Miks salkkareissa vietetään peruskoulun päättäjäisiä keskellä talvea?
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
Kommentit (793)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:23"]
Taas tällainen pieni epäloogisuus salkkareissa. Näyttää muuten hieman ysiluokkalaisia vanhemmalta toi sarjan nuoriso...
[/quote]
Olipa tyhmä kysymys. Salkkarit siis kuvataan kauan ennen kauden avausjaksoa. Itse ei mielestäni lunta noissa jaaksoissa ole näkynyt. Voin tietysti olla yhtä tyhmä mitä sinä.
[/quote]
muutamassa jaksossa oli lunta. yhdessä jaksossa oli puut lehdettömät eikä yhtään lunta, sitten kun kuvattiin amandaa kaukaa, oli se aivan lumen peitossa.
Koska kyseessä on fiktiivinen sarja
Eipä ollut enään Oona Karen (Marianna Kurjen) otsassa enään mitään jälkeä vaikka Heidi vasta heitti siihen kansiolla lääkärissä käyntiä vaativan haavan.
Minua ihmetyttää Taigan helppohoitoisuus. Itsellä samanikäinen vauva ja elämä on jokseenkin erilaista. Yhdessä jaksossa Sergei ja Peppi menivät riidoissa nukkumaan ja heräsivät vasta aamulla. Taigalla oli valmiina tutti suussa ja hymyili tyytyväisenä sängyssään. Ei vain meillä.
Peppi käy jatkuvasti kahviloissa vauva mukanaan eikä Taiga koskaan kiukuttele. Baareihinkin pääsee tuosta vaan. Vauvan voi myös tuosta vaan hylätä isälleen kesken vaunulenkin kun sattuu jokin asia suututtamaan. Ei vain meillä.
Kun miettivät onko vauvalla jokin hätänä, esim. nälkä, niin eihän se Taiga edes itke. Ei vain meillä.
Peppi on masentunut kun elämässä ei ole muuta kuin vauva ja töihin pitäisi päästä. Itse en voisi kuvitellakaan että jaksaisin lähteä aamulla töihin vauvan jokaöisten yöheräilyjen jälkeen. Hyvä kun jaksan sängystä nousta, enkä jaksaisikaan ellei olisi pakko.
Lisäksi pääsevät ravintolaan tuosta vaan, voivat harrastaa spontaania seksiä ilman keskeytyksiä, Taigan voi viedä isän töihin mukaan kuntosalille.
Jokseenkin erilaista tuo vauvan hoito tosielämässä. Taiganhan piti olla erityislapsi. Luulisi hoidon olevan hankalampaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:51"]
Asiat, jotka mua ärsyttää salkkareissa tällä hetkellä: Raastava bitch Camilla palasi takaisin. Raastava bitch Isabella onkin oikeasti Pirjo ja Camillan vanha tuttu. Marianna on Larin serkku, ja Heidistä obsessoitunut sekopää. Iida joutui sekopäisen muka-isänsä vangiksi. Tale on feikkihipsteri. Liisa Laitela onkin elossa ja aivan järkyttävän huono näyttelijä. Ismo angstaa. Sergei palasi rikoksen polulle. Peppi angstaa, Sergei angstaa ja rähisee. Elias miettii suu mutrussa ja otsa rypyssä, haluaako Miskan vai Larin. Katariina ja Jiri kokonaisuudessaan. Severi inisee.
Hmm... Mitäs jäikään jäljelle... :D
[/quote]
Tähän vielä lisäksi se, että Paula tappelee miniän kanssa oreganosta.
[/quote]
Mä lisäisin, että Katariina vaihtui ihan eri henkilöksi näyttelijänvaihdoksen myötä. Ihan kiva hahmo, mutta olisivat kuitenkin heivanneet Katan pois kokonaan ja Jenni Banerjee olisi voinut näytellä ihan uutta hahmoa, joka rakastuu Jiriin. Entinen Katariina oli aikuisempi ja uskottavampi lääkäri. Nykyinen on boheemin ja tyttömäisen oloinen.
Pyytäisin ystävällisesti vastausta seuraaviin pohdintoihin:
Miksi Sebastian koki tarpeelliseksi tokaista, että "kylläpä nämä lapset kasvaa silmissä!" kun Oliverin näyttelijä oli vaihdettu vauvasta 5-vuotiaaksi pojaksi?
Miksi Katariina kehui palanneensa lomalta "muuttuneena naisena" kun kyseisen hahmon näyttelijä oli vaihdettu loman aikana?
Ei äkkiseltään tule mieleen mitään naurettavampaa kuin nuo tekemällä tehdyt, typerät repliikit.
Niko soitti aikoinaan hätäkeskukseen: "Tulkaa nopeasti, Ismon kaupalla palaa!" Tämän jälkeen sulki luurin ja palokunta karautti paikalle tuossa tuokiossa.
Miten hissi tuli rappuun?
Vähän ot, mutta jos joku muistaisi :)
Aika isoksi ehtiny kasvaa se Jirin ja Eevan tenava, näytti olevan jo alakouluikäinen
Ai O.J ärsyttävin mukula, muistaako kukaan kun Niko oli pieni ja sitä esitti se ihan hirveä zombi?
Itse oon viime aikoina seurannut aika huonosti, mutta mietin kun Paula lähti sinne ulkomaille Aaron kanssa, eikö Aaro pakottanut Paulan lähtemään kanssaan? Uhkaili jollain vissiin... ja nyt Paula on taas kuvioissa niinkuin ei mitään. Vai miten se Paulan lähtö meni, muistaako joku?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:06"]
Ai O.J ärsyttävin mukula, muistaako kukaan kun Niko oli pieni ja sitä esitti se ihan hirveä zombi?
Itse oon viime aikoina seurannut aika huonosti, mutta mietin kun Paula lähti sinne ulkomaille Aaron kanssa, eikö Aaro pakottanut Paulan lähtemään kanssaan? Uhkaili jollain vissiin... ja nyt Paula on taas kuvioissa niinkuin ei mitään. Vai miten se Paulan lähtö meni, muistaako joku?
[/quote]
siis paulahan itse lähti sinne ulkomaille, karkasi mielisairaalasta ja meni satamaan jonkun laivan kyyriin salaa ilmeisesti. Laura oli Paulan kanssa samassa huoneessa mielisairaalassa, ja ujutti Paulan karkaamaan koska Aaro "vainosi" mielisairaalassa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 21:06"]
[/quote]
siis paulahan itse lähti sinne ulkomaille, karkasi mielisairaalasta ja meni satamaan jonkun laivan kyyriin salaa ilmeisesti. Laura oli Paulan kanssa samassa huoneessa mielisairaalassa, ja ujutti Paulan karkaamaan koska Aaro "vainosi" mielisairaalassa.
[/quote]
Häh? Siis tarkoitin nyt sitä, kun Paula & Aaro läksivät yhtä matkaa autolla. Oliko tämä laivamatka ennen vai jälkeen automatkaa?
Aaro kidnappasi Paulan ja Severin ja yritti saada heidät Suomen rajojen ulkopuolelle ilmeisesti pohjoisen kautta. Kun Paula ja Severi olivat päässeet takaisin kotiin, alkoi Paula taas seota ja nähdä Aaroa kaikkialla, minkä vuoksi P. joutui mielisairaalaan, josta karkasi "Aaroa" eli harhojaan pakoon.
Okei... ja nytkö ei olla yhtään huolissaan Paulan mielenterveydestä? En oo ainakaan mitään sellaista kuullut, kun satunnaisesti katsonut. Mikä tämä autojuttu on, oliko sekin Paulan kuvitelmaa? Luulin, että Paula lähti ulkomaille vain sen takia, että Aaro uhkasi Severin henkeä tms. että sai Paulan mukaansa. Että oon nyt ihan pihalla.
En tajua näitä ihmisiä, joiden on pakko päästä pätemään. Kai sen useimmat tajuaa, että esim. kenkiä ei TV:ssä koko ajan riisuilla juurikin ajan säästämiseksi, mutta pointti taisi olla se, ettei normaalisti kukaan ole kotonaan (saati vieraissa) koko aikaa kengät jalassa.
Ei näitä älyttömyyksiä mietitä TV-sarjan käytäntöjen pohjalta, vaan nimenomaan verrataan niitä tosielämään.
Ja samassa jaksossa käveltiin toppatakit päällä ulkona lumihankien keskellä =)
Miksi kukaan ei koskaan ota kenkiä pois?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 14:15"]
mäkin ajattelin että ismo on mätkinyt sitä liisaa niin että se on huijannut kuolemansa.
miksi se lääkäri nainen ei sitten kärsinytkään siitä mitään että oli jotenkin hujannut itsensä sieltä usasta suomeen lääkäriksi?
[/quote]
Liisa oli lähtenyt yksin kuolemaan,kun oli kuullut syövästään,niin Ismo sanoi eräässä jaksossa,ja meinasi tehdä itse saman jutun.
Itse olen ymmärtänyt myös että Ismon väkivaltaisuus on alkanut vasta kun Liisa lähti pois/kuoli.
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4323659/miks_salkkareissa_osa_ii
Tossa uus