Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi ny vi`**** niistä Kellogg´s/ Iittala-kulhoista..

Vierailija
09.10.2013 |

Onko joku saanu kivuttomasti niitä tulemaan? Nyt kun viimein sain sähköpostiin sen arvokoodin, lähdin niitä tilaamaan ja aktivoin koodin ohjeiden mukaan, MUTTA luottokortin numeron kanssa tuli virhe ja "maksua ei voi suorittaa" ja kun palasin korjaamaan, niin arvokoodi EI OLE ENÄÄ VOIMASSA.

Ihan muna koko kampanja kaikkine käänteineen.. Kipot loppu, ei ookkaan ja nyt niitä ei sitten saa kuitenkaan. vittu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei hienosti oli heti aamulla se RoyalDesign-firma vastannut hätähuutooni ja korjannut tuon veloituksen siihen, mitä piti ollakin. Ja vielä pahoittelivat, että toimitusaika on pitkä, koska Kellogg's on joutunut tilaamaan lisää kulhoja Iittalalta. 

ap

Vierailija
2/8 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen jo saanut vahvistuksen, että mun murokipot on MATKALLA, saatan jopa ensi viikolla ne saada. Kerkesin kyllä jo unohtaa koko homman! ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo näköjään helppoa, eikä nopeeta..

Vierailija
4/8 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä murokiposta on kyse?

Vierailija
5/8 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:11"]

Justiinsa juu. Mun sähköpostiin oli tullut tilausvahvistus normaalihintaisista kulhoista, hinta vaivaiset 91€ kaikkineen. Noh.. laitoin postia, en meinaa nimittäin maksaa noista yhtään mitään. Paitsi että ystävällisesti huomauttavat, että tuotteet ovat loppuneet heidän varastostaan ja että toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi.. =0)

ap

[/quote]

Itse ostin noita kulhoja 5e kipale Kuopiosta. Saman maksoi kupit ja matalat lautaset.

Vierailija
6/8 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne edes hienoja, vai näettekö vaan hirveästi vaivaa saadaksenne ilmaisia mainoskippoja?

Vierailija
7/8 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa olla yhteydessä sinne asiakaspalveluun ja selittää tilanne!

Muakin kyllä ärsyttää tuo kampanja.. laitoin silloin lähes heti, kun se alkoi ne koodit menemään ja sitten tuli muutaman viikonpäästä viesti, että kipot loppu, mutta niitä pyritään saamaan lisää... mutta eipä ole kippoja edelleenkään näkynyt ja saapa nähdä, että tuleeko ollenkaan.. niin pitkä aika on jo kulunut.. :/

Vierailija
8/8 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa juu. Mun sähköpostiin oli tullut tilausvahvistus normaalihintaisista kulhoista, hinta vaivaiset 91€ kaikkineen. Noh.. laitoin postia, en meinaa nimittäin maksaa noista yhtään mitään. Paitsi että ystävällisesti huomauttavat, että tuotteet ovat loppuneet heidän varastostaan ja että toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi.. =0)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän