Olis ihanaa jos joku ihastuis muhun hulluna
Oikein silleen ihastuis ja tekis kaikkensa mut hurmatakseen. :D Oih että kun kerran elämässä kokis sen, että toinen metsästäis eikä aina itse :)
Kommentit (12)
Minulla on nyt sellainen ihastus. Tai se on siis enemmän kuin ihastus. tunne on molemminpuoleinen, mutta pelkään, Että tämä on liian hyvää ollakseen totta... Ei tällainen kehuminen voi jatkua...
Varmaan onkin jo ihastunut, mutta ongelma lienee siinä, ettei kukaan sellainen taruolento.
Ai joku puolihampaaton, pahalta haiseva, köyhä ja tyhmä Datsunilla ajeleva sossupummikin kävisi? Tai lihava, kimeääninen takakammarin poika, jonka äiti vaatisi saada keittää vispipuuroa?
Ei ole muuten yhtään kiva jos se ihastus ei ole molemminpuolista. Muutin aikoinaan pikkupaikkakunnalle, josta kaikki naiset oli lähteneet ja isäntämiehiä ilman emäntää vaikka kuinka. Oli todella kiusallista antaa pakkeja näille ressukoille.
Joo, luoja varjele sua ap sellaiselta ihastukselta. Siis jos et ole itse yhtä ihastunut. On tosi tukalaa olla ihastuksen kohde ja kertoa, että hei, en ole kiinnostunut, kun toinen on ensin ottanut riskin ja tehnyt kaikkensa että hänestäkin tykättäisiin. Nämä tilanteet on ehkä ajatusleikkinä hauskoja, mutta okeassa elämässä niissä on aina se ikävämpikin puoli, toisen tunteiden tahaton loukkaaminen.
Mä olen kokenut sekä sen kiusallisen ei molemminpuolisen ihastuksen että rakkauteen johtaneen. Nykyinen miesystäväni todellakin teki kaikkensa, kun minulla kesti hetken tajuta, mitä olin saamassa. Nyt en voisi olla onnellisempi.
On myös mahtavaa olla "jalat alta hulluna ihastunut", myöhemmin rakastunut, ja lopulta saada itselleen rakkautensa kohde. Silloin tietää saaneensa sen oikean.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 07:46"]
On myös mahtavaa olla "jalat alta hulluna ihastunut", myöhemmin rakastunut, ja lopulta saada itselleen rakkautensa kohde. Silloin tietää saaneensa sen oikean.
[/quote]
Ja parinkymmenen vuoden päästä surraan avioeroa. Kokemusta on
Up