Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Ruotsiin, mutta minne sinne?

Vierailija
09.10.2013 |

Ehdottakaa jotain paikkakuntaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmöön vain muiden mamujen joukkoon. 

Vierailija
2/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaparantaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuttaisin Haaparantaan tai jonnekin Kalixiin

Vierailija
4/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne moniakaan Ruotsin kaupunkeja hyvin, mutta Lundiin olen ihastunut.

Vierailija
5/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaan tietysti.

Vierailija
6/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Göteborg!

Vierailija
7/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma tai Göteborg. Itse pidän myös Uumajasta. Malmökin ihan kiva ja sieltä ainakin pääsee nopeasti Tanskaan... Kovin monessa paikassa en ole käynyt. Eiköhän tuohon oikeasti eniten vaikuta se, mistä saisitte töitä tai missä opiskelette jne...

Vierailija
8/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 09:53"]

Mä muuttaisin Haaparantaan tai jonnekin Kalixiin

[/quote]

Samaa mieltä! Siellä on ihana luonto ja ihmiset välittömiä.  Töistä en kyllä tiedä, mutta sitähän ap ei kysynyt.

Vierailija
9/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin viihtynyt erinomaisesti Uppsalassa.

Vierailija
10/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt siitä riippuu, mistä töitä saat vai ajettelitko mennä ruotsalaisten elätettäväksi.

Vierailija
11/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma, Västerås, Uppsala, Göteborg, Helsingborg, Lund.

Riippuu vähän siitä, mitä asumiselta haluaa. Etelä-Ruotsista esim. ajaa hyvin nopeasti Keski- ja Etelä-Eurooppaan.

Vierailija
12/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä työtä saa vaikka mistä, kun hakee. Vai ajattelitko, että annetaan vaan ihan randomina jostain?

Vierailija
13/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirunaan, Göteborgiin tai Uumajaan. Niissä on ihanat ja aidot ihmiset.

Tukholmalaiset on tylyjä ja arvostaa vain rahaa ja nimekkäitä ystäviä. Siellä on todella vaikea päästä piireihin, ellei tunne julkkista tai nai rikasta ja tunnetusta liikemiesperheestä olevaa miestä.

t: Ruotsissa yht. 8 vuotta töiden takia asunut, mutta Suomeen 3 vuotta sitten muuttanut

Vierailija
14/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jönköping ehdottomasti, todella kaunis kaupunki ja kaunis luonto ympärillä! Itse asuin 6 vuotta Ruotsissa ja aina sykähdytti ajaa Jönköpingin ohi, hieno kaupunki kaikinpuolin!

Vierailija
15/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:34"]

Jönköping ehdottomasti, todella kaunis kaupunki ja kaunis luonto ympärillä! Itse asuin 6 vuotta Ruotsissa ja aina sykähdytti ajaa Jönköpingin ohi, hieno kaupunki kaikinpuolin!

[/quote]

Tiedoksi vaan, että Jönköping on vapaakirkkolaisten ja yleensä uskovaisten vahvinta aluetta Ruotsissa ja siksi sitä kutsutaankin Smålandin Jerusalemiksi.

Vierailija
16/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat muuttaa Ruotsiin?

Vierailija
17/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppsala on kiva. Samoin Tukholman kupeessa esim. Nacka.

Vierailija
18/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Mia Mari Tukiainen
Nyt on taas uusia videoita ja kuvia Seiska Liven sivuillani, käykäähän katsomassa ja saa mielellään niitä positiivisia kommentteja myös sinne laittaa!! Olen tässä jotenkin nyt vähän sekaisin elämäni kanssa: En oikein tiedä enää, että pysynkö Hesan keskustassa, muutanko radikaalisti maalle, muutanko esim.Kanarian saarille, takas Miamiin vaiko jopa Lappiin???? Oon siis nyt ihan pihalla, voisiko joku mut hyvin tunteva hlö valaista vähän tätä asiaa mulle??? Urbanin mielestä oon ehdottomasti kaupunki ihminen, mutta toisaalta olin onnellisempi pohjois-Lapissa kuin Helsingissä. Ja haluaisin vihdoin ja viimein rauhaa ja omaa yksityisyyttä. Kun ihmiset ovat maalla paljon ystävällisempiäkin kuin stadissa. Toisaalta sain myös mielenrauhaa Tukholmassakin paljon paremmin. Voi elämä......kun en nyt tosissaan tiedä mihin suuntaan kulkea! Sanokaa mielipiteitä?
Tykkää · · Jaa · 3 tuntia sitten via matkapuhelin ·

Johanna Mia Mari Tukiainen Oon oikeasti pettynyt siitä millainen "mies" Arto oli. Olisin voinut olla hyvin onnellinen hänen kanssaan jossain pikku kelohonkamökissä ja paljon eläimiä ympärillä. Tai olisin ollut vielä onnellisempi siinä linnassa Udin kaa Miamissa, jos se olisi pystynyt pyyteettömästi mua rakastamaan. Miksi elämä on niin vaikeaa???
3 tuntia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää

Johanna Mia Mari Tukiainen Saariselällä mua ei yhtään ahdistanut talvet, kun ympärillä oli niin paljon aina ulkomaalaisia turisteja, upeita revontulia, ihana luonto, tunnelmaa jne. Mulla on oikeasti ikävä sinne. Mutta niin mulla on myös ikävä Miamiin. Ja nää kaksi paikkaa ovat kirjaimellisesti toistensa vastakohtia!!!!! Levi on liian turistirysä, ihan kuin joku Viking Linen laiva!
3 tuntia sitten sovelluksesta mobile · Tykkää · 3

Vierailija
19/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelle Norjan rajaa. Etsit Norjasta töitä, korkeammat palkat ja halvemmat Ruotsin hinnat.

Vierailija
20/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 14:24"]

Miksi ihmeessä haluat muuttaa Ruotsiin?

[/quote]

Miksei muuttais. Parempi asua muualla kuin täällä suomessa. En ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan