Onko mitään keinoa, millä saisi laihdutettua keskivartalosta?
Olen yrittänyt täsmäjumppaa jne, mutta keskivartalolihavuus on ja pysyy. Eli vatsa on iso, vyötärö paksu, selässä isot läskit. Laihduttaessa sen sijaan reidet, peppu, rinnat kutistuvat suunnilleen kuopalle, alkaa olla tosi vaikea löytää vaatteita jne. Mutta keskivartalossa rasva on ja pysyy. Ulkonäollisesti keskivartalo näyttää entistä paksummalta, kun muut kohdat laihoja.
Onko tähän mitään keinoa? Kilollisesti en haluaisi laihduttaa enää, koska lähtee tosiaan ihan vääristä paikoista.
Ja tuo keskivartalolihavuushan on juuri se terveydellisesti paha, mutta minkäs teet, jos se vaan on ja pysyy.
Kommentit (22)
22 jatkaa vielä: jumpalla ei laihdu. Ihan hyvähän se on kiinteyttää lihaksia ja saada ryhtiä paremmaksi etc, mutta ei sillä mahaläskeistä eroon pääse.
Kai tiedät, että treenilaitteiden mainoksissa näytetyt "ennen" ja "jälkeen" -kuvat ovat otettu päinvastaisessa järjestyksessä. Sixpacki on ensin ja sen jälkeen kaveri vetää suolaa ja hiilarimössöö muutaman päivän saaden mahan turpoamaan ja lihakset katoamaan.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:15"]
Mulla auttoi karppaaminen, jossa kaikki tärkkelys pois (leipä, peruna, riisi, pasta, viljat)[/quote]
Komppi tälle! Itsekin olin pahasti omena mutta jättämällä perunan, pastan, riisin ja leivän KOKONAAN pois, niin johan alkoi tapahtua! Turvotus loppui sekä ilmavaivat ja vyötärönympärys alkoi selkeästi pienentyä. Mikä ihaninta, rinnat säilyivät, ne eivät jostain syystä pienentyneet kuin hieman.