohtori ja kolme vuotta hakenut nyt töitä.
Tykkään käydä salilla poseeraamassa mutruhuulin peilin edessä ja otanitsestäni siinä samalla kuvia. Sellaisen olen aina laittanut.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:25"]
Tykkään käydä salilla poseeraamassa mutruhuulin peilin edessä ja otanitsestäni siinä samalla kuvia. Sellaisen olen aina laittanut.
[/quote]
AV-mamma- tai botox- ja silikonitieteen tohtori?
En ole koskaan laittanut kuvaa hakemuseen enkä myöskään hae työpaikkoihin, jotka ilmoituksessaan kuvaa pyytävät. Ihan periaatteesta.
[/quote]
On meinaan kumma juttu, jos ei sulla oo tärpännyt. Oot kuitenkin ajan hengessäkin noin mukavasti mukana, etkä siis silleen jämähtänyt. Olet nuorekas.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:41"]
[/quote]
On meinaan kumma juttu, jos ei sulla oo tärpännyt. Oot kuitenkin ajan hengessäkin noin mukavasti mukana, etkä siis silleen jämähtänyt. Olet nuorekas.
[/quote]
Näistä kaksvitosista tyttösistä, joiden kanssa samoista paikoista kilpailen, olen mallia ottanut. Minulla kun valmsituminen kesti, kun tein lapset opiskelujen välissä ja ikää on jo yli 35v..
Kerran muuten laitoin sellaisen ihan kotona peilin edessä todella läheltä peiliä otetun, jossa näkyy vain kasvot ja huulet jännitettynä ja törröllään kuin ankalla, kun olin yhdellä nuorella naisella FB:ssä sellaisen nähnyt.
t.3
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:41"]
[/quote]
[/quote]
Näistä kaksvitosista tyttösistä, joiden kanssa samoista paikoista kilpailen, olen mallia ottanut. Minulla kun valmsituminen kesti, kun tein lapset opiskelujen välissä ja ikää on jo yli 35v..
Kerran muuten laitoin sellaisen ihan kotona peilin edessä todella läheltä peiliä otetun, jossa näkyy vain kasvot ja huulet jännitettynä ja törröllään kuin ankalla, kun olin yhdellä nuorella naisella FB:ssä sellaisen nähnyt.
t.3
[/quote]
Missä bikinikuvat??? Ei tarvi olla ees etelässä/kesällä ulkona otettu. Voit ottaa ihan itselaukaisimella tai peilin kautta vaikka olkkarissa. Pääasia, että rintoja näkyy mahdollisimman paljon.
En nyt herranen aika ole ikinä naamani perusteella töitä etsinyt.Naaman näkee sitten haastattelussa.Taito,motivaatio ja kokemus riittää.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:30"]
[/quote]
AV-mamma- tai botox- ja silikonitieteen tohtori?
[/quote]
Toihan on ihan ok jos työpaikka liittyy liikuntaan tai haetaan sporttista tyyppiä.
Hymyilevä naamakuva jonka olen rajannut suht tuoreesta muuten vain otetusta vapaa-ajanvalokuvasta ja laittanut neutraalin taustan sen alkuperäisen tilalle.