Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?

Vierailija
03.09.2020 |

Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti kestän. Onneksi olen käynyt treffeillä ihan mukavien naisten kanssa, joten alkukarsinta tuntuu sujuvan. Toisaalta mitään tapailua kummempaa en ole vielä löytänyt. Omat kriteerit karsii ison osan pois (ei lapsihaaveita, ei pikkulapsiarkea).

Matseja tulee tasaisesti tiputtamalla eli ruuhkaa ei kyllä ole. Kotikaupungista ei kylläkään vaan kauempaa, joka on aina pieni haaste lisää jos pitää mielessä, että jotain vakavampaakin syntyisi.

Ihmettelen miten joltain sujuu jopa sen mainitun yhdeksän tyypin kanssa juttelu? Saatikka, että kävisi treffeillä useamman semikiinnostavan kanssa samoihin aikoihin. Pystyykö siinä innostumaan toisesta oikeasti?

Asenne täytyy vain yrittää pitää rentona ja jos Tinderöinti alkaa vituttaa niin tekee jotain muuta

Vierailija
142/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tätä ketjua ja naiset ovat valittaneet täällä:

1) Siitä että eräällä miehellä on ollut 10 suhdetta, sekä siitä että miehellä ei ole ollut suhteita ollenkaan. Kymmenen ja nollan väliin jää vain 9 mahdollista suhdelukua, joten mikä on se ainoa oikea suhdeluku esimerkiksi nelikymppisellä miehellä? Jos noin 25 vuoteen ollut esimerkiksi neljä suhdetta, niin onko se liian paljon vai liian vähän?

2) Siitä että "miehille" (yleistäen) kelpaa kaikki, sekä siitä että "miehet" (edelleen yleistäen) tykkäävät vain "missuomeista". Joko aliarvioin erilaisten missikisojen määrän tai sitten näiden naisten mielestä melkein kaikki naiset ovat missin näköisiä.

Ja jos itse mietin esimerkiksi tinderissä jakamiani sydämiä, niin se ulkonäkö ei nyt vain ole kolmen yleisimmän syyn joukossa. Ja suurin syy miksi ulkonäön vuoksi pistän ruksia on suuri ylipaino. Ja tämäkin sen vuoksi että itse vietän hyvin aktiivista elämää ja haluan kumppanin joka jakaa tämän saman intohimon. Voi olla että jossain on sairaalloisen ylipainoinen nainen joka palaa innosta lähteä minun kanssani tuntureille vaeltamaan, mutta en ole vaan koskaan tavannut sellaista.

Eikö ole ihmeellistä, että eri naisilla saattaa olla täysin erilaisia näkemyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu on haastava juttu. Niin itsellä kuin profiilien perusteella monella naisellatuntuu olevan kalenteri täynnä tai suht täynnä. Kun katselen kalenteriani, niin minulla olisi aikaa suhteelle oikeastaan lauantain lounasajasta maanantai aamuun. Arki-iltoina töiden jälkeen rajallisesti aikaa. Miten voisin olettaa toisen suostuvan minun aikatauluun tai hänen aikataulun osuvan yhteen kanssani? 

Prioriteettikysymyksiä. Jos toinen on oikeasti kiinnostava, niin kaikki muut menot kalenterissa vaikuttavat vähemmän tärkeiltä... Ihminen pyrkii valitsemaan tekemisensä aina sen mukaisesti, mikä häntä oikeasti kiinnostaa tai mitä pitää tärkeänä. Varsinaista pakkoahan ei ole kenelläkään täyttää kalenteria vapaa-ajallaan...

Vierailija
144/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikeen ikinä ymmärtänyt sitä kateutta siihen että naiset saa satoja viestejä. Okei ymmärrän yksinkertaistettuna sen että nolla viestiä on kurja tilanne verrattuna vaikkapa siihen sataan viestiin koska mahdollisuudet on aivan erilaiset. Mutta oikeasti kun miehet (ja nimenomaan ne fiksut miehet) pääsisi joskus kurkkaamaan millaisia nämä mahtavat 100 viestiä oikeen pitää sisällään. Tyhjiä profiileita vailla mitään tietoja ja pitäisi kiinnostua sen perusteella että aloitus on "moi"? Viestejä varatuilta jotka pyytää työmatkansa ajaksi viihdykettä, miehet jotka tarjoavat heti rahaa tiettyjä palveluja vastaan, kyselevät ekassa viestissä että onhan sulla posliini jne. Sitten kun ehkä on joku fiksu tyyppi ja fiksu viesti niin se ei olekaan lukenut edes sun profiilia jossa lukee selkeästi esim että ei halua etäsuhdetta ja tyyppi asuu 700km päässä mutta hei "kyllä me saadaan tää toimimaan". Puhumattakaan niistä massapostauksista joista huomaa heti ettei profiilia ole edes luettu eli kuka tahansa kelpaa eikä tyyppi ole kiinnostunut susta yksilönä. Tai sulla on joku ikä kriteeri mutta silti yli 20-30 vuotta sitä vanhemmat pistää viestejä ja noh, yleensä vinkuu heti seks iä. Että noh, onhan se nolla viestiä oikeasti todella kurjaa ja uskon että menee hermot mutta eipä tuon 100 viestin kahlaaminenkaan ole aina niin mieltä ylentävää kun tuntuu että olet miehille vaan joku esine ja et kelpaa kuin siihen yhteen tarkoitukseen.

Itseä ihmetyttää aina kun naiset valittaa, että fiksuja miehiä on vähän ja ei lueta edes profiilia kun viestitetään. Itse en ole kyllä erottunut ilmeisesti mitenkään vaikka kuinka yksilöityjä viestejä on tullut laitettua.

Tuntuu olevan, että niiltä tietyiltä miehiltä vain ei tule niitä mieleisiä lähestymisiä.

M37

Tietyiltä miehiltä? Kokeilin vaihtaa Tinderin pois ja jostain syystä löysin kuin löysinkin asiallisia miehiä. Tinderiin tahtoo nähtävästi pesiytyä ”trolleja”

Niin, niiltä kaikkein suosituimmilta. Taviksen viestit ei kiinnosta vaikka mitä kirjoittaisit.

M37

Tää jonka nappasin tuolta toisaalta on köyhä ja saapui tuolle ekalla kerralle bussilla. Kirjoitti hyvin ja omasi siistin olemuksen.

(Miksei mies saisi sytyttää millään tasolla?!)

Vierailija
145/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Siitä että eräällä miehellä on ollut 10 suhdetta, sekä siitä että miehellä ei ole ollut suhteita ollenkaan. Kymmenen ja nollan väliin jää vain 9 mahdollista suhdelukua, joten mikä on se ainoa oikea suhdeluku esimerkiksi nelikymppisellä miehellä? Jos noin 25 vuoteen ollut esimerkiksi neljä suhdetta, niin onko se liian paljon vai liian vähän?

2) Siitä että "miehille" (yleistäen) kelpaa kaikki, sekä siitä että "miehet" (edelleen yleistäen) tykkäävät vain "missuomeista". Joko aliarvioin erilaisten missikisojen määrän tai sitten näiden naisten mielestä melkein kaikki naiset ovat missin näköisiä.

Ja jos itse mietin esimerkiksi tinderissä jakamiani sydämiä, niin se ulkonäkö ei nyt vain ole kolmen yleisimmän syyn joukossa. Ja suurin syy miksi ulkonäön vuoksi pistän ruksia on suuri ylipaino. Ja tämäkin sen vuoksi että itse vietän hyvin aktiivista elämää ja haluan kumppanin joka jakaa tämän saman intohimon. Voi olla että jossain on sairaalloisen ylipainoinen nainen joka palaa innosta lähteä minun kanssani tuntureille vaeltamaan, mutta en ole vaan koskaan tavannut sellaista.

1) Etsitkö parisuhdetta vai harratekumppania?

Itse karsin pois miehet, jotka harrastaa intohimoisesti sitä tätä ja tuota ja etsivät naista jakamaan intohimonsa. En ole ainoa, joka ajattelee noin

En ymmärrä tätä piirrettä miehissä. Koska karsii aika paljon naisia pois. Me naiset emme laita ilmoituksiimme että harrastan neulomista ja etsin miestä kolisuttamaan sukkapuikkoja kanssani. Ei ihme, jos ei naista löydy. Minusta tärkeämpää on se, että parisuhteessa on intohimoa, kuin että yhteinen harrastus on intohimo. Jos näin on, niin hyvä, mutta enpä tunne montakaan pariskuntaa, joilla näin on. Vaeltamaan voi lähteä myös kavereiden kanssa tai yksin

2) Et sinä sairaalloisen ylipainoisia hyljeksi siksi, että se ei pysty vaeltamaan kanssasi vaan siksi, että et pidä lääkkeistä. Lopeta valehtelu ja marttyyrinä oleminen

Vierailija
146/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nettideittaile. Miehet pokaavat naisen IRL. "Miehet" nettideittailevat ja naiset jostain kumman syystä luulevat, että netistä voi löytää oikean miehen. Tosin ei ne nettideittailevat "naiset" ole yhtään parempia. Netissä on vain sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä joiden käytös ja käytöstavat ovat juuri sellaisia kuin ap kirjoittaa. Mikäli ei pysty elävässä elämässä luomaan ihmiskontaktia niin eiköhän se kerro jo aivan riittävästi kyseisestä henkilöstä.

Tämä https://dude-hack.com/why-women-use-tinder/.

Hyvin hyvin harva on ylipäätään hakemassa sitä oikeaa ihmissuhdetta.

Monet käyttää sitä ajanvietteenä vähän samaan tapaan kuin joskus heittää kolikot pelikoneeseen. Siinä ei paljoa menetä ja eihän sitä tiedä vaikka osuisi jackpot. Pikkasen jännitystä elämään. Tämä on toki ikävää niille, jotka on tosissaan. Toisaalta yksi kaveri löysi kumppanin tinderistä. Molemmat ovat vähän sellaisia viherpiipertäviä luontoihmisiä ja se oli käynyt ilmi jo profiilikuvista. Ovat olleet yli 6 v yhdessä. En usko että yhtään IR epätodennäköistä paria nettidateilläkään syntyy. Kyllä ne samat asiat vaikuttaa kuin kasvokkain tavatessa.

Anteeksi vain, mutta erottelet tuossa toisistaan ihmiset, jotka ns. kokeilevat onneaan ja ne, jotka ovat tosissaan. Mitä oikein tarkoitat tällä? Onnestahan tuolla onnistuminen on suureksi osaksi kiinni, eikä sitä tosiasiaa voi miksikään muuttaa olemalla jotenkin enemmän tosissaan.

Kun itse viimeksi olin Tinderissä, asenteeni oli tosiaankin se, että suurella todennäköisyydellä ketään ei löydy pitkään aikaan. Tykkäsin kuitenkin jutella miesten kanssa ja joskus käydä jonkun tapaamassakin. Sitten kun kohdalle osui se yksi, josta tiesin voivan tulla jotain vakavaakin, niin todellakin olin hyvin tosissani, ja suhde siitä syntyikin. Mutta en minä tietenkään ala tosissani suhdetta muodostamaan joka jampan kanssa, joka siellä vastaan tulee. Sehän olisi sama kuin jos alkaisin kadulla ehdotella vakavaa seurustelusuhdetta jokaiselle vastaantulijalle.

Ja taas joku autisti linjoilla. Nimenomaan sanoin että moni kokeilee onneaan siinä toivossa että voitto osuu kohdalle ja jos ei osu niin olipahan ainakin viihdettä. Kaikki ei ole siellä sydänverellään tosissaan.

Hahhah! Osuit ehkä tietämättäsi oikeaan, minulla nimittäin tosiaan on autismikirjon häiriö. Kiitos selvennyksestä. :)

Ei ollut ihan puhdas arvaus vaan kokemus siitä, että toisille on ihan aidosti hankalaa lukea toisia ihmisiä ja heidän sanomisiaan. Tästä tulee puolin ja toisin häiriötä vuorovaikutukseen. Toivotan sinulle onnea kumppanin löytämiseen.

Vierailija
147/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole oikeen ikinä ymmärtänyt sitä kateutta siihen että naiset saa satoja viestejä. Okei ymmärrän yksinkertaistettuna sen että nolla viestiä on kurja tilanne verrattuna vaikkapa siihen sataan viestiin koska mahdollisuudet on aivan erilaiset. Mutta oikeasti kun miehet (ja nimenomaan ne fiksut miehet) pääsisi joskus kurkkaamaan millaisia nämä mahtavat 100 viestiä oikeen pitää sisällään. Tyhjiä profiileita vailla mitään tietoja ja pitäisi kiinnostua sen perusteella että aloitus on "moi"? Viestejä varatuilta jotka pyytää työmatkansa ajaksi viihdykettä, miehet jotka tarjoavat heti rahaa tiettyjä palveluja vastaan, kyselevät ekassa viestissä että onhan sulla posliini jne. Sitten kun ehkä on joku fiksu tyyppi ja fiksu viesti niin se ei olekaan lukenut edes sun profiilia jossa lukee selkeästi esim että ei halua etäsuhdetta ja tyyppi asuu 700km päässä mutta hei "kyllä me saadaan tää toimimaan". Puhumattakaan niistä massapostauksista joista huomaa heti ettei profiilia ole edes luettu eli kuka tahansa kelpaa eikä tyyppi ole kiinnostunut susta yksilönä. Tai sulla on joku ikä kriteeri mutta silti yli 20-30 vuotta sitä vanhemmat pistää viestejä ja noh, yleensä vinkuu heti seks iä. Että noh, onhan se nolla viestiä oikeasti todella kurjaa ja uskon että menee hermot mutta eipä tuon 100 viestin kahlaaminenkaan ole aina niin mieltä ylentävää kun tuntuu että olet miehille vaan joku esine ja et kelpaa kuin siihen yhteen tarkoitukseen.

Pelkkä "moi" on paras keino miehelle tietää, että selviätkö toisesta karsinnasta läpi.

Kyllä jokainen mies on kokeillut pitkiä aloituksia. Ja ne eivät toimi, koska naiset pitää niitä järjestäen epätoivoisina.

8/10 Matti saa naiselta vastauksen siihen "moi, mitä kuuluu" viestiin, kun vastaavasti 7,5/10 Roopen vartin miettimä pitkä omaperäinen aloitus ei saa vastausta. Ulkonäkö edellä tuolla Tinderissä mennään. Kun on tarpeeksi hyvännäköinen, niin nainen vastaa tai ottaa itse ensin yhteyttä.

Juuri näin. Parikymmentä kertaa kun on kirjoittanut omaperäisen henkilökohtaisen aloitusviestin ilman vastausta, niin päätyy siihen moi-linjalle. Ei vastausprosentti tipu sillä käytännössä yhtään. Komea playeri saa pitkän vastauksen hymiöineen ja seksiinjohtavat treffit samalle illalle kirjoittamalla : "moi norsu, tarjoo kalja".

En usko että norsuksi nimittelevät kaljaa pummaavat tyypit ovat niin suosittuja kuin luulet. Jotain realismia tähän uhriutumiseen.

Vierailija
148/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihmeellistä, että eri naisilla saattaa olla täysin erilaisia näkemyksiä.

Näillä naisettomilla miehillä on kumma näkemys naisista ja miehistä- miehet on uniikkeja, ainutlaatuisia lumihiutaleet, mutta naiset on yhtenäinen tammalauma-kaikki toimii ja ajattelee samalla tavalla 😀😀😀

Vierailija
149/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä naisettomilla miehillä on kumma näkemys naisista ja miehistä- miehet on uniikkeja, ainutlaatuisia lumihiutaleet, mutta naiset on yhtenäinen tammalauma-kaikki toimii ja ajattelee samalla tavalla 😀😀😀

Kyllä ne naiset on yleensä niitä jotka pitää itseään uniikkeina ja kilpailevat samoista miehistä.

Vierailija
150/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestän ja en kestä. Silloin kun menee tunteisiin (hyvässä tai pahassa) niin on tauon paikka.

Olen aloitteellinen ja toisaalta olen kyllä mätsännyt kaltaisiani naisia. Minulle ei ole väliä kumpi keskustelun aloittaa, kunhan se vaan saadaan aikaiseksi. Nykyään vähän suorasukaisempi ja rehellisempi tyyli. Jos ei viikkoon kuulu mitään, niin puran mätsin. Heti kun tuntuu, ettei juttu luista, niin kerron siitä naiselle ja poistan mätsin.

Parien treffien jälkeen piilotan profiilini, jos vaikuttaa siltä, että molemmin puoleista kiinnostusta jatkoon on. Jos edelleenkin mätsään tuossa tilanteessa jonkun kanssa, kerron uudelle mätsille treffailevani jo toista naista. Osa on ymmärtänyt tilanteen, toivotellut onnea ja toivonut kuulevansa minusta myöhemmin lisää, jos toisen naisen kanssa juttu raukeaakin jonkun treffien jälkeen.

Ja loppukaneettina:

En swaippaa kuin niitä jatkoon kenen kanssa kuvittelen olevan jotakin yhteistä. Kaikki emoji-rivistöt, elämän latteuksia viljelevät, tissivaon vilauttelijat, arvomaailmaltaan ääri-ihmiset, kysymällä selviää lisää yms. lähtevät vasuriin.

Olen joka suhteessa todella keskiarvo: en rikas tai köyhä, en ruma tai komea, en lihava tai laiha, en tavan duunari tai johtaja, en mykkä tai papupata... Mitään noista en tuo julki profiilissani, toki osa näkyy kuvista. Siis todella tuiki tavallinen mies.

M44

Onpa virkistävää lukea välillä tervepäisen miehen kommentti tältä palstalta. Vaikutat suorastaan täydelliseltä helmeltä, kun tätä kirjoitusta vertaa siihen kuraan, mitä miehet täällä yleensä kirjoittavat.

Toivon sinulle menestyksekästä deittailusyksyä. <3

Vierailija
151/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naiset on yleensä niitä jotka pitää itseään uniikkeina ja kilpailevat samoista miehistä.

Lähdin hakemaan edeltävällä listalla miestä ja semmoinen tulikin vastaan noin päivän hakemisen jälkeen.

Mm. duunari (sai olla rikaskin, ei siinä), tahtoi perhettä, ei elämänhallinta ongelmia, ja lemmikit on ok.

Tiedätkö? Tällaisia miehiä tuli siinä mielessä tosi vähän vastaan ettei monikaan osannut varmuudelta sanoa haluaako perhettä ja missä vaiheessa. Tämä kuitenkin tiesi sanoa, eikä jäänyt sille tielle.

Vierailija
152/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Alaston Suomeen. Voi olla etteivät kaikki tykkää sivuston teeman takia. Mulla kuitenkin kävi flaksi :)

Vierailija
153/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin Alaston Suomeen. Voi olla etteivät kaikki tykkää sivuston teeman takia. Mulla kuitenkin kävi flaksi :)

Kiva, jos löysit sieltä mukavan miehen joka ihasteli juhlakuntoista elintäsi.

Vierailija
154/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos löysit sieltä mukavan miehen joka ihasteli juhlakuntoista elintäsi.

Siellä on naisiakin.

Vierailija
155/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
156/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä "moi" on paras keino miehelle tietää, että selviätkö toisesta karsinnasta läpi.

Kyllä jokainen mies on kokeillut pitkiä aloituksia. Ja ne eivät toimi, koska naiset pitää niitä järjestäen epätoivoisina.

8/10 Matti saa naiselta vastauksen siihen "moi, mitä kuuluu" viestiin, kun vastaavasti 7,5/10 Roopen vartin miettimä pitkä omaperäinen aloitus ei saa vastausta. Ulkonäkö edellä tuolla Tinderissä mennään. Kun on tarpeeksi hyvännäköinen, niin nainen vastaa tai ottaa itse ensin yhteyttä.

Juuri näin. Parikymmentä kertaa kun on kirjoittanut omaperäisen henkilökohtaisen aloitusviestin ilman vastausta, niin päätyy siihen moi-linjalle. Ei vastausprosentti tipu sillä käytännössä yhtään. Komea playeri saa pitkän vastauksen hymiöineen ja seksiinjohtavat treffit samalle illalle kirjoittamalla : "moi norsu, tarjoo kalja".

Haha itse ei ole seuran takia tarvinnut mihinkään tindereihin mennä, mutta ihan baaritytöille, festariseuralle yms. Viestini ovat juuri tuota tasoa. Toki norsu jää pois, koska en halua tahalleen loukata, mutta avausviesti voisi olla "mites huiskii oliksul menoo? Tuu sinne ja sinne klo x oon siellä tnää" Yleensä ovat suostuvaisia.

Vierailija
157/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha itse ei ole seuran takia tarvinnut mihinkään tindereihin mennä, mutta ihan baaritytöille, festariseuralle yms. Viestini ovat juuri tuota tasoa. Toki norsu jää pois, koska en halua tahalleen loukata, mutta avausviesti voisi olla "mites huiskii oliksul menoo? Tuu sinne ja sinne klo x oon siellä tnää" Yleensä ovat suostuvaisia.

Muutaman vuoden päästä tulevatkin someen avautumaan kehnosta miehestään. Ottakaa ja pitäkää hyvänänne helpot tapaukset, mutta älkää olettako muidenkin olevan yhtä helppoja. Mä oon valikoiva just siksi etten putoa samaan onnettomaan monttuun onnettomien kavereideni seuraksi.

Vierailija
158/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne treffit on helppoja, joiden jälkeen tietää ettei toinen kiinnosta. Haastavaksi menee, jos haluaisi tavata toisen uudestaan. Niin hyviä ensitreffejä ei tunnu olemassa joiden jälkeen uskaltaisi innostua tai odottaa toisia treffejä.

Vierailija
159/206 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne treffit on helppoja, joiden jälkeen tietää ettei toinen kiinnosta. Haastavaksi menee, jos haluaisi tavata toisen uudestaan. Niin hyviä ensitreffejä ei tunnu olemassa joiden jälkeen uskaltaisi innostua tai odottaa toisia treffejä.

Johtunee siitä ettei malteta keskittyä ja sitoutua yhteen henkilöön. Sitoutumista haluavat nähdään tylsinä. Luin ihan uutisen tästä aiheesta jonka jälkeen vaihdoin deittailun vanhoilliseen maahan. Korona estää toistaiseksi tapaamisen, vaan näemme sitten Skypessä. Seuraamme aktiivisesti tilanteen kehittymistä.

Tällä hetkellä tunnun löytäneeni sen oikean.

Vierailija
160/206 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prioriteettikysymyksiä. Jos toinen on oikeasti kiinnostava, niin kaikki muut menot kalenterissa vaikuttavat vähemmän tärkeiltä... Ihminen pyrkii valitsemaan tekemisensä aina sen mukaisesti, mikä häntä oikeasti kiinnostaa tai mitä pitää tärkeänä. Varsinaista pakkoahan ei ole kenelläkään täyttää kalenteria vapaa-ajallaan...

Ongelma onkin, että pääseekö kukaan niin lähelle, että hänestä kiinnostuisi. Pitäisikin törmätä toiseen jonkin arkielämän tekemisen kautta ja tutustua ilman parisuhdeajatuksia. Jossain kohtaa ihminen toteaa deittailun tylsäksi ja ennemmin täyttää aikansa jollain kiinnostavammalla.