Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 30-vuotiaana naimisiin menneet/vakavan parisuhteen aloittaneet.

Vierailija
08.10.2013 |

Näin jälkeenpäin ajatellen, olitko tarpeeksi kypsä? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin näin. Aloitimme seurustelun ollessani 21, naimisiin menimme ollessani 24. En usko olevani yhtään sen kypsempi nyt 47-vuotiaana kuin tuolloin. 

Vierailija
22/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me oltiin kypsiä, ei kai me muuten oltaisi näin kauaa yhdessä pysytty. Alettiin seurustella 18-vuotiaana, naimisiin mentiin 26-vuotiaana ja nyt ollaan 53-v. 431

Vierailija
24/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aviomieheni 21-vuotiaana, mentiin naimisiin kun olin 26-vuotias ja samalla kastettiin meidän esikoisemme. Kuopus syntyi kun olin 29-vuotias.

Mulla oli opinnot takana, vakituinen työpaikka, baari-illat oli muutenkin jo koettu (aloitin baareissa käymisen jo 16-vuotiaana).

Kyllä mä olin ihan riittävän kypsä vakiintumaan ja perustamaan perheen.

Vierailija
25/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkaessa olin 21, mies 19. Nyt minä 30, mies 29. Naimisissa kolme vuotta, pieni vauva. Ei ole ollut mitään suurempia kriisejä, eroa ei olla harkittu missään vaiheessa. Tässä on hyvä. :) Ihan samoja ihmisiä koemme olevamme edelleen. Tulevaisuudesta ei tietenkään kukaan tiedä, ehkäpä "kypsymme" yhtäkkiä hurjasti ja koko liitto menee vaihtoon? :P

Vierailija
26/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin seurustella, kun mä olin 19v ja hän 21v. Ihan hyvä ikä seurustella. Naimisiin mentiin, kun oltiin 24v ja 26v. Se tuntui silloin hyvältä ajatukselta ja ajoitukselta. Nyt ollaan nelikymppisiä ja edelleen onnellisia. Jos meidän liitto kaatuu, oletan että siihen on joku muu syy kuin liian nuorina sitoutuminen.

Vierailija
27/27 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tähän parisuhteeseen olin valmis. Kasvettiin yhdessä ja "vakavoiduttiin".

Seurustelu alkoi kun olin 21v ja naimisiin mentiin, kun olin 25 v ja eka lapsi tuli kun olin 28v.

Nyt olen 41v, yhä toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi