Aivan loistava uusi blogi
Löysin tämmöisen aika uuden blogin
Aika hauskaa tekstiä, ei mitään peristeistä lässynläätä :D
Mitäs tykkäätte?
Kommentit (10)
No ei ollut ollenkaan loistava. Aivan liikaa yhdys sana vihreitä.
Ei ollut erityisen hauska eikä muutenkaan erityisen kiinnostava. Mutta varmasti ihan ok tuttujen luettavaksi ja omaksi päiväkirjaksi. Ja kivahan tuo blogiharrastus on, tsemppiä!
Miksi loistava? Ja ihan perinteistä meijät lapset ja tatskat on ihkuja lässynläätä oli täynnä.
Ei oma, en harrasta :)
Minusta oli hauskaa tekstiä. Kiva kun ei ollut pelkkää lapsijuttua.
Mulla kanssa ongelmia lukea kielioppivirheiden takia. Todella häiritsevää. Olisi edes se vauvabuumi oikein kirjoitettuna.
Kuulostaa kamalalta, mutta edustaa eri yhteiskuntaluokkaa kuin itse olen.
Kuka tuollaista roskaa jaksaa lukea? Joku nainen postailee horinoita ja kuvia lapsistaan. Tuota samaahan on Facebook-syöte täynnä jokaisella kolmikymppisellä.
Ei todellakaan loistava.
- kirjoitusvirheitä ja yhdyssanavirheitä
- liian pienet kuvat
- teksti rasittavasti keskitetty
- huono/ruma/viimeistelemätön ulkoasu
- "elämän pienistä ja suurista suruista ja iloista..." niin persoonatonta
Ei, ei ja ei. Ulkoasu ja kirjoitukset kuntoon niin näyttäisi edes vähän paremmalta.
Ihan ok. Ei mitään hillitöntä mun koti on niin kaunis-mainostusta eikä askartelu tai leivonta-kuvia. Ihan tavallista elämää ja iloisen näkösiä lapsia.
Täh. Perusjuttua. Joo, varmaan tutuille ja suvulle ihan kiva. Mutta muuten?? En minä ainakaan jää tuota lukemaan.
Kuten moni muukin on sanonut, teksti on ärsyttävästi keskitetty, kirjoitus- ja yhdyssanavirheitä kamalasti. Eikä tuo tekstikään solju, vaan on enemmän vain lauseita peräkkäin. Mutta kuten sanoin, ajaa varmasti asiansa omalle kohderyhmälleen.
Jaajaa, omaa blogiako mainostat? Ihan kivalta vaikutti, mutta ei nyt mitään niin erikoista että jaksaisin jäädä lukemaan. Ärsytti myös se huutomerkkien yletön käyttö, yhdyssanavirheet ja se ulkoasu tekstin ja kuvien suhteen muutenkin.