Kävimme tänään pakosta keskellä päivää Jumbossa. Siellä oli paljon ihmisiä!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekö menitte vaan käymään siinä aulassa ja lähitte pois kun ei kerta liikkeisiin tai ravintoloihin saisi mennä :D
Haimme vain sen asian, mikä oli pakko hakea ja poistuimme. Jouduimme kävelemään siellä, joten näin liikkeisiin.
Oletteko olleet omaehtoisesta karanteenissa siis alkukeväästä lähtien?
Tiedoksi - muut ovat jatkaneet elämää jo kauan sitten. Voitte tekin ryömiä ulos koloistanne.
Voivat tehdä vaikka lyhennettyä työviikkoa..
Vessapumppu? Pakollinen hankinta kun koronapaniikissa paskottu putket umpeen?
Minun ruokakauppani on Jumbossa ja olen huomannut että siellä on aivan samanlainen ryysis kuin ennen koronaa eivätkä ihmiset näytä enää muistavan koko virusta. Aniharvalla on maski, vaikka suosituksen mukaan se pitäisi olla jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Minun ruokakauppani on Jumbossa ja olen huomannut että siellä on aivan samanlainen ryysis kuin ennen koronaa eivätkä ihmiset näytä enää muistavan koko virusta. Aniharvalla on maski, vaikka suosituksen mukaan se pitäisi olla jokaisella.
Monella voi olla syy siihen ettei käytä maskia. Haluatko sinäkin vihjepuhelimen, jotta voit ilmiantaa maskeja käyttämättömät?
Vierailija kirjoitti:
Niin se on suositus. Miehellä on sydänvika eikä käytä maskia kun kokee että ei pysty hengittämään. Joku raivohullu nainen kävi miehen kimppuun kaupassa. Yritetään kaikki käyttäytyä, hysteria on viimeinen asia mitä tarvitaan.
Ap puhuu monikosta koko ajan eli mikä on "me"? Toimit itsekin jo tässä väärässä, sinun olisi pitänyt käydä yksin Jumbossa tai vaihtoehtoisesti puolisosi olisi voinut käydä siellä yksin. Turha altistaa molemmat mahdolliselle tartunnalle.
Ei piä muita neuvoa kun itse tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on suositus. Miehellä on sydänvika eikä käytä maskia kun kokee että ei pysty hengittämään. Joku raivohullu nainen kävi miehen kimppuun kaupassa. Yritetään kaikki käyttäytyä, hysteria on viimeinen asia mitä tarvitaan.
Kauheeta! Missä noin tapahtuu, Helsingin seudullako? Itse liikun Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla, eikä kenellekään ole maskeja missään, ei kaupoissa, kirppareilla, ravintolassa, tapahtumissa. Tuntuu kuin olisi kaksi eirytynyttä arkea Suomessa. Olen kyllä iloinen etten joudu kohtaamaan tuollaista hysteriaa, täällä kaikki ovat vielä ihan järjissään!
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu monikosta koko ajan eli mikä on "me"? Toimit itsekin jo tässä väärässä, sinun olisi pitänyt käydä yksin Jumbossa tai vaihtoehtoisesti puolisosi olisi voinut käydä siellä yksin. Turha altistaa molemmat mahdolliselle tartunnalle.
Ei piä muita neuvoa kun itse tekee väärin.
Ap, puoliso ja 5 lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta! Missä noin tapahtuu, Helsingin seudullako? Itse liikun Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla, eikä kenellekään ole maskeja missään, ei kaupoissa, kirppareilla, ravintolassa, tapahtumissa. Tuntuu kuin olisi kaksi eirytynyttä arkea Suomessa. Olen kyllä iloinen etten joudu kohtaamaan tuollaista hysteriaa, täällä kaikki ovat vielä ihan järjissään!
Helsingissä eilen. Mies on vieläkin ettei oikein tajua mitä ihmettä tapahtui. Mies selitti naiselle turvavälin päästä ettei se naisen oma maski myöskään ole asianmukaisesti naamalla, tämä alkoi huutamaan älä lyö. Varmasti hieman sekaisin tämä mamma😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä eilen. Mies on vieläkin ettei oikein tajua mitä ihmettä tapahtui. Mies selitti naiselle turvavälin päästä ettei se naisen oma maski myöskään ole asianmukaisesti naamalla, tämä alkoi huutamaan älä lyö. Varmasti hieman sekaisin tämä mamma😬
Kamalaa, varmasti tuokin mamma käy hysterisoitumassa täällä vauvapalstan koronahysteria palstalla (Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?)! Jos siellä viettää päivänsä eipä ihme, että on ihan hysteerinen kaiken väärän tiedon ja luulon jälkeen. Suurin osa suomalaisista onneksi on ihan järkiporukkaa.
Kävin kaupassa ja siellä oli muita! Miten ne kehtaa!!
Liittyikö se pakko alennusmyyntiin?
Vantaalaiset norkoilee ihan normaalistikin paljon kauppakeskuksissa ostamatta mitään. Niillä on jäänyt tavaksi se teinien tapa, että kauppakeskus on hyvä paikka vain oleilla ja katsella näyteikkunoita. Korona ei muuta mitään.
On hyvä, että eletään ihan normaalia elämää. Vaikka osa (koronakammoiset) haluaisivat määrätä muita toimimaan omien kammojensa mukaan.
Joo ihmisillä voi olla vapaapäivä tai tekevät vuorotyötä tms.