Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeksi katsomasi netflix elokuva?

Vierailija
03.09.2020 |

Siis elokuva joka on/oli netflixissä?
Jos kirjoitat useammin, kuin yhden kerran niin olisi kiva, jos käyttäisit nimimerkkiä.

Itse katsoin äsken Robin Hoodin se oli mielestäni ihan hyvä. Puolivuotta sitten toivoin sitä netflixiltä. Toiveeni toteutui :)

Nyt katson toista leffaa. Se on Doctor Sleep.

T: Ap:n leffahetket

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen Curse of Chuckyn ja olipahan melko hölmö kauhukomedia, mutta kauhufanina oli pakko katsoa kuitenkin.

Vierailija
2/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Curse of Chuckyn ja olipahan melko hölmö kauhukomedia, mutta kauhufanina oli pakko katsoa kuitenkin.

Itse olen toivonut netflixiltä Chucky leffojakin.

Pakkohan minunkin on katsoa toi.

Noi on mielestäni semmoista kauhu-hauskaa katsottavaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa en muista, mutta sarjoista katson tällä hetkellä Luciferiä. Ihan hauska jo todella komea tuo pääosan esittäjä.

Vierailija
4/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Sleep tuli katsottua. Tosipitkä elokuva ja alkoi vähän puuduttaa. Hyvä leffa se oli, vaikka pienoinen pettymys oli, kun siinä oli enemmän fantasiaa, kuin kauhu elementtejä.

T: Ap:n leffahetket

(Älkää kummiskaan spoilatko mitään elokuvaa)

Vierailija
5/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker, todella hyvä ja vaikuttava raina.

Sitä ennen Upseeri&herrasmies, oli pakko katsoa vaikka nähnyt sen monesti.

Muita en nyt saa mieleeni, vaikka viikottain jotain katson.

Vierailija
6/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Irishman. Robert DeNiro ja Al Pacino vanhoina.. :(

Vierailija
7/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Bamba

Vierailija
8/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

It kakkosen. Pitäs laittaa pois koko netflix kun en ole pariin kuukauteen katsonut sieltä mitään.

Vierailija
9/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin omat leffat on hirveetä kuraa... sarjoissakin nykyään määrä korvaa laadun, joten on vähentynyt mielenkiinto koko palvelua kohtaan...

Vierailija
10/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A star is born. Odotin paaaaaaaaljon enemmän kaiken sen hehkutuksen jälkeen. 6/10.

Vierailija
11/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jouluelokuva viime vuonna.

Vierailija
12/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin Looper, kun pari vuotta sitten olin kaverilla käymässä. Kaverilla on Netflix.

Vierailija
13/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin vissiin Laundromatin, toista kertaa. Ekalla kerralla se meni jostain syystä osittain ohi. Ehkä torkahdin? Kyseessä on fiktioelokuvan muotoon puettu dokumentti tai opetusohjelma, lajityyppi on ehkä sellainen eksentrinen komedia. Tykkäsin.

Seuraavaksi pitää katsoa Joker. Mutta kun mä olin viime viikonloppuna reissussa ja mieheni on tänä viikonloppuna reissussa, niin pitää katsoa se sitten viikon päästä viikonloppuna.

Vierailija
14/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker, oli meh. Tiesinkin sen kyllä.

Vierailija
16/28 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaa en muista, mutta sarjoista katson tällä hetkellä Luciferiä. Ihan hauska jo todella komea tuo pääosan esittäjä.

Täällä sama tilanne. Leffoja en ole hetkeen katsonut, sarjoja enemmänkin niin tulin tänne kurkkimaan vinkkejä. Tuo Lucifer on aika hauska ja pääosan esittäjä tosiaan komea. :D

Vierailija
17/28 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunter Killer

Vierailija
18/28 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Hood, ja annan sille säälistä yhden tähden. Sitä ihmettelin eniten, että miksi tuollaiseen aivottomaan rämistelyyn on palkattu kuitenkin oikeita näyttelijöitä. Tässä elokuvassa heistä yksikään ei päässyt esittelemään taitojaan, eli hukkaan menivät mm. Tim Minchin, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, F Murray Abraham (oi miksi oi miksi hänenkin roolinsa oli aivan paperinen!), Jamie Dornan jne. Surkeaa.

Vierailija
19/28 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen katsoa I'm Thinking of Ending Things, mutta en jaksanut loppuun. Tuli vahvat Netflix-elokuvavibat, eli uskoisin lopun olevan täysin älytön ja jättävän kaiken katsojan tulkittavaksi, a la Annihilation.

Vierailija
20/28 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin Hood, ja annan sille säälistä yhden tähden. Sitä ihmettelin eniten, että miksi tuollaiseen aivottomaan rämistelyyn on palkattu kuitenkin oikeita näyttelijöitä. Tässä elokuvassa heistä yksikään ei päässyt esittelemään taitojaan, eli hukkaan menivät mm. Tim Minchin, Jamie Foxx, Ben Mendelsohn, F Murray Abraham (oi miksi oi miksi hänenkin roolinsa oli aivan paperinen!), Jamie Dornan jne. Surkeaa.

Unohdit yhden. Taron Egertonin.

Ihan perushyvä mielestäni, kun vertaa nykypäivän elokuviin. Ei huippu, mutta hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi