Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, 1v on niiin kärttyinen

Vierailija
09.10.2013 |

Kitinää ja itkua aamusta asti. Jestas. Miksei mun lapsi voi nukkua tarpeeksi? Aamulla herää väsyneenä ja itkuisena, tänään päikkäreidenkin jälkeen oli kauhea huuto. Mikään leikki ei viihdytä, ei halua olla yksin eikä halua että minä autan leikeissä. Ei nukahda uudestaan, vaikka yritin sitäkin. Jos lapsia voi vituttaa niin tämä on nyt varmaan sitä. Meinaa mennä hermot!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiäin nyt 1v5kk oli ihan samanlainen.. lisäksi vielä hakkas kiukkuväsyssään päätään milloin seinään ja milloin lattiaan.. syli ei kelvannut, ei kosketus.. huoh :D helpottaako tieto et kyl se siitä helpottaa :)

Vierailija
2/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratkasu oli tuollaisissa tilanteissa laittaa se lapsi auton kyytiin ja lähteä ajelulle jotta nukkuisi vielä vähän. Heräsikin siitä sitten aurinkoisena ja hymyilevänä ja loppu ilta meni hyvin. Tiedän tuon tuskan, meidän lapsi on ollut aina huono nukkumaan ja edellen 3 vuotiaana heräilee yöllä, vähintään kerran yössä. (tai puhuu unissaan tai itkee unissaan) tai muuten vaan myllää niin että mä en saa nukuttua.. Ehkä se sitten murrosiässä nukkuu hyvin joten sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se onneksi nukahti silittelyn ja laulamisen avulla! Toivottavasti nukkuu edes puoli tuntia. Suunnitelmissa oli lähteä tänään asioillekin, mutta ei tuollaisen kiukkupussin kanssa uskalla mihinkään lähteä. Huhhei. Autoa ei ole niin ei voi sillä helpottaa tätä :D Ap

Vierailija
4/4 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa kuume varmuuden vuoksi.

Onko hampaita tulossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä