Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka teit eilen raskaustestin Tapiolan Stockalla?

Vierailija
10.10.2013 |

Mitä tulos näytti? Oliko ihan hullut päivät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut olla joku teini, joka ihan paniikissa tehnyt ostarilla testin...voi raasua. Tai joku mamma, joka on kännissä pettänyt miestään ja siinä tohinassa se ehkäisy jäi, ja pillereitäkään ei oo tullut syötyä, kun ukko ei anna.

Vierailija
2/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt raskaustestin Helsingin keskustan Stockalla! Oli vain aivan pakko tietää, enkä viitsinyt lähteä kotiin asti. Käytetyn testin tosin heitin sellaiseen ei-dyykattavaan sideroskikseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa tehnyt testin keskustan stockkalla. Oli kanssa pakko tietää- Ja positiivinenhan se oli. Nyt pinniksessä nukkuu pikkuinen =)

Vierailija
4/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meitähän on monta! Mäkin olen tehnyt kuopuksesta testin keskustan Stockkalla! Heti piti tietää:)!

Vierailija
5/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein  testin Taioplan Stoccalla. Nyt 10v poika nukkuu alhaalla!

Vierailija
6/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos haaveilen plussasta, mun kannattaisi käydä stockalla tekemässä testi? :)

Vierailija
7/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen jo sieluni silmin miten kohta on facebookissa uusi ryhmä... "Tein raskaustestin Stockalla" - 2 kaveriasi liittyi. Eikä mitään v*ttuilua tämä, on siellä tyhmempiäkin ryhmiä.

Vierailija
8/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tehnyt raskaustestin yhden Helsinkiläisen Nepalilaisen ravintolan vessassa. En malttanut odottaa kotiin asti vaan halusin saada tuloksen kesken työpäivän joten tein testin sitten lounastauolla. Positiivinen oli tulos :) En itse usko, että läheskään kaikki, jotka tekevät testin jossain eriskummallisessa paikassa olisivat epätoivoisia teinejä. Itsekin olen jo reilusti yli kolmekymmentä ja vauva kovin toivottu.

Vierailija
9/15 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:59"]

Eli jos haaveilen plussasta, mun kannattaisi käydä stockalla tekemässä testi? :)

[/quote]

Mulla (Helsingin keskustan Stocka) oli negatiivinen tulos, mutta toisaalta toivoinkin sitä. 

Vierailija
10/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raskaustestin tekeminen ole mikään hengellinen riitti jota varten pitää sytytellä suitsukkeita ja kynttilöitä ja odottaa että täysikuu mollottaa taivaalla. Sen voi aivan hyvin tehdä vaikka siellä Stockmannilla, samaa tulosta se näyttää.

Terveisin testinsä Rovaniemen Revontulikeskuksessa tehnyt.

Vierailija
11/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä oon tehnyt Sokoksella ja Kiasmassa. Ja oli molemmat negatiivisia niinku halusinki sillon. 

Vierailija
12/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sokoksen vessassa tein testin 2003 vuonna. Negaa oli, mutta kotona Oulussa näytti plussaa viikon päästä. Poika nyt 9 vuotias.

Vierailija
13/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 13! Minäkin tein ekan testin muualla (Kemissä) mutta vasta Oulussa omassa kotivessassa näytti plussaa. Mulla on tästä sellainen teoria, että mun istukka ymmärsi, ettei olla nyt kotona, ja toimi kuten mun vatsakin toimii, eli ei toimi jos ollaan reissussa. Ja se vaan ei erittänyt sitä istukkahormonia, vaan panttasi sitä kotipöntölle asti. Siis niinhän voi käydä kun miettii tätä asiaa. Noh, enivei, ihana ja suloinen lapsi kuitenkin syntyi.

Vierailija
14/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt kanssa Stokkalla positiivisen raskaustestin :-). Itse asiassa Akateemisen vessassa, kun en vain voinut odottaa. Nyt tämä testin tulos on jo 9 vuotta. Sitten soitin miehelle, joka oli juoksemassa kokouksesta toiseen ja sai vaivoin pidettyä pokan kasassa. Ja ihan oli 27-vuotias tuolloin.

Vierailija
15/15 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään citymarketin vessassa on tullut tehtyä ehkä pari testiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi