Vihaan exääni
Valehteleva, oksettava sika. Onneksi jätin. Hyi hitto!
Kommentit (46)
Onneks mulla ei oo exiä. Toivottavasti ei tulekaan.
Puran vihaani täällä, kun en viitsi hänellekään lähettää viestiä, jossa kerron kuinka paljon häntä vihaan.
Minä taas rakastan kaikkia eksiäni ja kaikkien kanssa on erottu ihan sovussa paitsi tämän viimeisimmän jonka sitten otin takaisin ja jota en tunne rakastavani niin kovin paljon. Mutta aika näyttää, ehkä tästä vielä hyvä tulee.
Mutta hei ap, nauti vapaudestasi äläkä mene samaan ansaan enää! Tsemppiä!
Min en vihaa. Eron hetkellä ei ollut mitään tunteita. Myöhemmin tuli inho.
Vierailija kirjoitti:
Puran vihaani täällä, kun en viitsi hänellekään lähettää viestiä, jossa kerron kuinka paljon häntä vihaan.
Eikun lähetä vaan!! Mieti kuinka helpottunut olo siitä tulisi. :) Kerro meille sitten mitä hän vastasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun lähetä vaan!! Mieti kuinka helpottunut olo siitä tulisi. :) Kerro meille sitten mitä hän vastasi!
Ei se helpottaisi, enkä halua kuulla hänestä mitään. Vastaisi viestiini, joten en aio.
Taidan tietää miksi exäni vihaa juuri minua. Taisi jättää taakseen sen minkä aina kivasti edestään löytää. Taisi tänään mennä terveiset silleen kivasti perille. Sitä saa mitä tilaa.
Mä en vihaa mun exiä. Olen ihan hyvissä väleissä kaikkien exien kanssa.
En ole koskaan ymmärtänyt exien vihaamista, ihme pissistouhua.
Kurko kirjoitti:
Ex valehteli ja petti, joten kyllä sellaista saa vihata. Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää miksi exäni vihaa juuri minua. Taisi jättää taakseen sen minkä aina kivasti edestään löytää. Taisi tänään mennä terveiset silleen kivasti perille. Sitä saa mitä tilaa.
Kyllä, olet oksettava etkä koskaan löydä ketään toista, ainakaan jos olet rehellinen.
Vihaan sidottu ihminen ei ole vapaa.
En ole koskaan vihannut exiäni. En ole koskaan vihannut ketään.
Aikuinen ihminen osaa olla ottamatta erimielisyyttä tai yhteensopimattomuutta henkilökohtaisesti. Tai varsinkaan vierittää syytä kenellekään yhdelle ihmiselle.
Tilanteesi kertoo paljon sinusta ap. Vihaamasi ihminenkin näyttäytyy paremmassa valossa kuin sinä.
Kurko kirjoitti:
Nimenomaan ja reaktio tähän kommenttiin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sidottu ihminen ei ole vapaa.
En ole koskaan vihannut exiäni. En ole koskaan vihannut ketään.
Aikuinen ihminen osaa olla ottamatta erimielisyyttä tai yhteensopimattomuutta henkilökohtaisesti. Tai varsinkaan vierittää syytä kenellekään yhdelle ihmiselle.
Tilanteesi kertoo paljon sinusta ap. Vihaamasi ihminenkin näyttäytyy paremmassa valossa kuin sinä.
Mies oli rikollinen, valehtelija ja pedo. Että silleen.
Minä en vihaa eksääni, oli ihan kunnon mies mutta ei vaan oltu toisillemme sopiva pari. Erottiin ja jaettiin kaikki omaisuuskin sovussa.
Sen sijaan kyllä vihaan nykyisen miehen eksää, en siksi että on ex, vaan siksi että aiheutti kaikenlaista harmia ja kiusaa meille vuosikymmenen ajan. En mitenkään ymmärrä koska itse lähti toisen miehen matkaan vuotta ennen kuin edes miehen tapasin. Ei vaan ilmeisesti halunnut että mieskin olisi voinut aloittaa uuden suhteen ja jatkaa elämäänsä eron jälkeen. Todella luonnehäiriöinen tyyppi!
Ei kannata vihata. Tai jos vihaat, sinulla on yhä tunteita häntä kohtaan, jotka kahlitsevat sinut vihaan. Anna hänelle anteeksi ja jatka elämääsi. Exäsi ei ole kiinnostunut vihastasi ja se vihasi kuluttaa vain omia voimavarojasi. Älä anna exäsi kuluttaa itseäsi, ethän:)
Vierailija kirjoitti:
Et ole päässyt hänestä yli
Olen. Mutta mitä jos exäsi olisi vaikkapa sekaantunut eläimiin seksuaalisesti ja salannut tämän sinulta? Etkö olisi yhtään vihainen? Niinpä.
Samat sanat, ap! Itsekin vihaan. Valehteleva sika oli.
Niin minäkin omaani. En kyllä ymmärrä, miten tästä kummoinen keskustelu saadaan aikaan.