Rajani ylittyi. Aion hakeutua sukupuolenvaihdosleikkaukseen!
Olen tosissani. Olen AINA vihannut elämääni naisena. Täyttä pskaa naisen elämä! Ihan totta! Tänään tulin niin sanotusti kaapista ja leikkasin kaikki hiukset pois ja loput sheivasin päänahastani. Hankin mustan bomber-takin, litistin rinnat ja marssin miesten vaateosastolle. Hävitin viimeisetkin naiselliset tavarat, meikit ynnä muut. Ja kyllä olen tästä aivan varma ja toinen kyllä, tuntuu helvtin yksinäiseltä kun kukaan ei ymmärrä! En vihaa muita naisia mutta on kamala tunne olla pakotettuna ruumiiseen mikä ei tunnu omalta. Olen koko illan pohtinut uutta nimeäni koska vaihdan tyttönimeni miehen nimeksi! Tämä on tosi kuin vesi mutta asiallisia kysymyksiä ja kommentteja voitte kirjoittaa. Kiitos!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin joskus dokkarin jostain muijasta joka vaihtoi sukupuoltaan. Se tekojorma-systeemi mikä sille tehtiin oli kyllä melkoisen kömpelö systeemi. Onkohan asiassa tapahtunut mitään kehitystä? Noin niinku värkkien puolesta taitaa olla helpompaa miehestä naiseksi kuin päinvastoin?
Näin mielenkiinnosta, että kuinkahan helppoa sekään on siis miehestä naiseksi? Kairataanko miesten lantiolihasten väliin reikä ja mihin se kiinnittyy? Kaikille miehillehän tulisi joku vaginan laskeuma jos se ei ole kiinni missään. Vai operoidaanko vain peniksestä häpyhuulet ilman reikää. Mies voi sitten esittää kapealantioista naista joka haluaa vain hiplausta tai kakkoseen? Vai riittääkö miehelle yksi reikä eli peräreiän ympärille muotoillaan häpyhuulet ja se on tekopillu. Ulostamista varten avanne?
Miehet ei yleensä leikkele haaruksiaan jos vaihtavat sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Lue sitten valvoessasi vaikka Musta orkideaa.
Katso alfa tv permanto ajankohtaista aiheesta .vai mitä keskusteluja ne on aihepiiristä.
Minkä ikäinen olet?
29-vuotias ja mieleni ei muutu. Olen 1000% varma tästä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan leikkaa itseäsi muun sukupuoliseksi? Voit laittaa ihan minkä vaan vehkeen jalkojen väliin, vaikka jääpalakoneen.
Haluan kokonaan eroon menkoista, kohdusta, munasarjoista ja rinnoista. Ääneni on onneksi jo valmiiksi matala ja möreä että jotain sentään on oikein. Jossain vaiheessa kasvatan hiukset takaisin ja värjään ne miehiseen lyhyeen malliin. Olen alkanut treenaamaan yläkroppaa lihaksikkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korjaus, ei vaihdos.
Saat lähetteen perusterveydenhuollosta. Edessä on pitkä ja äärimmäisen vaikea prosessi.
Oli miten oli, mutta muutos on kuitenkin edessä. En pelkää mitään. Olen mies enkä nainen. Ajattelen rationaalisesti ja olen voimakas. Ammattini on myös miehinen vaikken haluakaan luetella ihmisiä ammatin puolesta. Haluan eroon kaikesta naisellisesta koskien rintoja, kohtua, kuukautisia ja jatkuvaa seksismiä ja halveerausta. On paljon muutakin mutta haluan olla mies ja ennen kaikkea oma itseni!
Suoraan sanottuna vihjaus siitä, että rationaalinen ajattelu ja voimakkuus olisivat naisilta poissuljettuja ominaisuuksia, ei osoita kovinkaan rationaalista ajattelua, vaan tunnepohjaista sukupuolistereotypioiden harkitsematonta toistamista ja ylläpitämistä (eli seksismiä). Jos haluat tosissasi päästä seksismistä eroon, opettele ajattelemaan vähemmän tunkkaisesti. Koska omien ajatustesi kanssa olet jumissa, oli kehosi millainen hyvänsä.
Tiedäthän että se ei ole miehenäkään helppoa?
Miehet arvioi toisia miehiä, tosin sanattomaksi
Mutta sen aistii ja puhuvat samanlain toisista miehistä paskaa kuin naiset puhuu toisista
Miehet kokee myös ulkonäkö paineita
Mutta eivät tuo sitä esille
Vaan pikemminkin yrittävät korostaa omia parhaita puoliaan. Joillakin se on se ulkonäkö, toisilla hauskuus, raha, suhteet
Ja se miehinen känniuho
Kun kaikki ovat jotain alfamale yksilöitä ja pätevät toistensa päälle
Mutta tervetuloa mieheksi
Kyl tänne mahtuu
Se on pitkä prosessi. Edessä on mm. kahden eri alaan erikoistuneen psykiatrin vastaanotto ja niille on pitkät jonot. Yhteenkään leikkaukseen ei ole pakko nennä. Hormonihoidot ovat haasteellisia. Mikään yhtäkkinen mielenmuutos ei tiitä. Vuosia menee.
Mitä sitten? En ole kiinnostunut naisista vaan miehistä. Jos lokeroida haluat niin sukupuolen muutoksen jälkeen taidan olla homo. Ihminen ja mies kuitenkin!