Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla "puuma"-vaihe vai muuten vilkas mielikuvitus?

Vierailija
09.10.2013 |

Näen ja tapaan siis komeita, seksikkäitä ja erittäin mielenkiintoisia nuoria ja ikäisiäni miehiä. Olen asiakkaina esim. valokuvaamossa tai lääkärillä. Jostain syystä tunnen suurta vetoa näihin tyyppeihin, koska eivät ole vanhoja, ryppyisiä ja aivan äärettömän hyvännäköisiä. Olen siis itse naimisissa ja lapsia ja se tulee kyllä esiin tilanteissa. Mutta miksi koen että yhtäkkii ajatusten tasolla kiinnostun näistä ja saan heiltä jopa kahvitarjouksia eli kiinnostusta myös toiselta suunnalta. Kuitenkin koen kovin henkilökohtaikseksi esim. lääkärikäynnin jos lääkärin pitää tutkia ja kosketella, jos ikäiseni hyvin puoleensavetävä mies sen tekee ja jotenkin tunnen sen sähköisyyden. Hmm..kovin vaikeaselkoista, mutta onko tämä ihan normaalia tavanomaista ja muillakin samanlaisia kokemuksia vai olenko jossain villin iän partaalla, jossa vain pieni hyppy syrjähypyn mahdollisuuteen, jos saan vielä itse kicksejäkin näistä. Alan kohta pelkäämään omia reagtioitani ja varaan aikoja vain selkeästi vanhoille ja "arvokkaille" tyypeille ;D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös 10-15v nuoremmat miehet on houkuttelevia ja hyvännäköisiä. Oman ikäiset (50), tai ainakin monet heistä, on niin harmaita ja väsyneen näköisiä. Olen sinkku joten ketään ei tarvitsisi pettää. Olisin kyllä valmis suhteeseen nuoremman miehen kanssa mutta vaatii mieheltä itsetuntoa lähteä vanhemman naisen kelkkaan. Puuma-jutuista viis välitän, se on pelkkää seksin metsästystä. Itse edellytän suhteelta muutakin. Minua 10 v nuoremmat eivät kuitenkaan ole enää mitään kakaroita.

Vierailija
2/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alkoi minullakin 30-kympin kriisi(?), lopulta ihastuin toiseen mieheen, avioliitto oli ji loppumetreillä muutenkin. No, pari vuotta myöhemmin olen palannut eron jälkeen aviomieheni luokse enkä enää innostu muista miehistä. Joku vakava vaihe se oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not, saisin kenet vaan tällä kropalla ja naamalla VIELÄ, mutta ehkä se kriisi iskee sitten 10 vuoden päästä, jos iskee.

Vierailija
5/9 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktio, ei reagtio.

Vierailija
6/9 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan tilanteesta ja ihailusta/ihailtavana olemisesta. Ei avioliitto ja lapset tarkoita sitä, että on näkymätön ja sokea ;-) Pettämistä en suosittele, mutta ammenna tästä kiihkosta jotain parisuhteeseen, johan alkaa kotielämäkin olla mielenkiintoisempaa.

Vierailija
7/9 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:25"]

Näen ja tapaan siis komeita, seksikkäitä ja erittäin mielenkiintoisia nuoria ja ikäisiäni miehiä. Olen asiakkaina esim. valokuvaamossa tai lääkärillä. Jostain syystä tunnen suurta vetoa näihin tyyppeihin, koska eivät ole vanhoja, ryppyisiä ja aivan äärettömän hyvännäköisiä. Olen siis itse naimisissa ja lapsia ja se tulee kyllä esiin tilanteissa. Mutta miksi koen että yhtäkkii ajatusten tasolla kiinnostun näistä ja saan heiltä jopa kahvitarjouksia eli kiinnostusta myös toiselta suunnalta. Kuitenkin koen kovin henkilökohtaikseksi esim. lääkärikäynnin jos lääkärin pitää tutkia ja kosketella, jos ikäiseni hyvin puoleensavetävä mies sen tekee ja jotenkin tunnen sen sähköisyyden. Hmm..kovin vaikeaselkoista, mutta onko tämä ihan normaalia tavanomaista ja muillakin samanlaisia kokemuksia vai olenko jossain villin iän partaalla, jossa vain pieni hyppy syrjähypyn mahdollisuuteen, jos saan vielä itse kicksejäkin näistä. Alan kohta pelkäämään omia reagtioitani ja varaan aikoja vain selkeästi vanhoille ja "arvokkaille" tyypeille ;D

[/quote]

Oletko vasta nyt hyväksynyt itsesi ja lopettanut seksikkyyden ja seksin pelkäämisen? Vai oletko vaan niin perusteellisen puutteessa, että kaikki omin voimin liikkuvan kaksijalkaiset näyttävät namupaloilta?

Ei se syrjähyppy sen lähempänä tai kauempana ole kuin ennenkään. Se vaatii vain toisen luottamuksen pettämistä omien himojen lyhytnäköisen tyydyttämisen vuoksi. Suosittelen vahvasti pitämään kiinni uskollisuudesta ja nauttimaan "väreistäsi" miehesi kanssa.

Vierailija
8/9 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen ikäinen että viimeiset ajat käsillä (lastenteon suhteen)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi