Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko Iittalan Lempi-lasi viinilasiksi?

Vierailija
11.10.2013 |

Eli te viininjuojat, mitä olisitte mieltä jos kylästellessä viini tarjottaisiin näistä laseista:

http://www.finnishdesignshop.fi/images/6IittalaLempi_iso.jpg

http://image.rakuten.co.jp/freedesign/cabinet/img22/sdilg001-01.jpg

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi kuin lasi, tuon on vielä aika hyväkin. Kunhan ei yritä pahvimukista juoda, siitä tulee viinit läpi.

Vierailija
2/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok viinilasi esimerksi illanistujaisissa. Lasi on itsessään mun mielestä tosi kiva, ja jos ei kaapit olisi jo väärällään astioita, niin ostaisin meillekin. Ei liian arkinen, ei liian juhlava, sopii moneen tilanteeseen.

Ehkä vähän pistäisi silmään, jos niitä käytettäisiin viinilaseina hienoilla illallisilla... no, en siitäkään kyllä sanoisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kahdessa ns vanhassa viinimaassa, ja usein minulle on tarjottu viiniä aika tavallisesta juomalasista. Ateriallakin. Enkä pidä tuttaviani minään juntteina tosiaankaan. Ei korkeajalkainen lasi ole mikään must, eikä perus ruokaviini mitään aromilasia kaipaa.

Vierailija
4/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi lasi arkilasina, mutta käytössä myös pienissä juhlissa joissa tarjolla viiniä, olutta, limuja jne., kaikkia noita voi juoda tuosta lasista.

2 lasia menee pinoon mikä säästää kaappitilaa. On ollut myös yllättävän kestävä ohuehkosta reunastaan huolimatta. Vain yhteen on tullut pieni särö vaikka olleet käytössä jo pari-kolme vuotta.

Kätevä lasi :)

Vierailija
5/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin toimii aika hyvin viinilaseina, minulla on essensit ja lempi lasit, mutta aina viiniäkin juodessa otan tuollaisen lempi lasin, olen niin ihastunut niihin. minulla on tumman lilat, ja viini on tosi hineon nnäköinen lasissa:)

Vierailija
6/12 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Hyvä viini ei yksinkertaisesti pääse oikeuksiinsa tuollaisissa laseissa. Mielestäni on jo junttia tarjoilla valkoviiniä punaviinilasista.

Mutta tietysti on ihan ymmärrettävää oikoa, jos juo erittäin harvoin viiniä.

Vierailija
7/12 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon tyttäreni oli ostanut kyseiset lasit ja sanoi käyttävänsä niitä sekä vesilasina että tarvittaessa viinilasina. Nuorelta opiskelijalta mielestäni fiksua, ettei tarvitse tuhlata erikseen viinilaseihin, jos niitä harvemmin käyttää, niin säästää rahaa ja tilaa kaapeista. Arkiset ovat tosiaan, joten rennoissa illanistujaisissa käy viinilaseina missä ja kenen kotona vain, mutta juhlavimpiin tilaisuuksiin aikuisten luona tai ravintolassa odottaisin ja itse käyttäisin niitä "oikeita" viinilaseja.

Ei ne lasit kuitenkaan kenenkään iltaa pilaa, tai jos pilaa, niin antaa pilata! ;)

Vierailija
8/12 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, lisää kommentteja! :)

Vierailija
9/12 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok viinilaseiksi.

Meillä ei ainakaan järjestetä koskaan super hienoja illallisia, paikalla sukulaisia ja/tai hyviä ystäviä =ei väliä millaiset lasit ovat. Eri asia jos pitää edustaa esim. työn puolesta kotona.

Minusta ns. oikeat viinilasit ovat epäkäytännölliset, en jaksa tiskata käsin ja ohut lasi herkkä hajoamaan, muutamia tuollaisia on, lahjaksi saatuja. Toki jos on viinihifistelijä niin lasin rakenne vaikuttaa makuun jne. mutta illanistujaisissa se yhdessä oleminen lienee kaikille se pääasia, ei viininmaistelu etiketin mukaisesti.

Vierailija
10/12 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren kotona ok, aikuisilla odottaisin olevan oikeat viinilasit, mutta kuten sanottu jo, ei ne lasit iltaa pilaa.

Vierailija
11/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika... viiniä voi juoda mistä tahansa lasista ! Ei se muuallakaan maailmassa niin kummaa ole. Kauniita kattauksia voi tehdä ja varioida erilaisilla sopivilla astioilla ja laseilla.

Vierailija
12/12 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon suoraan pullosta jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi