Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako sivuansiot, jos palkkatyön brutto 3500 eur/kk?
08.10.2013 |
Olisin kiinnostunut kokemuksia sivutöistä ja niiden kannattavuudesta? Kuinka pitkään jaksaa painaa 2-3 eri työtä eli päivä- ja iltavuoroa? Mitä kannattaa pitää mielessä?
Kommentit (2)
Siis mitä? Että kannattaako tienata enemmän vai vähemmän?
Jos verotuksen progressiivisuus tulee yllätyksenä, niin kannattaa miettiä myös, kannattaako silloin kadehtia niitä, joilla on suuremmat tulot - se tosiaankin menee niin, että mitä isommat tulot, niin sitä suurempi osa niistä menee veroihin!
t. "suurituloinen"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on 8-16 päivätyö ja lisäksi olen omaishoitaja. Jaksettava on, vaikka se lisäpalkka on minimaalinen.