Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo ulostusongelma - mistä voi johtua?

Vierailija
11.10.2013 |

Aamuisin suoli toimii normaalisti ja silloin tulee vaivatta iso ja normaalin oloinen lasti. Mutta sitten pitkin päivää on pissalla käydessä sellainen myös pieni kakkahädän tunne, ja saan tehtyä sellaista ihme sotkevaa tahnaa. Tahnaa saattaa myös itsekseen valua hieman, eli pyyhkiessä sitä tulee hieman paperiin vaikka ei olisi kakannutkaan. Peräaukko kutisee ja selkeitä pukamiakin on jonkin verran. Verta ei kuitenkaan tule, eikä kipuja ole.

Kysymys kuuluu, miksi kaikki tavara ei tule kerralla aamusta? Johtuuko tämä pukamista vai onko minulla jotain vakavampaa, kuten syöpä?? Tai jonkinlainen laskeuma? Olen synnyttänyt 3 kertaa ja lievää laskeumaa kuulemma on emättimessä. Voiko tämä liittyä takapään ongelmaan? Luin netistä peräaukon laskeuman oireita ja minuun pätee hyvin ainakin se, että potilaan on vaikea erottaa milloin tulossa on pelkkää ilmaa (pieru) ja milloin jotain kiinteämpää.

Olen menossa pian gynelle ja aion tästä kyllä kysyä, mutta kysytään nyt ensin mahdollista vertaistukea. Kahvipyödässä tästä ei oikein viitsi livenä puhua. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla