Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on sinun mielestäsi ihminen joka on tempperamenttinen?

Vierailija
11.10.2013 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyhmä kysymys.. sähän vastaat kysymykseen jo ite.. minkä värinen on vaaleenpunanen?

Vierailija
2/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun läpäissyt alle 7,5:n keskiarvolla, rakastaa Huutonettiä, kirpputoreja ja koiria. Ei lue lehtiä eikä katso uutisia päivittäin. Suosikkiohjelma BB.

Miksi se temperamenttinenkin pitää aina kirjoittaa väärin? OMPA rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikielessä tällä tarkoitetaan voimakkaasti reagoivaa, impulsiivista ihmistä. Oikeastihan jokaisella ihmisellä on temperamentti, joka siis tarkoittaa ihmiselle tyypillistä käyttäytymis- tai reagoimistyyliä.

Vierailija
4/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleva tuuliviiri, jonka raivopuuskia kaikki läheiset ovat lapsesta asti puolustellut "meidän Tinttaliisa se on niin kovin temperamenttinen nii hih siellä se nyt menee pää punasena ja paiskoo menemään koiraki sai kyytiä". Sitten nämä ärsyttävät temperamenttiset ihmiset puolustelee opittua käytöstään vielä aikuisenakin, kun kuvittelevat että pään aukominen ja tavaroiden rikkominen ja kumppanin muksiminen on jotenki ok, kun on se temperamentti ja sillee.

Vierailija
5/7 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen temperamenttinen. Se ei tarkoita, ettei minulla olisi itsehillintää. Olen riuska työntekijä, nopea telemään päätöksiä ja muodostamaan mielipiteitä, perusluonteeltani iloinen. Olen ulospäinsuuntautunut. Älyni on riittänyt helposti loistavaan opintomenestykseen ja akateemiseen tutkintoon. 

Vierailija
6/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up