Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivotko, että ex-puolisosi löytäisi uuden?

Vierailija
27.04.2013 |

Toivoisin, että ex löytäisi edes jonkunlaisen kumppanin itselleen. Hän luulee yhä, vuosia eron jälkeen, että olemme pari: on mustasukkainen ja utelee lapsien kautta elämästäni ja yrittää määräillä. Kontrolloinnin ja väkivallalla uhkailun vuoksi jätin hänet. Jättäminen oli tällaiselle sairaalloisen riippuvaiselle ihmiselle tosi kova paikka, kun ei enää pääse komentelemaan. Meni varmaan puolisen vuotta todella pitkään, että hän pystyi edes keskustelemaan rauhallisesti kanssani.

Toivoisin todella, että hän löytäisi jonkun uuden itselleen ja jättäisi minut rauhaan. Sille uudelle se tietysti olisi hirveää joutua sellaiseen perhehelvettiin, en nimittäin usko, että kontrolloiva ja väkivaltainen ihminen muuttuu, kun ei kerran itsessään mitään vikaa näe (hänen mielestään eromme oli minun syyni). Silti toivon, että hän löytäisi jonkun. Hänen suhteensa eivät vain kestä kovin pitkään, muutamaa kuukautta pidempään. Näiden lyhyiden suhteiden päätyttyä hän on aina todella vaikea minua kohtaan ja riehuu ja räyhää, käyttää siis minua varaventtiilinään. Oikeasti aika säälittävä tapaus ja hyvin kehittymätön persoonaltaan.

En tästä paljon viitsi huudella, tuskin kovin moni ymmärtäisi. Varmaan hyppäisin sen uuden naisen kaulaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ilman muuta. Mahdollisimman hyvän, tietysti.

Vierailija
2/3 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi jo ennen kun erottiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi että olit tarpeeksi rohkea hankkiutuaksesi hänestä eroon. Hyvän naisen löytäminen olisi parasta teille kaikille, tosin suhteiden nopea päättyminen kertoo siitä että hän on yhä yhtä hankala. Pahoin pelkään että ihminen ei muutu, siksi en toisaalta toivo kenellekään naiselle häntä ristiksi.