Lue keskustelun säännöt.
Rv 23 ja neuvolassa kuului kahdet sydänäänet?
11.10.2013 |
Terkkuja Kela-neuvolasta.
Sydänääniä kuunnellessa terkkari sanoi, että kuuluu ikäänkuin kahdet eritahtiset sydänääneet samaan aikaan. Itsekin sen kuulin. Kohtu on kasvanut koko ajan yläkäyrän yläpuolella.
Mutta, Np-ultra on käyty, rakenneultra tehty ja lisäksi toissapäivänä yksi päivystysluontoinen ultra ennenaikaisten supistusten vuoksi. Missään näistä ei tullut esille että olisi ollut enempää kuin yksi vauva.
Onko kellään kokemusta että nykyisen tasoisella ultraäänikalustolla olisi kaksoset jääneet havaitsematta, kolmessa ultrassa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuliko teille kaksoset. .. koska meillä on nyt sama juttu 😊