Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämäni joutunut kuulemaan haukkumista jälkeenjääneisyydestäni

Vierailija
04.09.2020 |

Eikö ihmiset ymmärrä kuinka paljon nuo sanat satuttaa? Vaikka ärsyttäisikin, niin minkä minä itselleni voin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä siitä miksi olet jälkeenjäänyt. Oikeita esimerkkejä, millasia oppimisvaikeuksia, mitä asioita et ymmärrä? Haluan tietää, saatanko minäkin olla jälkeenjäänyt.

Vierailija
22/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että jotkut ovat tyhmiä tai jälkeenjääneitä tai mitä ovatkaan. Olen itsekin toisinaan aika tyhmä!

Ärsyyntymistä aiheuttaa se, kun vähemmän asioista tietävät luulevat tietävänsä enemmän ja vähättelevät itseään osaavampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että jotkut ovat tyhmiä tai jälkeenjääneitä tai mitä ovatkaan. Olen itsekin toisinaan aika tyhmä!

Ärsyyntymistä aiheuttaa se, kun vähemmän asioista tietävät luulevat tietävänsä enemmän ja vähättelevät itseään osaavampia.

Itseäni taas ei ärsytä se. Lähinnä huvittaa ja annan asian olla.

Vierailija
24/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, eiköhän nuo ole ennemminkin neuropsykologisia ominaisuuksia? Nykyisessä yhteiskunnassamme eivät kovin hyödyllisiä, mutta kenties joskus olleet. Älä anna kenenkään lannistaa sinua, elä omaa elämääsi itseäsi arvostaen ja muista unelmoida ja käydä kohti unelmiasi! Toivon, että löydät oman paikkasi elämässä :)

Vierailija
25/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki jälkeen jääneiden jälkeläisiä.(J. Vainion biisistä)

Vierailija
26/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todellä tyhmää haukkua jälkeenjäänyttä, kun eihän hän sille itse mitään voi. Ihmisten pitäisi vain hyväksyä, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ja se on täysin ok. Voit silti elää hyvän ja rikkaan elämän, anna ilkeiden ihmisten haukkujen mennä toisesta korvasta ulos. He voisivat halutessaan käyttäytyä paremmin, mutta eivät niin tee.

Vierailija
27/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, että lapsesta asti lapsi leimataan tuollaiseen muottiin, kyllähän siihen alkaa ajan saatossa uskomaan itsekin, piti paikkaansa tai ei. Ja mitä sitten, vaikka olisikin kehitysviivästymää tai oppimisvaikeuksia, voi silti elää ihan hyvää elämää ja tavoitella unelmiaan, ei kenenkään kuuluisi lannistaa toisia tuolla tavoin! Tsemppiä ap, pidä puolesi! Olet ihan yhtä arvokas ja tärkeä kuin kaikki muutkin, kaikesta huolimatta.

Vierailija
28/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni taas ei ärsytä se. Lähinnä huvittaa ja annan asian olla.

Entä silloin, jos nämä tietämättömät ovat niin vakuuttavia ja itsevarman oloisia, että heitä kuunnellaan ja asiat menevät huonommin kuin ne menisivät, jos uskottaisiin asiantuntevampia?

Tyhmissä ihmisissä ei ole mitään vikaa silloin, kun heillä(/meillä) ei ole valtaa sotkea yhteisiä asioita.

Vierailija
29/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo asiat ole jälkeenjääneisyyttä.

Niin ja oppimisvaikeuksia. Äidinkielessä olen synnynnäisesti lahjakas ja olen ihan taiteellinen, mutta siihen ne taitoni jäävätkin. En ymmärrä mistään muusta mitään. Miksi minun sanottaisiin olevan jälkeenjäänyt, jos en ole? Niinpä, kyllä minä olen ja se olisi minulle täysin ok, jos ihmiset eivät käyttäisi sitä aseenaan minua vastaan.

AP

Sano niille jotka haukkuu sinua jälkeenjääneeksi että ”sittenhän meitä on kaks”

Tällainen lällättely se vasta lapsen tasolle jäänyttä jälkeenjääneisyyttä onkin, jos siis puhutaan oletetusta täysi-ikäisestä ihmisestä.

Toivottavasti ihmiset eivät sorru tähän, oli minkä tasoinen tahansa kehityksen puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi