Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämäni joutunut kuulemaan haukkumista jälkeenjääneisyydestäni

Vierailija
04.09.2020 |

Eikö ihmiset ymmärrä kuinka paljon nuo sanat satuttaa? Vaikka ärsyttäisikin, niin minkä minä itselleni voin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt silti kirjoittamaan ihan kelvollisesti. Millä tavalla olet jälkeenjäänyt?

Vierailija
2/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän se tyhmyyskään ole tyhmän syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
4/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt silti kirjoittamaan ihan kelvollisesti. Millä tavalla olet jälkeenjäänyt?

Elämänhallintaongelmia, laiskuutta, lapsenomainen mieli. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa arvioida jälkeenjääneisyyttäni paremmin kuin minä itse jälkeenjääneenä.

AP

Vierailija
5/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiisi varmaan leukaa siirtää eteenåäin jotta saisi uniongelman korjattua. Lapsesta saakka ollut purentahäiriö. Tei iässä se oliisi pitänyt korjata raudoilla mutta operaaatio pelotti niin paljon ettei sitä tehty.

Vierailija
6/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut pois palstalta

Vierailija
7/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaat jonain toisena (minuna).

Vierailija
8/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo asiat ole jälkeenjääneisyyttä.

Vierailija
9/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jälkeenjääneisyyttä” on esim. laajat oppimisvaikeudet.

Vierailija
10/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ole Ap jälkeenjääneisyyttä. Ilkeät ihmiset haukkuvat silloin, jos saavat kokea ylemmyydentunnetta alistaessaan heikommin elämässä menestyneitä. He ovat itse tietyllä tapaa jälkeeneitä. Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta syyttää eikä mollata muita.

Vierailija
11/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja oppimisvaikeuksia. Äidinkielessä olen synnynnäisesti lahjakas ja olen ihan taiteellinen, mutta siihen ne taitoni jäävätkin. En ymmärrä mistään muusta mitään. Miksi minun sanottaisiin olevan jälkeenjäänyt, jos en ole? Niinpä, kyllä minä olen ja se olisi minulle täysin ok, jos ihmiset eivät käyttäisi sitä aseenaan minua vastaan.

AP

Vierailija
12/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eteensiirtynyt. Saanut kuulla koko elämäni tästä eteensiirtyneisyydestäni.

Heh.

Mutta oikeasti tuo jälkeenjäänyt on niin idioottimainen ja loukkaava termi. Samoin kuin joku vajaaälyinen tai heikkolahjainen.

Vierailija
13/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole Ap jälkeenjääneisyyttä. Ilkeät ihmiset haukkuvat silloin, jos saavat kokea ylemmyydentunnetta alistaessaan heikommin elämässä menestyneitä. He ovat itse tietyllä tapaa jälkeeneitä. Terveellä ihmisellä ei ole tarvetta syyttää eikä mollata muita.

Voi kun olet ihanan kiltti❤ Mutta kyllä minä vahvasti uskon tuohon jälkeenjääneisyys-teoriaan koska olen kuullut sitä läpi elämäni, lapsuudesta tähän päivään eri ihmisiltä, jotka eivät ole koskaan edes tunteneet toisiaan.

AP

Vierailija
14/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja oppimisvaikeuksia. Äidinkielessä olen synnynnäisesti lahjakas ja olen ihan taiteellinen, mutta siihen ne taitoni jäävätkin. En ymmärrä mistään muusta mitään. Miksi minun sanottaisiin olevan jälkeenjäänyt, jos en ole? Niinpä, kyllä minä olen ja se olisi minulle täysin ok, jos ihmiset eivät käyttäisi sitä aseenaan minua vastaan.

AP

Sano niille jotka haukkuu sinua jälkeenjääneeksi että ”sittenhän meitä on kaks”

Vierailija
15/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli vasta aikuisena jälkeenjäänyt. Vuosien psykoosilääkkeiden käyttö pehmentänyt pään.

Vierailija
16/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hah, tämä nauratti 😂 En mä kyllå voisi sanoa noin kellekään. Ei mulla ole siihen varaa.

AP

Vierailija
17/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin, että ne haukkujat ovat itse jälkeenjääneitä, eri tavalla kuin sinä.

Vierailija
18/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hah, tämä nauratti 😂 En mä kyllå voisi sanoa noin kellekään. Ei mulla ole siihen varaa.

AP

Öö miksi ei muka ole varaa? Tottakai on. Ei kukaan ole toista ihmistä huonompi oli sitten jälkeenjäänyt tai ei.

Vierailija
19/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille jaetaan kauhalla, toisille lusikalla.

Se nyt vain on sinun osasi olla sinä.

Vierailija
20/29 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille jaetaan kauhalla, toisille lusikalla.

Se nyt vain on sinun osasi olla sinä.

Eräille ei jaeta ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi