Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä leffa 9-10 vuotiaitten tyttöjen leffailtaan?

Vierailija
08.10.2013 |

Meillä ei katota tv:tä joten ei mitään käsitystä mitä ton ikäset katsoo.. Apua?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 23:17"]

Suosittelen Studio Ghiblin animaatioelokuvia! Esim. Naapurini Totoro, Sydämen kuiskaus, Henkien kätkemää, Kikin lähettipalvelu. Nämä on aivan ihania koko perheen elokuvia.

[/quote]

Ai henkien kätkemä? Mun mielestä toi on ihan liian pelottava ton ikäisille!

Vierailija
22/26 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessapäiväkirjat, Lumottu Ella, Narnia, Jali ja suklaatehdas. Noissa käsittääkseni on myös ikärajat kohdallaan toisin kuin joissakin ketjussa mainituissa leffoissa. Niiden kanssa kannattaa olla tarkkana, jollei telkkaria muutenkaan juuri katsota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suomalainen Suden arvoitus?

Vierailija
24/26 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi Näkymätön Elina. Se on ihana, en muista ikärajaa mutta oletan että olisi sallittu tuon ikäisille.

Vierailija
25/26 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin noita Indiana Joneseja, ja nyt kun katsoin niin Kadonneen aarteen metsästäjät on K-16 ja Tuomion temppeli K-14. Muistan että itse katsottiin näitä ala-asteella joskus, siis koulussa! Ei silloin 80-90-luvulla taidettu paljon noista ikärajoista välittää, mutta hyvä että niitä nykyään kuitenkin mietitään vähän tarkemmin.

Vierailija
26/26 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö 10v. tykkää fantasiasta mm. Harry Potterista, Spderwikin kronikoista, Percy Jacksonista, Taru sormusten herrasta ja Hobitista. Nuo kolme jälkimmäistä voi olla turhan pelottavia sellaiselle joka ei ole katsonut juuri mitään. Kuuprinsessa niminen elokuva on myös yksi tytön suosikeista. Kirjastosta olen sen vain löytänyt lainaksi en ole muualla törmännyt siihen. Se voisi olla kiva tyttöjen elokuva.