Tarja Turunen pilasi vartalonsa rumalla tatuoinnilla
Taas kerran kauniin naisen markkina-arvo romahti tatskan myötä.
Kommentit (25)
Hieno tatuointi! Tollasen mäkin haluan, näyttäs sata kertaa paremmalta kuin mun suonikohjut :-D
Jotain piti tehdä nyt kun Floorkin vakinaistettiin.
Jotain piti tehdä nyt kun Floorkin vakinaistettiin.
Voi ei mikä hirvitys :(
Taitaa uran auringonlasku häämöttää kun on turvauduttava tällaisiin tempauksiin
Markkina-arvo, ah, tuo naisen elämän tärkein asia. Varsinkin Tarja Turuselle..
Joo, Tarjaa varmaan kiinnostaa tosi paljon, mitä joku lassukka ajattelee hänen markkina-arvostaan. Tiedä vaikka olisi kiusallaan ottanutkin, ettei kukaan lassukka vaan fantasioi hänestä samalla kun runkkaa minikikkeliään pimeässä peiton alla.
Miksi luullaan, että lassukoilla on "minikikkeli"??
Kauheaa yleistystä. Mulla on ainakin ihan komea molo. Olen mitannutkin ja verrannut keskiarvomittoihin. Hyvin pärjää.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:05"]
Kauheaa yleistystä. Mulla on ainakin ihan komea molo. Olen mitannutkin ja verrannut keskiarvomittoihin. Hyvin pärjää.
[/quote]
Sitä on vaikea arvioida, kun kukaan nainen ei ole sitä ikinä nähnyt. Siksi teemme olettamuksia. Mutta onnea sinulle kikkelisi kanssa! Hyvä että on käteesi sopivaa mallia.
[/quote]
Tuu antaa!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 21:09"]
[/quote]
Sitä on vaikea arvioida, kun kukaan nainen ei ole sitä ikinä nähnyt. Siksi teemme olettamuksia. Mutta onnea sinulle kikkelisi kanssa! Hyvä että on käteesi sopivaa mallia.
[/quote]
Kiitos. Lienee siitä koosta iloa ihan masturboidessakin. Enemmän sitä mittaa on siinä mitä työstää - vaikka itse työstäisikin. Enemmän stimuloitavaa.
En usko, että tuntuisi niin hyvältä jos pitäisi pinsettiotteella nylpyttää.
Mutta tämä on näitä spekulaation alaisia juttuja kun ei voi kokeilla :D
Taas yks lassukka joka ei anna... :(
Ai harmi, nyt Tarja joutuu jäämään ilman ap:n vastustamatonta maailmanmiehen charmia.
Tatuointi on kammottava, mutta Tarja on törkeän kaunis muija edelleen!
Tarja ja Floor esittävät dueton Metal Female Voices -festivaaleilla.... Onkohan Floor varoittanut Tarjaa, että hänestä tulee Nightwishin vakkari solisti :). Tarjahan varmaan ajatteli että Floor ei halua hommaa kun "bändin pojat ovat niin kamalia"
Palstamamma pilasi vartalonsa rumalla lapsella.
On kyllä järkyttävän näköinen tatska. Tosiaankin pilasi kroppansa. Tatskat pilaavat kauniinkin naisen.
t.Mies40v
Joo, kamala. Tatskat nyt ovat aina, mutta jos nyt on ihan pakko sellanen ottaa, niin joku pieni tyylikääs paikkaan, joka on helppo peittää.
Tarjalla on aina ollut huono maku joten ei tullut yllätyksenä. Toivottavasti itse tykkää.
Totta!