Onko noloa olla roikkuva tamponin naru naisten suihkussa?
Eli olisin menossa äidin kaa kylpylään ekaa kertaa ku on menkat. Olen 16v tyttö ja vähän mietityttää että onko noloa jos se tamponin naru roikkuu alapäästä? Jos on niin mite se tulisi piilottaa. Sori ku en tiiä näistä asioista :(
Kommentit (10)
Ihan normaaliahan se on, kyllä sen jokainen aikuinen nainen tietää ja ymmärtää :)
Sitä narua voi halutessaan myös lyhentää saksilla tai tunkea vähän häpyhuulien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luin ja ajattelin vastata, että ei se naruna oleminen kai noloa ole. Ei naru sitä itse tajua.
Olet todella hauska...
Ei ole noloa. Jotkut laittaa sen häpyhuulien väliin piiloon mutta naisten anatomiat ovat niin erilaisia ettei se edes välttämättä onnistu kaikilta. Kaikki eivät voi myöskään käyttää tamponia ollenkaan ja sekin on ok.
Kannattaa mennä miesten suihkuun niin ei ole niin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luin ja ajattelin vastata, että ei se naruna oleminen kai noloa ole. Ei naru sitä itse tajua.
Minä luulin, että tällä narulla viitataan laihaan mieheen joka on suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä miesten suihkuun niin ei ole niin noloa.
Siellä mut varmaan raiskattais
Eipä se sieltä kuule pahemmin vilku! Eikä useimmilla ihmisillä oo juurikaan tapana vahdata että vilkkuuko naru. Ja jos vilkkuukin niin mitä väliä, naisilla nyt on menkat ja niiden vuoksi useimmiten käytetään jotakin välinettä, joista tamponi ja kuukuppi on uimahallissa kätevimpiä. Elä häppee!
Mieluummin se tamponin naru kuin verivana :D Mene kylpylään ja nauti olosta <3