Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viherkasveista

Vierailija
04.09.2020 |

Minkä nimisiä kukkia laitetaan amppeliin roikkumaan? Haluaisin parin ikkunan eteen helppohoitoiset amppelikukat, mutta ei ole hajuakaan mitä ne voivat olla. Jos joku kertoo niin Googlella etsin sitten millaisia kukkia ovat. Kiitos.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoru! Oma juoruni on iäkäs (lapsuudenperheestä omaan kotiin muuttaessa otin mukaan), kovia kokenut ja silti vaan sinnikkäästi elää. Muuten helppohoitoinen, mutta mullanvaihdossa ja kastelussa kannattaa olla varovainen, jos oksat on pitkiä. Helposti napsahtelee pidemmät oksat poikki, mutta nekin voi vaan tökätä multaan kasvamaan, kunhan ne on vain juurettanut ensin vesikipossa.

Täällä mainitut muratit ei mielestäni ole kyllä helppoja. Niitä mulla on ollut useampia ja jokaisen olen saanut tapettua :( Nätti se kyllä on, mutta kun kuolee helposti.

Vierailija
22/22 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaköynnös on noista mainituista ainoa, joka on ollut mulle helppo. Siitä jotenkin näen, milloin se haluaa vettä. Helpoksi sanotun rönsyliljan tapan aina.

Jos googlaa amppelikasvit, löytää aika paljon erilaisia, ja voi katsoa tarkemmin, mikä näyttää kivalta omaan silmään ja miten sitä kannattaa hoitaa.

Plantagenilla taitaa olla kotiin kuljetuksiakin, jos en muista väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla