Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te muut naiset kestätte nettideittailua?

Vierailija
04.09.2020 |

Kun on vaan juntteja täynnä kaikki mestat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään.

Vierailija
2/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en kestänyt. Vähän aikaa heiluin treffisivustoilla ja yritin kohottaa itsetuntoa...joo, onnistuin. Mutta sitten alkoi huolella v*tuttamaan ne varatut miehet jotka vonkasivat vaan seksiä ja muut idiootit. Monet kuulemma roikkuvat siellä vuosia, no, voihan sen elämänsä noinkin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti kestäisikään. Ajattelin ensin aloittaa, kunhan ero on selvä, mutta enpä taidakaan.

Vierailija
4/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on naisilla kestettävää. Liian paljon miehiä joista valita...

Vierailija
5/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian paljon juntteja joista valita... ei se määrä vaan se laatu, katsos.

Vierailija
6/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita niiku mistä? Niistä kaikista idiooteista?

Vierailija
7/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan pian luovutan kun pelkkii dillejä miehii niis...

Vierailija
8/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ikävä tosi asia on että ne luuserit tai left overit liikkuu nimenomaan noilla nettideitti palstoilla vuositolkulla. Osa saattaa saada seuraa pelkän ulkonäkönsä puolesta hetkeksi mutta päätyy piakkoin takaisin kun vastapuoli huomaa että kyseessä on luonnevikainen henkilö. Hyvännäköinen, mukava, älykäs ja normaalilla mentaliteetillä varusteltu ihminen löytää kyllä enemmin tai myöhemmin seuraa livenä.

Vierailija
9/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ikävä tosi asia on että ne luuserit tai left overit liikkuu nimenomaan noilla nettideitti palstoilla vuositolkulla. Osa saattaa saada seuraa pelkän ulkonäkönsä puolesta hetkeksi mutta päätyy piakkoin takaisin kun vastapuoli huomaa että kyseessä on luonnevikainen henkilö. Hyvännäköinen, mukava, älykäs ja normaalilla mentaliteetillä varusteltu ihminen löytää kyllä enemmin tai myöhemmin seuraa livenä.

Kuinkakohan pian fiksu, nätti ja kiltti nainen löytää vastaavanlaista seuraa deittipalvelussa? Ulkonäöllä ei ole väliä, mutta pään sisällöllä sitäkin enemmän.

Vierailija
10/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, missä. Viimeksi kun sinkkuna ollessani tein profiilin nettideitteihin, omalta alueeltani löytyi puolikymmentä sellaista miestä, jotka sopivat ikähaarukkaani (+/- noin 5 vuotta), olivat eronneita (ainakin esiintyivät sellaisina), lapsettomia (tässä tapauksessa merkityksessä ei enää kotona asuvia lapsia), eivät halunneet enää lapsia, olivat vähintään lukion käyneitä, työelämässä, ulkonäöltään minua miellyttäviä (älkää viitsikö aloittaa nirsoudesta, koska ihan jokainen haluaa elämänkumppanin joka miellyttää omaa silmää, ja nämä olivat aivan tavallisia suomalaisia jörriköitä 160-185 cm, normaalipainoinen tai tanakka), etsivät suunnilleen minun ikäistäni naista JA minä sovin muutenkin heidän kriteereihinsä. Karsin myös pois purjehtijat, golfin pelaajat, urheiluhullut, tanssia harrastavat ja metsästäjät.

Niistä viidestä kaksi tai kolme vastaili muutamaan viestiini mutta kun ilmoitin, että poistan profiilini ja minut tavoittaa jatkossa halutessaan anonyymista osoitteesta se-ja-se, ei kukaan ottanut yhteyttä ja sen olin jo aistinutkin.

Jos jonkun mielestä yritin liian korkeatasoista niin sitten yritin. En usko, että kovin paljon aikaa heidän elämästään vein niiden muutaman viestin kirjoittelemiseen. Mieluummin poistin profiilini ja jatkoin sinkkuna kuin yritin väkisin kiinnostua jostain miehestä vain sen takia, että hänkin sattui olemaan sinkku,.

Vierailija
11/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan pian fiksu, nätti ja kiltti nainen löytää vastaavanlaista seuraa deittipalvelussa? Ulkonäöllä ei ole väliä, mutta pään sisällöllä sitäkin enemmän.

Hmm.. en kyllä maininnut sukupuolta yo. kommentissa, koskee siis sekä naisia, että miehiä. Toki ymmärrän että aloittaja tarkoitti juuri miehiä mutta uskon että tunne on molemminpuoleinen.

Vierailija
12/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette heikkotasoisia, jos fiksut miehet eivät kiinnostu teistä. Hyväksykää asia ja lopettakaa valittaminen.

Vierailija
13/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tinderissä on puolet vähintään hyvännäköisiä ihmisiä. Minäkin tunnun vaan kiinnostavan näitä juntteja jotka muokkaavat kuviaan ja käytös kuin 15 vuotiaalla...

Mutta turha sanoa että vaan rumia siellä on...tosi hyvännäköisiä myös paljon rumien seassa 😁

Vierailija
15/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tinderissä tulee vastaan komea mies, tekstissä lukee ons, fb, fwb, jne

Vierailija
16/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään mistä valita. Katsos kun ei kaikki halua kaikkia. Itse olen nainen joka en saanut nettideitistä yhtään deittiä. Kun ei ketään kiinnosta niin eihän silloin voi mitään valitakaan.

Vierailija
17/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, missä. Viimeksi kun sinkkuna ollessani tein profiilin nettideitteihin, omalta alueeltani löytyi puolikymmentä sellaista miestä, jotka sopivat ikähaarukkaani (+/- noin 5 vuotta), olivat eronneita (ainakin esiintyivät sellaisina), lapsettomia (tässä tapauksessa merkityksessä ei enää kotona asuvia lapsia), eivät halunneet enää lapsia, olivat vähintään lukion käyneitä, työelämässä, ulkonäöltään minua miellyttäviä (älkää viitsikö aloittaa nirsoudesta, koska ihan jokainen haluaa elämänkumppanin joka miellyttää omaa silmää, ja nämä olivat aivan tavallisia suomalaisia jörriköitä 160-185 cm, normaalipainoinen tai tanakka), etsivät suunnilleen minun ikäistäni naista JA minä sovin muutenkin heidän kriteereihinsä. Karsin myös pois purjehtijat, golfin pelaajat, urheiluhullut, tanssia harrastavat ja metsästäjät.

Niistä viidestä kaksi tai kolme vastaili muutamaan viestiini mutta kun ilmoitin, että poistan profiilini ja minut tavoittaa jatkossa halutessaan anonyymista osoitteesta se-ja-se, ei kukaan ottanut yhteyttä ja sen olin jo aistinutkin.

Jos jonkun mielestä yritin liian korkeatasoista niin sitten yritin. En usko, että kovin paljon aikaa heidän elämästään vein niiden muutaman viestin kirjoittelemiseen. Mieluummin poistin profiilini ja jatkoin sinkkuna kuin yritin väkisin kiinnostua jostain miehestä vain sen takia, että hänkin sattui olemaan sinkku,.

Ei pidä paikkansa. Osalle meistä on täysin se ja sama, miltä toinen näyttää. En tarvitse kumppania silmääni miellyttämään. Hänellä on muita tehtäviä mun elämässä.

Vierailija
18/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Osalle meistä on täysin se ja sama, miltä toinen näyttää. En tarvitse kumppania silmääni miellyttämään. Hänellä on muita tehtäviä mun elämässä.

Riittääkö sinulle siis seksitön suhde vai pystytkö tosiaan haluamaan seksiä ihan minkä näköisen ja kokoisen ihmisen kanssa tahansa?

Vierailija
19/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kuulemma roikkuvat siellä vuosia, no, voihan sen elämänsä noinkin käyttää.

Miten se on mun elämästä pois jos profiili on Tinderissä? Ei se profiili näy silloin vaan, kun joku siellä on paikalla. Mä olen roikkunut Tinderissä yli vuoden ja hyvin todennäköisesti jatkan toisenkin. Ei kiinnosta/en ehdi olla erityisen aktiivinen, mutta en ole viitsinyt ottaa profiilia poiskaan, kun kuitenkin välillä käyn katselemassa tarjontaa.

Vierailija
20/21 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian paljon juntteja joista valita... ei se määrä vaan se laatu, katsos.

Jooh elics, ja naisethan ne niitä uniikkeja lumihiutaleita ja muita Valio-yksilöitä just ovatkin, joilla on "oikeus" ja "pätevyys" arvostella muita. Ei kun hetkinen !, miten se olikaan . . . .

Kyllä niillä samoilla sivuilla vuosikausia lojuvien ämmmien kannattaisi pitää ne kaulahelttansa kiinni, ei niillä naamoilla ja muillakaan avuilla kyllä kannatta alkaa yhtään pätemään. On niin jäätävän näköistä sakkia ne akat siellä, että parempi vain kun pitelee käkättimensä kiinni itse kenekin ominaisuuksista.