Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkioppaat. Millaisia kokemuksia?

Vierailija
11.10.2013 |

Itselläni on lähinnä positiivisia. Näen valoja ja jotain olentoja, jota esiintyvät valoina. Positiivinen läsnäolo. Tuntuu, että mua seuraa useampi kuin yksi olento, joka haluaa mulle hyvää. Voin kyllä olla myös hullu. Nämä tuntuvat henkioppailta. Sori, kamalan sekavaa.

Onko muilla tällaisia? Musta tuntuu myös, että jokin negatiivinen joskus koittaa päästä läpi, mutta taistelen vastaan.

Tosi hullua. Voin myös katsoa teille kortteja, jos haluatte apua johonkin tilanteeseen. En pysty kertomaan teille esim. tarkkaa lapsilukua tai sellaista. Voin antaa uusia näkökulmia tilanteisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, kamppailet näiden asioiden kanssa. Nämä ovat intuitiivisia asioita. Luota omaan intuitioosi.

Vierailija
22/25 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Ratkaisu löytyy sinusta itsestäsi. Kuuntele sitä, mitä todella haluat. Kuulostaa tyhmältä, mutta tarkoitan sitä, mitä oikeasti tunnet. Se ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, sori, olen aika sekaisin jo. Palaan tänne vielä.

ap

Vierailija
24/25 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 22:01"]

Apua, sori, olen aika sekaisin jo. Palaan tänne vielä.

ap

[/quote]

Jos henkiin uskot niin olet todellakin hyvin, hyvin sekaisin.

Vierailija
25/25 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tänään henkioppaani. Kävelin mielessäni pitkää polkua pitkin jäätä kohti aurinkoa ja näin edessäni hahmon joka tarkentui lähemmäs tultaessa.

Ja nyt tulee se hauskin, henkioppaani on tässä vaiheessa Irwin Goodman :) En olisi parempaa keksinyt, ehkä Juice...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme