Järvenpäässä joukkoaltistuminen. Surkeaa tiedotusta, sanotaan vain että sairastunut työskennellyt ravintolassa
Ei kerrota, missä ravintolassa. Ja väitetään, etteivät asiakkaat ole altistuneet. Miten niin?
Kommentit (27)
Kyseessä Sauhu bistro & bar, ravintola on itse tästä suoraselkäisesti tiedottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä Sauhu bistro & bar, ravintola on itse tästä suoraselkäisesti tiedottanut.
Kiitos tästä tiedosta.
Asenna se koronavilkku niin kaksi viikkoa tästä eteenpäin saat tiedon, oletko altistunut.
Minellako täällä valittajista on vilkku asennettuna?
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Nyt kaikki lakkaavat käymästä KAIKISSA Järvenpään ravintoloissa. Jos olisi kerrottu raflan nimi, olisi automaattinen boikotti koskenut vain sitä yhtä. Nyt kukaan ei uskalla mennä minnekään. Miten meni tiedotus noin niinkuin omasta mielestä?
No mikä pakko se on korona-aikana syödä ravintoloissa? Pysykööt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Nyt kaikki lakkaavat käymästä KAIKISSA Järvenpään ravintoloissa. Jos olisi kerrottu raflan nimi, olisi automaattinen boikotti koskenut vain sitä yhtä. Nyt kukaan ei uskalla mennä minnekään. Miten meni tiedotus noin niinkuin omasta mielestä?
No mikä pakko se on korona-aikana syödä ravintoloissa? Pysykööt kotona.
Eväät alkavat kuulostaa erittäin hyvältä vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi vinkata tästä Iltasanomille, jotta ihmiset saavat tietää. Kaikki eivät lue vauvapalstaa. Lähde on siis Sauhun oma fb-sivu.
Eikö puskaradio nyt toimi? Mikä ravintola on kyseessä? Kai joku netissä tietää? Kyllä se paljastuu ennen pitkää. Olisi hyvä, että ravintoloitsija itse kertoisi.