Parisuhteen vaikea alku ja ystävä
Moikka! Mulla on hirveä syyllisyys kun ystäväni ei hyväksy parisuhdettani. Meillä oli poikaystäväni kanssa vaikea alku ja en ollut valmis parisuhteeseen, sillä olin juuri eronnut. Keksin syitä miksi hänen kanssaan ei kuitenkaan pidemmän päälle tulisi mitään, ja olin todella ahdistunut mitä minun pitäisi tehdä. Halusin olla hänen kanssaan mutta nämä pikkusyyt joita keksin muka estivät sen, vaikka oikeasti olin vain itse niin epävarma ja pelkäsin pahinta.
Nyt vihdoin olemme päässeet tästä alusta ylitse ja olen varma että hänen kanssaan haluan olla ja kaikki menee hyvin sekä olemme onnellisia yhdessä. En kuitenkaan voi jakaa tätä ystäväni kanssa sillä hän neuvoi eroamaan, ja nyt ei ota suhdetta tosissaan ja varmaan haluaisi että eroamme. En käsitä miksi.. Syyllisyys on kova siitä että koskaan avauduin hänelle ja pyysin neuvoa.
Kommentit (4)
Sano tuo mitä juuri kirjoitit. Sinua ahdisti edellisen suhteesi vuoksi. ystäväsi takuulla ymmärtää! On vain sinusta huolissaan, kuten ystävillä on tapana.
Olen monesti yrittänyt kertoa kuinka hyvin asiat on ja hän vain hymähtää tai jopa sanoo ilkeitä kommentteja yhteensopivuudestamme. On hirveä olo että olen puhunut poikaystävästäni pahaa alussa, mutta en tästä hänelle voi kertoa pahoittaisin vain hänen mielen. En haluaisi yrittää todistella kaverilleni mitään mutta tulee sellainen olo, että en voi nauttia kaverisuhteesta jos suhdettani ei kunnioiteta..
Olet tuuliviiri ja ystäväsi ei pysy mukana mielenmuutoksissasi. Se on ymmärrettävää eikä vika ole ystävässäsi. Sun pitää infota ystävääsi paremmin, jos haluat, että hän on kartalla.
No ystäväsi neuvoi eroamaan senhetkisen tiedon perusteella. Jospa nyt selittäisit hänelle että sinä näit silloin tilanteen väärin ja että syyt suhteen huonouteen olivat sinun päässäsi. Ehkäpä ystäväsi ymmärtää tämän jos hänellä on yhtään älliä.