Outo yhden päivän kuume
Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulle nousi äkillisesti kuume ja sitä oli 38-39 astetta päivän ajan. Lisäksi oli voimakasta lihassärkyä, pääkipua ja palelin ihan horkassa ja ripuloin. Mitään muita flunssaoireita ei ollut. Nyt on jo ihan normaali olo. Koronatesti oli negatiivinen. Olikohan tämä ruokamyrkytys?
Kommentit (24)
Mullakin oli kerran about tuollainen tauti, en tiedä mikä mulla oli.
Ettei vain olisi ollut väärä negatiivine testitulos, kun oireet viittaavat niin vahvasti koronaan, kannattanee välttää lähikontakteja! Pikaista paranemista! :)
Se on satavarmasti covid-19 coronaviruksen aiheuttama tauti ja sä olet käytännössä kuolemanoma.
Mulla on joskus ollut nopeesti nouseva korkea kuume, joka kestänyt noin päivän. Ei juuri flunssaoireita, hirveä paleluhorkka. Näitä ollut ennen koronaa, joku virus tai kehon voimakas stressireaktio, luulen.
Tavallista flunssaa on myös liikkeellä. Ei kuumeilua tai muita oireita yleensä kestäkään kun vuorokaudesta muutamaan...
Mulle sanottiin testipaikassakin, että joskus voi tulla väärä negatiivinen tulos. Mistähän sen nyt sitten tietää, voiko tuohon tulokseen luottaa? Olin ihan varma, että minulla olisi korona, kun oli niin järkyttävä olo.
Ap.
Olen ollut todella stressaantunut, joten en yhtään ihmettelisi, jos tämä on kehoni reaktio pitkään jatkuneeseen stressiin.
Ap.
En sairastele juuri lainkaan, mutta silloin harvoin kun iskee kovemmin päälle niin hytisen kuumeisena sen yhden illan ja seuraavana aamuna taas kaikki jees.
Milloin tämä oli? Oletko tehnyt raskaustestiä? Mulla muistaakseni oli tuollaista arviolta kiinnittymisen aikoihin.
Mene koronatestiin.
Vaikuttaa juuri sellaiselle.
Mun tytöllä oli myös tuollainen olo, kesti yhden illan. Ei käynyt testissä, mutta ei liikukaan missään, kun käy etäkoulua. Siitä on pari viikkoa aikaa. Eikä sitä ennenkään missään käynyt, joten korona olisi aika epätodennäköinen.
Ehkä tämä oli sitten tavallinen flunssa. Sitä on liikkeellä täällä. Outoa vaan, kun mulla ei ole kurkku kipeä eikä nenä vuoda. Mutta voihan tauti mennä joskus nopeastikin ohi. En voi olla raskaana, koska en ole ollut miehen kanssa ihan lähikuukausina.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mene koronatestiin.
Kävin jo eilen.
Ap.
Voi olla myös ruokamyrkytys tai muu vatsapöpö
Yleensä kun itselläni on kuume, se kestää vain sen päivän, ehkä joskus kaksi. En usko että sellaiset kovin vakavia ovat, eivätkä kyllä vaikuta koronaltakaan.
Söin samaa ruokaa 4 päivää, mutta säilytin sitä jääkaapissa ja lämmitin kerralla vain yhden annoksen. En muista enää, mikä päiväys lihassa oli. Ettei siitä olisi tullut jotain.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene koronatestiin.
Kävin jo eilen.
Ap.
Käy uudelleen. Voi olla myös joku ruokamyrkytys. Noro esim.
Vanha ketju. Mutta kannattaa epäillä koronaa jos olet oireeton. Sekin voi olla koronaoire :D
Kehtaako mennä töihin jos 2 päivää ollut pois, oli tommonen yhden kuumeen päivä
Voi olla silti korona.