Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?

Vierailija
03.09.2020 |

Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittisaitit ovat naisten karkkikauppoja. Ei miesten kannata kuluttaa aikaansa tällaisiin. ELi emme kestä.

Selittäkää jo, miksi naisten tulisi huolia mikä tahansa hyväkäs joka suostuu antamaan sydämen?

En minä vaadikaan huolimaan. Olisi vaan hienoa jos joskus saisi edes sen "kiitos mutta ei kiitos" vastauksen. Se on näköjään liikaa vaadittu.

Miksi? Mitä sinä siitä hyödyt?

Ai mitäkö minä siitä hyödyn? Ensinnäkin tiedän että nainen on ylipäätään lukenut viestin ja toisekseen saan kokea että minua on kohdeltu ihmisenä. Tulee varmaan sulle uutisena mutta me miehetkin olemme tuntevia ihmisiä.

Tiedätkö miksi se nainen ei sellaista viestiä laita? Kun se on erehtynyt joskus laittamaan kohteliaan torjunna, jossa se on miettinyt miten ei satuttaisi sitä miestä ja saanut vastauksia, joissa sille huoritellaan, sille toivotetaan väkivaltaa, sille kirotaan. Tällaisia viestejä naiset saavat yllättävän paljon. 

Ihan pelkkä vittuilu ja yleinen kuittailu on sekin yleistä enkä viitsi oikein kuunnella sitäkään.

Vierailija
122/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu

Koska naiset harvoin vastaa aloituksiin. Se on pidemmän päälle hieman turhauttavaa. Helpommalla pääsee, kun odottaa naisten tekevän aloitteen, koska silloin heillä on oikeasti kiinnostusta tutustua. Match ei todellakaan ole vielä takuu siitä. Itse oon ottanut sen linjan, että pyyhkäisen oikealle vain, jos oon halukas tutustumaan. Ja vastaan aina viestiin, oli se sitten vaan "moi" tai jotain muuta. Harvoin juttu lähtee luistamaan, mutta välillä niinkin käy ja usein johtaa sitten kivoihin kohtaamisiin. Mulla on esim. tinderin kanssa vähän sama ajatus kuin lotossa. Jos ei tule pääpottia, niin elämä ole yhtään sen huonompaa, mutta voi ainakin haaveilla. :)

Olen huomannut, että nykyään naisen aloite ei tunnu tarkoittavan sitä, että heitä kiinnostaisi oikeasti tutustua. Saisin varmaan samoja tuloksia lähestymällä naisia umpimähkään.

Törmännyt kyllä tuohonkin, mutta harvinaisempaa. Voi olla, että vastaus ei ole miellyttänyt tai samaan aikaan on ilmaantunut joku kiinnostavampi. Kaikkea voi tapahtua ja ihan turha jäädä niihin roikkumaan tai murehtimaan.

M31

Vähän hassusti olet lainannut kommenttiani... Tuo ei kyllä ole mitenkään harvinaista, viime aikoina kaikki viestittelyni ovat menneet noin.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän ja en kestä. Silloin kun menee tunteisiin (hyvässä tai pahassa) niin on tauon paikka.

Olen aloitteellinen ja toisaalta olen kyllä mätsännyt kaltaisiani naisia. Minulle ei ole väliä kumpi keskustelun aloittaa, kunhan se vaan saadaan aikaiseksi. Nykyään vähän suorasukaisempi ja rehellisempi tyyli. Jos ei viikkoon kuulu mitään, niin puran mätsin. Heti kun tuntuu, ettei juttu luista, niin kerron siitä naiselle ja poistan mätsin.

Parien treffien jälkeen piilotan profiilini, jos vaikuttaa siltä, että molemmin puoleista kiinnostusta jatkoon on. Jos edelleenkin mätsään tuossa tilanteessa jonkun kanssa, kerron uudelle mätsille treffailevani jo toista naista. Osa on ymmärtänyt tilanteen, toivotellut onnea ja toivonut kuulevansa minusta myöhemmin lisää, jos toisen naisen kanssa juttu raukeaakin jonkun treffien jälkeen.

Ja loppukaneettina:

En swaippaa kuin niitä jatkoon kenen kanssa kuvittelen olevan jotakin yhteistä. Kaikki emoji-rivistöt, elämän latteuksia viljelevät, tissivaon vilauttelijat, arvomaailmaltaan ääri-ihmiset, kysymällä selviää lisää yms. lähtevät vasuriin.

Olen joka suhteessa todella keskiarvo: en rikas tai köyhä, en ruma tai komea, en lihava tai laiha, en tavan duunari tai johtaja, en mykkä tai papupata... Mitään noista en tuo julki profiilissani, toki osa näkyy kuvista. Siis todella tuiki tavallinen mies.

M44

Vierailija
124/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Aika uusi täällä, eikä oikein vielä luonnistu. Riippuu varmaan myös siitä, mitä profiilissasi kerrot itsestäsi. Jos esim. nainen tekee aloitteen ja kysyy vaikka lapsista (et ole ehkä maininnut) ja vastaus ei miellytä, niin kiinnostus menee. Tai mikä parasta, jos kysyvät pituuttasi, eikä sentit riitä tiukkaan vaatimustasoon... Mulla on kerran jäänyt sentistä kiinni, siis oikeasti 1 cm:stä kiinni, ettei nainen halunnut jatkaa. :D

Vierailija
125/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu

Koska naiset harvoin vastaa aloituksiin. Se on pidemmän päälle hieman turhauttavaa. Helpommalla pääsee, kun odottaa naisten tekevän aloitteen, koska silloin heillä on oikeasti kiinnostusta tutustua. Match ei todellakaan ole vielä takuu siitä. Itse oon ottanut sen linjan, että pyyhkäisen oikealle vain, jos oon halukas tutustumaan. Ja vastaan aina viestiin, oli se sitten vaan "moi" tai jotain muuta. Harvoin juttu lähtee luistamaan, mutta välillä niinkin käy ja usein johtaa sitten kivoihin kohtaamisiin. Mulla on esim. tinderin kanssa vähän sama ajatus kuin lotossa. Jos ei tule pääpottia, niin elämä ole yhtään sen huonompaa, mutta voi ainakin haaveilla. :)

Olen huomannut, että nykyään naisen aloite ei tunnu tarkoittavan sitä, että heitä kiinnostaisi oikeasti tutustua. Saisin varmaan samoja tuloksia lähestymällä naisia umpimähkään.

Törmännyt kyllä tuohonkin, mutta harvinaisempaa. Voi olla, että vastaus ei ole miellyttänyt tai samaan aikaan on ilmaantunut joku kiinnostavampi. Kaikkea voi tapahtua ja ihan turha jäädä niihin roikkumaan tai murehtimaan.

M31

Vähän hassusti olet lainannut kommenttiani... Tuo ei kyllä ole mitenkään harvinaista, viime aikoina kaikki viestittelyni ovat menneet noin.

M31

Ei onnistunut vieläkään :D :D Vastaus siis erillisenä...

Vierailija
126/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

No joo... Aika uusi täällä, eikä oikein vielä luonnistu. Riippuu varmaan myös siitä, mitä profiilissasi kerrot itsestäsi. Jos esim. nainen tekee aloitteen ja kysyy vaikka lapsista (et ole ehkä maininnut) ja vastaus ei miellytä, niin kiinnostus menee. Tai mikä parasta, jos kysyvät pituuttasi, eikä sentit riitä tiukkaan vaatimustasoon... Mulla on kerran jäänyt sentistä kiinni, siis oikeasti 1 cm:stä kiinni, ettei nainen halunnut jatkaa. :D

Kyse ei ole ollut mistään tuollaisista kynnyskysymyksistä. 

M31

Vierailija
127/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy baareissa ikinä, joten menetän sen lähestymiskanavan. Muiden paikojen suhteen on kaksijakoinen lähestyminen, kun lukee foorumikeskusteluja. Yksi näkemys on, että ihmiset ovat ostoksilla/syömässä/treenaamassa/whatever, joten silloin ihmisiä ei ole sovelias lähestyä. Toinen näkemys tietysti on päinvastainen. 

Itsellä kynnys lähestyä ketään ja vaikka saatankin jutella tuntemattomille, niin en tee sitä lähestymismielessä. Tarkoittaen, että jatkan matkaani suht pian vaihdettua muutaman sanasen toisen ihmisen kanssa. 

Entäs paritanssikurssi? Olen ollut muutamilla ja niissä on yleensä kiertävät parit, ja miehistä on usein pulaa. Siinä saa ainakin kontaktia naisiin, kun vähän juttelee tanssin lomassa. Ensimmäisen tunnin jälkeen voi niille jutella samalla kun odottaa tunnin alkua.

Naisena jos etsisin miestä, niin menisin jonnekin taistelulajikurssille. Niillä on aina enemmän miehiä paitsi ehkä jollain kuntonyrkkeilytunnilla.

Itsepuolustuskurssilla ei oikein saa kontaktia kehenkään kun monet tulee sinne puhtaasti treenaamaan.

En tarkoittanut, että kesken treenin pitäisi hirveästi mitään jutella. Tosin alkeiskursseilla kaikki on vielä aika aloittelijoita, joten siinä voi keskustella, että miten se liike oikeaoppisesti menee tms. Sitten kun on pari tuntia treenattu voi helpommin ottaa kontaktia ennen tai jälkeen tunnin. Pitkän aikaa jos treenaa, niin yleensä siitä treeniryhmästä tulee porukka, joita näkee myös treenien ulkopuolella.

Toi on tuollainen pidemmän ajan strategia. Harvoin sieltä tanssitunnilta/taistelulajikurssilta ekan kerran jälkeen treffeille lähdetään.

Totta, lähtökohtaisesti samasta harrastuksesta kiinnostuneet ihmiset tulevat hyvin juttuun.

Minulla itse miehenä moneen naiseen olen tutustunut kuntosalin kautta, itse en ole lähestynyt mutta naiset ovat lähestyneet salilla ja on vaihdettu yhteystietoja. Aika helppoa siinä tilanteessa, kun sen voi tehdä jopa kaverillisesti kun on kiinnostunut samasta harrastuksesta eli treenaamisesta tässä tilanteessa.

Se voi sitten johtaa johonkin romanttiseen myös, mutta lähtokohtaisesti on aina hyvä tuntea ihmisiä jotka jakavat saman kiinnostuksen kohteen.

Vierailija
128/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein kestä, mutta pakko sitä on jatkaa koska muitakaan vaihtoehtoja ei ole.

Aloitin juuri taas uuden ryhmäliikuntakurssin mutta huomasin jo ekalla kerralla että ei siellä ketään kiinnostavaa naista edes ole ja muutenkin on erittäin epätodennäköistä että hän olisi myös sinkku ja kiinnostava ja kiinnostunut.

Vierailija
129/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä oikein kestä, mutta pakko sitä on jatkaa koska muitakaan vaihtoehtoja ei ole.

Aloitin juuri taas uuden ryhmäliikuntakurssin mutta huomasin jo ekalla kerralla että ei siellä ketään kiinnostavaa naista edes ole ja muutenkin on erittäin epätodennäköistä että hän olisi myös sinkku ja kiinnostava ja kiinnostunut.

Siellä ryhmäliikuntakurssilla on kuitenkin ihmisiä, joilla on ystävinä sinkkunaisia. Mitä laajemmat verkostot, sitä todennäköisempää on kohdata joku. En tarkoita, että pitäisi alkaa pyytää heitä järjestämään sinulle sokkotreffit, mutta ihan yleisesti ottaen kannattaa tutustua uusiin ihmisiin. Jos joku on sen oloinen, että hänen kanssaan voi olla yhteyksissä ryhmäliikuntakurssin ulkopuolellakin, niin ilman muuta kannattaa syventää tuttavuutta, vaikka hän ei olisi sinkku, kiinnostava tai edes nainen! En olisi ikinä tavannut omaa puolisoani ellei minulla olisi laaja tuttavapiiri ja sitä kautta joukossa nainen, joka oli meidän yhteinen tuttavamme.

Vierailija
130/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen niin, että viikon pidän Tinder-matchia ja jos mies ei aloita keskustelua, niin poistan matchin. Tuo aika kertoo tarpeeksi, kuka swaippailee huvikseen kaikki naiset oikealle ja kuka on oikeasti etsimässä jotain.

Hyvä että viikon. Jotkut pitävät 2 tuntia ja jos ei ole sattunut avaamaan sovellusta niin voi voi.

Kärsivällisyyttä. Ei se lähestyminen aina niin helppoa ja nopeata ole, jos ei halua kirjoittaa pelkkää "moi".

Vierailija
131/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan tekin koittaa järjestää facessa sinkkutapaamisia. Luotte tapahtuman ja pyydätte ryhmän jäseniä koolle (note: rajoitukset)

Vierailija
132/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

M31

Sulle on sitten osunut paljon outoja tapauksia, ei voi kuin arvailla syitä.

Vierailija
133/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?"

Jatkuvat torjunnat...

Parempi pohjatyö ennen kuin menee edes tilanteeseen joissa on aikaisemmin tullut torjutuksi. Itsellä ei ainakaan ole edes tavoite tavata ketään ennen kuin on selvinnyt onko arvot, asenteet, toiveet, haaveet... yhtään yhteneviä.

Ghostaamiset...

Noille ei voi mitään muuta kuin todeta, että ei kovin aikuismaista käytöstä ts. parempi vaan, että paljastaa huonot tapansa heti alkuun.

Varalla roikottamiset...

Kysy itseltäsi, että miksi alistut moiseen. Hiiteen vaan tuollaiset roikottajat.

Sun muut...

Meneehän ne joka tapauksessa, jos olet tosissasi mukana. Epäonnistumisen luoma henkinen huono olo on merkki siitä. Mieti se tapahtumaketju alusta loppuun uudestaan ja etsi ne itsessä kehitettävät kohteet siitä. Puutu niihin, älä mieti sitä ihon alle menijän käyttäytymistä. Häneen et voi vaikuttaa. Ja jos toinen on ihan eri planeetalta, niin toimit ihan miten tahansa, niin onnistua et voi.

M44

Vierailija
134/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

M31

Yksi näistä on 27-vuotias nainen, joka ei omien sanojensa mukaan ole seurustellut koskaan. Kertoi kuitenkin ihan mielellään siitä, kuinka hänellä oli teininä joku fuckbuddy, kun oli vaihdossa Englannissa. Ehkä noista jutuista voi päätellä jotain ihmisestä... Profiilin perusteella hän kuitenkin vaikutti ihan kivalta naapurintytöltä.

M31

Vierailija
135/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa tuo on. Koko deittailu on ihan pilalla, koska vaikka tapaisit jonkun kivan naisen, niin joudut sitten larppaamaan pitkään vaikeasti tavoiteltavaa, koska naiset ovat epätoivoisten miesten takia tulleet sairaaksi sille, että mies ilmoittaa kiinnostuksestaan. Naiset pitävät sitä takertumisena. Mikään ei ole tappanut juttua yhtä varmasti kuin se, että olen kertonut naiselle kiinnostuksestani ennen naista. Välillä toki käy niin, että nainen tulkitsee sitten larppailuni niin, että minua ei kiinnosta ollenkaan ja juttu kuolee siihen.

Olen onnekas siinä mielessä, että pääsen treffeille asti, kun moni ei pääse edes sinne. Homma on kuitenkin raadollista, että ei tarvita kuin yksi pillun kipeä komea pelimies, joka laittaa naiselle viestiä, niin minä unohdun siihen paikkaan.

Ainoat neuvot millä ei vaivu täyteen epätoivoon on se, että alat larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa, koska se parantaa mahdollisuuksiasi paljon. Toinen tärkeä asia on tavata pian treffien merkeissä. Jos naista ei kiinnosta nähdä tänä viikonloppuna, ei häntä kiinnosta ensi viikollakaan. Mieti, että jättäisikö nainen jonkun epämääräisen tekosyyn varjolla tapaamatta Brad Pitin, jos tämä kysyisi häntä ulos.

Voisin kysyä, ootko mun ex?

Asiaan. Jätin edellisen jatkuvien ohareiden takia. En jaksa raskaan työn ohessa mitään kuviotanssia, vaan nähdään sovitusti ja palataan asiaan taas seuraavalla viikolla jutellen mielenkiintoisista aiheista.

Valittevasti en. Lopetan larppaamisen siinä vaiheessa, kun nainen on kertonut kiinnostuksestaan, mikä antaa mulle viimein luvan olla oma itseni ja voin kertoa naiselle myls kiinnostuksestani.

Ja alat teeskennellä ja esittää sitten taas, kun seurustelussa tulee ensimmäinen ongelma vastaan. Tuskin edes tiedät, mikä on oma itsesi. Tosi rasittava ihmistyyppi.

Tunnen itseni huomattavasti paremmin kuin joku randomi nainen keskustelupalstalta. Lisäksi tiedän deittimaailman ikävät totuudet miehen näkökulmasta huomattavasti paremmin kuin sinä. Sinä et ole saanut satoja pakkeja. Sinät et ole ollut tuntemassa sitä kuinka todella hyvin käyntiin lähtenyt juttu menee pilalle sen takia, että kerron kiinnostuksestani ja nainen pelästyy ja luulee minua takertujaksi.

Kaikki aiemmat pitkät ja lyhyet parisuhteeni ovat alkaneet samalla tavalla. Olen antanut naisen ensin kertoa kiinnostuksestaan, enkä ole aloittanut kuin max puolet edeltävistä keskusteluista. Kertaakaan parisuhdetta ei ole syntynyt, kun minä olen ollut aloitteellinen. Kymmenisen parisuhdetta riittää minulle itselleni tarpeeksi riittäväksi todistusaineistukseksi.

Jos miehellä on ollut 10 parisuhdetta se kertoo minulle, että 10 naista on yrittänyt tulla toimeen kanssasi ja ovat siinä epäonnistuneet. Tai paremminkin koska sinä olet yhteinen nimittäjä, niin sinä epäonnistut ja paljon. Eli suhteen hankkiminen sinulle on helppoa, mutta rahkeet ei riitä alkumetrejä pidemmälle. Olet siis hyvä kevytsuhde, mutta et vakavasti otettava kumppanivaihtoehto.

Vierailija
136/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

M31

Yksi näistä on 27-vuotias nainen, joka ei omien sanojensa mukaan ole seurustellut koskaan. Kertoi kuitenkin ihan mielellään siitä, kuinka hänellä oli teininä joku fuckbuddy, kun oli vaihdossa Englannissa. Ehkä noista jutuista voi päätellä jotain ihmisestä... Profiilin perusteella hän kuitenkin vaikutti ihan kivalta naapurintytöltä.

M31

Välillä ei voi tosiaan kuin ihmetellä. Ehkä hän haki jotain fb-tyylistä ratkaisua ja jos satuit antamaan jotain muuta signaalia, niin helpoin tapa on ghostata. Oon myös ihmetellyt kuinka jotkut ovat todella avoimia kertomaan omista kokemuksista, kuinka on fwb-suhteita, kimppajuttuja yms. Jos ajattelen naista parisuhdemielessä, niin liika info on vaan liikaa. En moralisoi, mutta ei kaikkea tarvii heti kertoa.

Menee hieman aloituksesta ohi, mutta kerran oli yksi nainen, jonka kanssa juttu luisti, oli kemiaa jne., mutta oma kiinnostus laski, kun kertoi, että jos meidän juttu jatkuu, niin lopettaa muutaman fwb-suhteensa. No ei jatkunut, koska en kaipaa sen tyyppistä ihmistä ja miten voisin edes luottaa, että tuollaiselle yksi riittäisi.

Vierailija
137/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikeen ikinä ymmärtänyt sitä kateutta siihen että naiset saa satoja viestejä. Okei ymmärrän yksinkertaistettuna sen että nolla viestiä on kurja tilanne verrattuna vaikkapa siihen sataan viestiin koska mahdollisuudet on aivan erilaiset. Mutta oikeasti kun miehet (ja nimenomaan ne fiksut miehet) pääsisi joskus kurkkaamaan millaisia nämä mahtavat 100 viestiä oikeen pitää sisällään. Tyhjiä profiileita vailla mitään tietoja ja pitäisi kiinnostua sen perusteella että aloitus on "moi"? Viestejä varatuilta jotka pyytää työmatkansa ajaksi viihdykettä, miehet jotka tarjoavat heti rahaa tiettyjä palveluja vastaan, kyselevät ekassa viestissä että onhan sulla posliini jne. Sitten kun ehkä on joku fiksu tyyppi ja fiksu viesti niin se ei olekaan lukenut edes sun profiilia jossa lukee selkeästi esim että ei halua etäsuhdetta ja tyyppi asuu 700km päässä mutta hei "kyllä me saadaan tää toimimaan". Puhumattakaan niistä massapostauksista joista huomaa heti ettei profiilia ole edes luettu eli kuka tahansa kelpaa eikä tyyppi ole kiinnostunut susta yksilönä. Tai sulla on joku ikä kriteeri mutta silti yli 20-30 vuotta sitä vanhemmat pistää viestejä ja noh, yleensä vinkuu heti seks iä. Että noh, onhan se nolla viestiä oikeasti todella kurjaa ja uskon että menee hermot mutta eipä tuon 100 viestin kahlaaminenkaan ole aina niin mieltä ylentävää kun tuntuu että olet miehille vaan joku esine ja et kelpaa kuin siihen yhteen tarkoitukseen.

Itseä ihmetyttää aina kun naiset valittaa, että fiksuja miehiä on vähän ja ei lueta edes profiilia kun viestitetään. Itse en ole kyllä erottunut ilmeisesti mitenkään vaikka kuinka yksilöityjä viestejä on tullut laitettua.

Tuntuu olevan, että niiltä tietyiltä miehiltä vain ei tule niitä mieleisiä lähestymisiä.

M37

Tietyiltä miehiltä? Kokeilin vaihtaa Tinderin pois ja jostain syystä löysin kuin löysinkin asiallisia miehiä. Tinderiin tahtoo nähtävästi pesiytyä ”trolleja”

Niin, niiltä kaikkein suosituimmilta. Taviksen viestit ei kiinnosta vaikka mitä kirjoittaisit.

M37

Vierailija
138/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kestettävää siinä on? Ei se eroa fyysisestä todellisuudesta mitenkään, että ei tule vastaan ketään kiinnostavaa.

Tämä!

Kuka on se oikeasti kiinnostava? Itseä 20 vuotta nuorempi missuomi? Muille voi laittaa mätsiä, vaikka ei oikeasti kiinnosta, mutta pllua voisin kerran tuolta ottaa.

Luuletteko että naiset on niin tyhmiä, että ei tajua, milloin mies ei ole tosissaan, vaan kalastelee.

Miksi ette yritä tosissanne oman tadoisianne naisia? Miksi on niin vaikeaa hyväksyä tasoteoriaan kun se koskee teitä itseänne eikä naisia?

Kiinnostukaa oikeasti ja lähestyvää ja rakastakaa oman tasoisiinne naisiin niin alkaa onnistumaan ja loppuu tämä iänikuisen määkiminen

Vierailija
139/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa tuo on. Koko deittailu on ihan pilalla, koska vaikka tapaisit jonkun kivan naisen, niin joudut sitten larppaamaan pitkään vaikeasti tavoiteltavaa, koska naiset ovat epätoivoisten miesten takia tulleet sairaaksi sille, että mies ilmoittaa kiinnostuksestaan. Naiset pitävät sitä takertumisena. Mikään ei ole tappanut juttua yhtä varmasti kuin se, että olen kertonut naiselle kiinnostuksestani ennen naista. Välillä toki käy niin, että nainen tulkitsee sitten larppailuni niin, että minua ei kiinnosta ollenkaan ja juttu kuolee siihen.

Olen onnekas siinä mielessä, että pääsen treffeille asti, kun moni ei pääse edes sinne. Homma on kuitenkin raadollista, että ei tarvita kuin yksi pillun kipeä komea pelimies, joka laittaa naiselle viestiä, niin minä unohdun siihen paikkaan.

Ainoat neuvot millä ei vaivu täyteen epätoivoon on se, että alat larppaamaan vaikeasti tavoiteltavaa, koska se parantaa mahdollisuuksiasi paljon. Toinen tärkeä asia on tavata pian treffien merkeissä. Jos naista ei kiinnosta nähdä tänä viikonloppuna, ei häntä kiinnosta ensi viikollakaan. Mieti, että jättäisikö nainen jonkun epämääräisen tekosyyn varjolla tapaamatta Brad Pitin, jos tämä kysyisi häntä ulos.

Voisin kysyä, ootko mun ex?

Asiaan. Jätin edellisen jatkuvien ohareiden takia. En jaksa raskaan työn ohessa mitään kuviotanssia, vaan nähdään sovitusti ja palataan asiaan taas seuraavalla viikolla jutellen mielenkiintoisista aiheista.

Valittevasti en. Lopetan larppaamisen siinä vaiheessa, kun nainen on kertonut kiinnostuksestaan, mikä antaa mulle viimein luvan olla oma itseni ja voin kertoa naiselle myls kiinnostuksestani.

Ja alat teeskennellä ja esittää sitten taas, kun seurustelussa tulee ensimmäinen ongelma vastaan. Tuskin edes tiedät, mikä on oma itsesi. Tosi rasittava ihmistyyppi.

Tunnen itseni huomattavasti paremmin kuin joku randomi nainen keskustelupalstalta. Lisäksi tiedän deittimaailman ikävät totuudet miehen näkökulmasta huomattavasti paremmin kuin sinä. Sinä et ole saanut satoja pakkeja. Sinät et ole ollut tuntemassa sitä kuinka todella hyvin käyntiin lähtenyt juttu menee pilalle sen takia, että kerron kiinnostuksestani ja nainen pelästyy ja luulee minua takertujaksi.

Kaikki aiemmat pitkät ja lyhyet parisuhteeni ovat alkaneet samalla tavalla. Olen antanut naisen ensin kertoa kiinnostuksestaan, enkä ole aloittanut kuin max puolet edeltävistä keskusteluista. Kertaakaan parisuhdetta ei ole syntynyt, kun minä olen ollut aloitteellinen. Kymmenisen parisuhdetta riittää minulle itselleni tarpeeksi riittäväksi todistusaineistukseksi.

Jos miehellä on ollut 10 parisuhdetta se kertoo minulle, että 10 naista on yrittänyt tulla toimeen kanssasi ja ovat siinä epäonnistuneet. Tai paremminkin koska sinä olet yhteinen nimittäjä, niin sinä epäonnistut ja paljon. Eli suhteen hankkiminen sinulle on helppoa, mutta rahkeet ei riitä alkumetrejä pidemmälle. Olet siis hyvä kevytsuhde, mutta et vakavasti otettava kumppanivaihtoehto.

Ja veikkaan syyksi juuri tuota "larppaamista". Kyllä teeskentelyllä pääsee alkuun, mutta jossain vaiheessa toinen huomaa sen.

Vierailija
140/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua ja naiset ovat valittaneet täällä:

1) Siitä että eräällä miehellä on ollut 10 suhdetta, sekä siitä että miehellä ei ole ollut suhteita ollenkaan. Kymmenen ja nollan väliin jää vain 9 mahdollista suhdelukua, joten mikä on se ainoa oikea suhdeluku esimerkiksi nelikymppisellä miehellä? Jos noin 25 vuoteen ollut esimerkiksi neljä suhdetta, niin onko se liian paljon vai liian vähän?

2) Siitä että "miehille" (yleistäen) kelpaa kaikki, sekä siitä että "miehet" (edelleen yleistäen) tykkäävät vain "missuomeista". Joko aliarvioin erilaisten missikisojen määrän tai sitten näiden naisten mielestä melkein kaikki naiset ovat missin näköisiä.

Ja jos itse mietin esimerkiksi tinderissä jakamiani sydämiä, niin se ulkonäkö ei nyt vain ole kolmen yleisimmän syyn joukossa. Ja suurin syy miksi ulkonäön vuoksi pistän ruksia on suuri ylipaino. Ja tämäkin sen vuoksi että itse vietän hyvin aktiivista elämää ja haluan kumppanin joka jakaa tämän saman intohimon. Voi olla että jossain on sairaalloisen ylipainoinen nainen joka palaa innosta lähteä minun kanssani tuntureille vaeltamaan, mutta en ole vaan koskaan tavannut sellaista.