Mikä leffa 9-10 vuotiaitten tyttöjen leffailtaan?
Meillä ei katota tv:tä joten ei mitään käsitystä mitä ton ikäset katsoo.. Apua?
Kommentit (26)
Prinsessapäiväkirjat, Lumottu Ella, Narnia, Jali ja suklaatehdas. Noissa käsittääkseni on myös ikärajat kohdallaan toisin kuin joissakin ketjussa mainituissa leffoissa. Niiden kanssa kannattaa olla tarkkana, jollei telkkaria muutenkaan juuri katsota.
Entäs suomalainen Suden arvoitus?
Miten olisi Näkymätön Elina. Se on ihana, en muista ikärajaa mutta oletan että olisi sallittu tuon ikäisille.
Ehdotin noita Indiana Joneseja, ja nyt kun katsoin niin Kadonneen aarteen metsästäjät on K-16 ja Tuomion temppeli K-14. Muistan että itse katsottiin näitä ala-asteella joskus, siis koulussa! Ei silloin 80-90-luvulla taidettu paljon noista ikärajoista välittää, mutta hyvä että niitä nykyään kuitenkin mietitään vähän tarkemmin.
Oma tyttö 10v. tykkää fantasiasta mm. Harry Potterista, Spderwikin kronikoista, Percy Jacksonista, Taru sormusten herrasta ja Hobitista. Nuo kolme jälkimmäistä voi olla turhan pelottavia sellaiselle joka ei ole katsonut juuri mitään. Kuuprinsessa niminen elokuva on myös yksi tytön suosikeista. Kirjastosta olen sen vain löytänyt lainaksi en ole muualla törmännyt siihen. Se voisi olla kiva tyttöjen elokuva.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:17"]
Suosittelen Studio Ghiblin animaatioelokuvia! Esim. Naapurini Totoro, Sydämen kuiskaus, Henkien kätkemää, Kikin lähettipalvelu. Nämä on aivan ihania koko perheen elokuvia.
[/quote]
Ai henkien kätkemä? Mun mielestä toi on ihan liian pelottava ton ikäisille!