Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kotihoidotuki+asumistuki?

Vierailija
09.10.2013 |

Onko kellään kokemusta? 

Olen tällähetkellä äitiyslomalla ja minulla on vakituinen työsuhde. Mies opiskelee. Saamme tällähetkellä asumistukea koska minun äitiyspäivärahani on 1400e ja miehen opintotuki 240e. Tammikuussa äitiysloma loppuu ja alkaisi kotihoidontuki. Jos jään kotihoidontuelle, miten käy asumistuen? Olenko oikeutettu siihen kun minulla kuitenkin on vakituinen työsuhde olemassa eli se tulonlähde takana? Ainakaan toimeetulotukea ei saa vaan siinä tapauksessa on mentävä töihin takaisin kun kerran on työpaikka odottamassa mutta onko asumistuen kanssa sama juttu?

Onko kukaan ollut vakituisesta työstä kotihoidontuella ja saanut asumistukea? Voiko asumistuki katketa kun tuo kotihoidontuki alkaisi koska työsuhde on olemassa vaikken töihin mene? Onko ainut vaihtoehto irtisanoutua jos haluan jäädä kotiin hoitamaan lasta kotihoidontuelle eikä rahat riitä ilman asumistukea koska mies opiskelee? (tällähetkellä asumistuki 160e nyt äitiyslomalla)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saa asumistukea.

Vierailija
2/3 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo asumistukea kyllä saat ja sen määrä luonnollisesti nousee koska tulosi laskevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimeentulotukeakin saa,jos tulot siihen oikeuttaa. Vakituinen työpaikka ei ole sille este.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan