Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmikymppisten naisten erobuumi?

Vierailija
11.10.2013 |

Viime aikoina moni kolmikymppinen bloggaajanainen on ilmoittanut erostaan (Pupulandian Jenni, Sofié, Char). Tuli vain mieleen, että olisikohan kyseessä laajempikin ilmiö. Mitä sanotte av-raati: Onko 30 vuotta jotenkin sellainen vedenjakaja, jonka kohdalla parisuhdettakin arvioidaan uudestaan? Onko teidän tuttavapiirissä sattunut paljon eroja juuri naisen ollessa kolmenkympin kieppeillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa vielä, että mietin tässä nyt erityisesti lapsettomien pariskuntien eroja, että olisiko tuo 30 v juuri se rajapyykki, jossa aletaan miettiä, mitä elämältä halutaan ja menevätkö omat tavoitteet sittenkään yksiin kumppanin tavoitteiden kanssa. Omasta tuttavapiiristäni en vielä pysty sanomaan mitään, koska on sen verran nuorta väkeä: tuo 30 v on vielä melkein kaikilta naisilta saavuttamatta.

Vierailija
2/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin erobuumi tulee 40v iässä, nähty on laajemmin tuo tapahtuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Mitä arvelet syyksi siihen, että juuri tuossa vaiheessa erotaan?

Ap

Vierailija
4/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä erosin juuri 32v;nä. Halusin kokea rakkauden huumaa ja 15vuotta kestänyt suhde ei sitä enää antanut... vaihdoin huomattavasti nuorempaan :)

Vierailija
5/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että on aika yleistä. Itse erosin aikoinaan 33v ja 2 ystävätärtäni parin kuukauden sisällä samoin. Tajusin että perushyvästä avioliitosta huolimatta en saanut sitä arvostusta enkä rakkautta minkä ansaitsin. Valitsin yksinhuoltajuuden ja vapauden:)

Tosin 3v myöhemmin tapasin nykyisen mieheni joka on aina osoittanut arvostuksensa kaikin tavoin, hänen kanssaan on helppo ja hyvä olla. Ei tarvitse laskea kuka tekee ja mitä, teenkö enemmän ja uhraudunko toisen puolesta. Kumpikin tekee kaikkensa perheen hyväksi:)

2. kierroksella jo 17v

Vierailija
6/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä 30-v eros ne, jotka oli menny yhteen alle 20v. Osalla oli nuoruus elämättä ja osa muuten vaan kasvoi erilleen. Harva vielä alle 20 v. tietää, mitä oikeasti haluaa ja mitkä on omat elämänarvot jne. Siten kun ne selkiintyy ja huomataa, että puolison arvot on jotain ihan muuta, niin erohan siitä tulee.

Nyt alkaa olla 40 mittarissa ja alkaa nousta toinen erobuumi, kun ei jakseta lapsiperheen arjen pyöritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi