Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rajani ylittyi. Aion hakeutua sukupuolenvaihdosleikkaukseen!

Vierailija
04.09.2020 |

Olen tosissani. Olen AINA vihannut elämääni naisena. Täyttä pskaa naisen elämä! Ihan totta! Tänään tulin niin sanotusti kaapista ja leikkasin kaikki hiukset pois ja loput sheivasin päänahastani. Hankin mustan bomber-takin, litistin rinnat ja marssin miesten vaateosastolle. Hävitin viimeisetkin naiselliset tavarat, meikit ynnä muut. Ja kyllä olen tästä aivan varma ja toinen kyllä, tuntuu helvtin yksinäiseltä kun kukaan ei ymmärrä! En vihaa muita naisia mutta on kamala tunne olla pakotettuna ruumiiseen mikä ei tunnu omalta. Olen koko illan pohtinut uutta nimeäni koska vaihdan tyttönimeni miehen nimeksi! Tämä on tosi kuin vesi mutta asiallisia kysymyksiä ja kommentteja voitte kirjoittaa. Kiitos!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaanmenoaika, Jonne.

Vierailija
2/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaanmenoaika, Jonne.

Asiallisia kommentteja kiitos! Hyvää yötä sinulle. Valvon koko yön ja suunnittelen uutta elämääni miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin! Olen jo prosessissa ollut jonkin aikaa. Olin tosin mies joka korjasi itsensä naiseksi. Nyt aio ajaa hiukseni pois. Tuuheat omat luonnolliset hiukseni. Haluan osoittaa, sitä että munaa löytyy vaikkei ole munia. Voimaannutaan!

Vierailija
4/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus, vaatteet, meikkaus yms. ulkoiset merkit eivät tee naiseksi. Tämän päivän naisellisuus ei ole yhtä kuin naisena olo. Voit mielestäni olla ihan hyvin sataprosenttinen naaras-ihminen ja käyttää bomber-takkeja, ajaa hiuksesi pois ja olla meikkaamatta.

Minun on hiukan vaikea ymmärtää ajatusmaailmaasi, koska ajattelen, että me kaikki olemme ensisijaisesti ihmisiä. Toisilla meistä on naisen keho ja toisilla miehen, mutta se on vain keho. Ehkä kyseessä on jotain samantapaista kuin että puhuttu kieli on viime kädessä vain joukko äänteitä, mutta niiden avulla ilmaistut ajatukset ja tunteet ovat jotain enemmän.

Mieleltämme ja persoonaltamme ajattelen meidän olevan aika sukupuolettomia.

Olen pahoillani puolestasi, jos koet, että vartalosi on vääränlainen. Toivottavasti olosi helpottuu.

Vierailija
5/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin joskus dokkarin jostain muijasta joka vaihtoi sukupuoltaan. Se tekojorma-systeemi mikä sille tehtiin oli kyllä melkoisen kömpelö systeemi. Onkohan asiassa tapahtunut mitään kehitystä? Noin niinku värkkien puolesta taitaa olla helpompaa miehestä naiseksi kuin päinvastoin?

Vierailija
6/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö sun kanssa, trollipeikko. Ihminen, joka oikeasti kokee sukupuolidysforiaa, ei kirjoita niinkuin sinä. Asia kun ei ole ihan noin yksioikoinen. Mutta yrityksestä 1/5.

Vierailija
7/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus, ei vaihdos.

Saat lähetteen perusterveydenhuollosta. Edessä on pitkä ja äärimmäisen vaikea prosessi.

Vierailija
8/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sementtiä vaan ketun koloon ja dildo kitillä kiinni. Kestoseisokki tulee kaupanpäälle. Hyviä öitä, Reinoliisa.

Vierailija
9/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sitten valvoessasi vaikka Musta orkideaa.

Katso alfa tv  permanto ajankohtaista aiheesta .vai mitä keskusteluja ne on aihepiiristä.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan uudeksi nimeksi Kaluman.

Vierailija
11/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korjaus, ei vaihdos.

Vaihtelua se on.

Nips, peenis pois.

Naks, peenis takaisin.

Vierailija
12/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan leikkaa itseäsi muun sukupuoliseksi? Voit laittaa ihan minkä vaan vehkeen jalkojen väliin, vaikka jääpalakoneen.

Vierailija
13/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään meikkejä ollut omistuksessa moneen vuoteen eikä mekkoja tai hameita vaikka naaraspuolinen olen biologisesti. Vaatteeni on kaikki suht sukupuolineutraaleja. En tuo sukupuoleani missään esiin enkä koe sen vaikuttavan mihinkään mitä teen. Rinnat saatan joku päivä pienennyttää pieneksi koska nyt ne on isot ja hankalat, mutta kokonaan niistäkään ei tarvi päästä eroon. Kun täytän 30 hommaan sterin, vanhempaa musta ei tule. En koe tarvetta mihinkään leikkauksiin muuta ku toi rintojenpienennys ehkä joskus.

Vierailija
14/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut sukupuolineutraali sukunimi niin ei onneksi tarvitse tuommoisia miettiä

Vierailija
15/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ole mitään meikkejä ollut omistuksessa moneen vuoteen eikä mekkoja tai hameita vaikka naaraspuolinen olen biologisesti. Vaatteeni on kaikki suht sukupuolineutraaleja. En tuo sukupuoleani missään esiin enkä koe sen vaikuttavan mihinkään mitä teen. Rinnat saatan joku päivä pienennyttää pieneksi koska nyt ne on isot ja hankalat, mutta kokonaan niistäkään ei tarvi päästä eroon. Kun täytän 30 hommaan sterin, vanhempaa musta ei tule. En koe tarvetta mihinkään leikkauksiin muuta ku toi rintojenpienennys ehkä joskus.

Tasan ei mene nallekarkit. :/

T. Lauta

Vierailija
16/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin joskus dokkarin jostain muijasta joka vaihtoi sukupuoltaan. Se tekojorma-systeemi mikä sille tehtiin oli kyllä melkoisen kömpelö systeemi. Onkohan asiassa tapahtunut mitään kehitystä? Noin niinku värkkien puolesta taitaa olla helpompaa miehestä naiseksi kuin päinvastoin?

Näin mielenkiinnosta, että kuinkahan helppoa sekään on siis miehestä naiseksi? Kairataanko miesten lantiolihasten väliin reikä ja mihin se kiinnittyy? Kaikille miehillehän tulisi joku vaginan laskeuma jos se ei ole kiinni missään. Vai operoidaanko vain peniksestä häpyhuulet ilman reikää. Mies voi sitten esittää kapealantioista naista joka haluaa vain hiplausta tai kakkoseen? Vai riittääkö miehelle yksi reikä eli peräreiän ympärille muotoillaan häpyhuulet ja se on tekopillu. Ulostamista varten avanne?

Vierailija
17/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites seurustelupuoli sitten kun pelit ja vehkeet on vaihdettu? Olet siis kiinnostunut naisista sillä lailla vaikka itselläsi on nyt samat vehkeet?

Vierailija
18/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon harkinnut. En koe olevani mies tai haluaisi vaihtaa sukupuolta, mutta cis naisena rinnoista ei pääse eroon muutoin. Olen kokenut niin paljon seksuaalista häirintää rintojeni takia, että psyyke ei kestä. Haluaisin että minut nähtäisiin ihmisenä :/ mitäs nimeä olet itsellesi harkinnut? Ihan mielenkiinnosta kysyn, en arvostellakseni :)

Vierailija
19/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin hallituksen uusimman ehdotuksen mukaisesti vaihtanut sukupuolekseni perussuomalainen!

Vierailija
20/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korjaus, ei vaihdos.

Saat lähetteen perusterveydenhuollosta. Edessä on pitkä ja äärimmäisen vaikea prosessi.

Oli miten oli, mutta muutos on kuitenkin edessä. En pelkää mitään. Olen mies enkä nainen. Ajattelen rationaalisesti ja olen voimakas. Ammattini on myös miehinen vaikken haluakaan luetella ihmisiä ammatin puolesta. Haluan eroon kaikesta naisellisesta koskien rintoja, kohtua, kuukautisia ja jatkuvaa seksismiä ja halveerausta. On paljon muutakin mutta haluan olla mies ja ennen kaikkea oma itseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan