En ole kateellinen mutta...
Miten HITOSSA tuolla Karriboo bloggaajalla on varaa muuttaa muuten vaan johonkin etelä-ranskaan välimeren rannalle lekottelemaan? Melkein meinaa kateus nousta pintaan, kun itse on 16-vuotiaasta saakka töitä paiskinut (hoitovapaatakaan en pitänyt) eikä siltikään tuollaiseen sapattiin ole koskaan ollut mahdollisuutta ja sitten joku 22v kahden lapsen äiti vaan ottaa ja lähtee. Kertokaa mulle, onko tuo ihan tavallista, tekeekö kaikki muut tuollaista paitsi minä?
Kommentit (5)
Jos vanhemmat ovat tehneet sijoituksia hänelle?
Perintöä? Pääomatuloja? Yhdelle kaverille vanhemmat ostivat Helsingin keskustasta useamman huoneen asunnon ja tämä sitten laittoi tämän vuokralle ja lähti itse kiertämään maailmaa. Useimmissa maissa kun on paljon halvempaa kuin Suomessa, niin hyvinhän siinä jonkin aikaa elelee...
Elämä on. Ei kannata kaikkia alkaa kadehtia...
Talvella on halpaa off-season, ihan eri hintataso.
Hän on äitiyslomalla eli saa "palkkaa". Ovat säästäneet, eivät tod ole rikkaita, perinnön kanssa eläjiä tai sijoituksilla rikastuneita. Mies tekee duunia oltuaan ensin pari viikkoa lomalla täysin lomattoman kesäkauden jälkeen. Halvempia vuokra-asunnot siellä on kun helsingissä...
Kotihoidon tuella, lapsilisilla ja miehen siivella?