Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsenäinen ja vahva nainen. Kirous miehille?

Vierailija
10.10.2013 |

Olen päälle 30-vuotias nainen, korkeasti koulutettu ja ainoa lapsi. Kotoa olen saanut sen naisen mallin, että naisen tehtävänä on hoitaa kaikkia asioita, niitäkin, jotka perinteisesti mielletään miesten töiksi. Oma äitini, myös ainoa lapsi maatalossa kasvatti myös minut tähän naisen malliin, johon itse kasvoi. Hoitamaan asiat niin kiukaiden uusimisesta metsänhoitoon. Olen törmännyt kaikkien kolmen pitkän seurustelusuhteen aikana siihen, että miesteni on erittäin vaikea hyväksyä sitä, että hoidan asioita itsenäisesti. Mutta minut on kasvatettu siihen, muuta toimintatapaa en osaakaan. Onko kellään kokemusta vastaavasti eli siitä että miesten on lopultakin vaikea hyväksyä sitä, että nainen hoitaa "tilan" asioita itsenäisesti.

Nykyinen mieheni maaseudulta kotoisin, ei voi ymmärtää ja aina hyväksyäkään tätä. Onko kellään samoja kokemuksia asioista vai onko tämä ainutlaatuista. Jotenkin turhauttavaa tämä on myös...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut vahva ja itsenäinen. Varmaan monen mielestä liiaksikin. Mutta mua se ei ole koskaan haitannut. Olen sitä mieltä, että mies joka minua ei ymmärrä tai hyväksy, ei myöskään minua ansaitse. Olisin voinut aivan hyvin elää elämäni vaikka yksin, jos ei oikeaa miestä rinnalle olisi löytynyt.

Vierailija
2/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ja itsenäinen valitettavasti tuppaa usein olemaan yhtäkuin itsekäs ja sitä itsenäisyyttään ja vahvuuttaan aggressiivisesti korostava ("kyl mä iteki jaksan ovet avata" kun yrität vain olla kohtelias jne). Jälkimmäiset kierrän kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla , mutta naiset jotka väittävät olevansa vahvoja ja itsenäisiä ovat usein jyrääjiäjotka eivät kuuntele miehen mielipidettä mistään. Sitten he vielä rutisevat miksi mies ei hemmottele vaikka jos mies yrittää niin he sanovat ettei nyt ole aikaa katsoa takkatulta jne..  

Vierailija
4/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja mielenkiintoisia pointteja...myös mieheltä näemmä. ;) Joo tuo itsekkyys ehkä mielletään läheisesti vahvuuteen ja itsenäisyyteen, mutta kyllä tuo ovien avaaminen on tervetullutta meikäläisellekin ja hyviin tapoihin kuuluu se hyväksyä. Vahva ja itsenäinen nainen ei kuitenkaan ole sama kuin mies. 

Vierailija
5/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisautta on kuunnella ja luottaa oman kumppanin mielipiteeseen kun sen ymmärtää oikeaksi. Tarvittaessa vahva nainen kuitenkin lukee myös sydämensä ääntä ja toimii sen mukaan, ehkä joskus myös miehen sanaa vastaan. 

Vierailija
6/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisautta on kuunnella ja luottaa oman kumppanin mielipiteeseen kun sen ymmärtää oikeaksi. Tarvittaessa vahva nainen kuitenkin lukee myös sydämensä ääntä ja toimii sen mukaan, ehkä joskus myös miehen sanaa vastaan. 

Vierailija
7/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämisen halua tuo enimmäkseen on. Ei aina pidä päteä ja osoittaa selviytyvänsä, joskus voi tehdä asioita mitkä tuntuvat oikeasti hyviltä.

Vierailija
8/10 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse voimakastahtoinen ja vahva mies. Tarvitsen kumppanikseni naisen, joka ei ole hissukka tai lapanen, vaan jolla on omia mielipiteitä ja oma elämänsä.

Vierailija
9/10 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuutta on osoittaa myös olevansa joskus heikko. On hienoa tehdä niitä asioita, jotka tuntuvat oikeasti hyviltä. Omalle epämukavuusalueelle meneminen on kuitenkin varsin kasvattavaa ja terveellistä. 

Vierailija
10/10 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 23:50"]

Näyttämisen halua tuo enimmäkseen on. Ei aina pidä päteä ja osoittaa selviytyvänsä, joskus voi tehdä asioita mitkä tuntuvat oikeasti hyviltä.

[/quote]

Siis mitä vittua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi