Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpäässä joukkoaltistuminen. Surkeaa tiedotusta, sanotaan vain että sairastunut työskennellyt ravintolassa

Vierailija
04.09.2020 |

Ei kerrota, missä ravintolassa. Ja väitetään, etteivät asiakkaat ole altistuneet. Miten niin?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006624841.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puskaradio nyt toimi? Mikä ravintola on kyseessä? Kai joku netissä tietää? Kyllä se paljastuu ennen pitkää. Olisi hyvä, että ravintoloitsija itse kertoisi.

Vierailija
22/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä Sauhu bistro & bar, ravintola on itse tästä suoraselkäisesti tiedottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä Sauhu bistro & bar, ravintola on itse tästä suoraselkäisesti tiedottanut.

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
24/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna se koronavilkku niin kaksi viikkoa tästä eteenpäin saat tiedon, oletko altistunut.

Minellako täällä valittajista on vilkku asennettuna?

Vierailija
25/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Nyt kaikki lakkaavat käymästä KAIKISSA Järvenpään ravintoloissa. Jos olisi kerrottu raflan nimi, olisi automaattinen boikotti koskenut vain sitä yhtä. Nyt kukaan ei uskalla mennä minnekään. Miten meni tiedotus noin niinkuin omasta mielestä?

No mikä pakko se on korona-aikana syödä ravintoloissa? Pysykööt kotona.

Vierailija
26/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Nyt kaikki lakkaavat käymästä KAIKISSA Järvenpään ravintoloissa. Jos olisi kerrottu raflan nimi, olisi automaattinen boikotti koskenut vain sitä yhtä. Nyt kukaan ei uskalla mennä minnekään. Miten meni tiedotus noin niinkuin omasta mielestä?

No mikä pakko se on korona-aikana syödä ravintoloissa? Pysykööt kotona.

Eväät alkavat kuulostaa erittäin hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija
27/27 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi vinkata tästä Iltasanomille, jotta ihmiset saavat tietää. Kaikki eivät lue vauvapalstaa. Lähde on siis Sauhun oma fb-sivu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän