Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?

Vierailija
03.09.2020 |

Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittisaitit ovat naisten karkkikauppoja. Ei miesten kannata kuluttaa aikaansa tällaisiin. ELi emme kestä.

Selittäkää jo, miksi naisten tulisi huolia mikä tahansa hyväkäs joka suostuu antamaan sydämen?

En minä vaadikaan huolimaan. Olisi vaan hienoa jos joskus saisi edes sen "kiitos mutta ei kiitos" vastauksen. Se on näköjään liikaa vaadittu.

Osalle naisista tulee satoja viestejä toisten saadessa 0. Nollia saavien on vaikea laittaa mitään.

Osalle niistä "sadoista" voisi laittaa vaikka randomisti että "kiito mutta ei kiitos" viestiä. Ja ne 0 viestin tapaukset voisi itse laittaa viestiä miehille. Veikkaanpa että miehet vastaavat "kiitos mutta ei kiitos" viestillä .

Vierailija
62/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu

Älä nyt viiti. Ostin joku aika sitten Suomi24 Treffit plus-jäsenyyden, sillä mm. näkee monta viestiä joku profiili on lähettänyt ja vastaanottanut. KAIKILLA nais-profiileilla oli kymmeniä tai satoja viestejä kymmeniltä miehiltä, ja lähetettyjä ehkä kymmenesosa siitä.

Ja sama homma käytännössä jokaisessa nettideitti-palvelussa. Naiset saa tuhottomasti yhteydenottoja, ihan tavalliset ja rumatkin naiset. Vanhat ja nuoret. Katsoin jonkun 55v ihan normaalin näköisen, jo vähän mummoutuneen naisen profiilia, hänelle oli 82 viestiä 24 eri mieheltä tullut. Itse laittanut jotain 10 viestiä kolmelle.

Semmoista. Naisten markkinat ne jyllää netissä ja muuallakin.

Ymmärtänet itsekin ettei kukaan voi keskustella ja vastailla sadankaan eri ihmisen viesteihin. Jossain lehdessä sanottiin että max 9 eri henkilön kanssa kannatta viestitellä yhtä aikaa, muuten homma leviää käsiin eikä enää erota ja muista niitä tyyppejä.. Tämä tarkoittaa että se 91 jää sadasta ilman viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittisaitit ovat naisten karkkikauppoja. Ei miesten kannata kuluttaa aikaansa tällaisiin. ELi emme kestä.

Selittäkää jo, miksi naisten tulisi huolia mikä tahansa hyväkäs joka suostuu antamaan sydämen?

En minä vaadikaan huolimaan. Olisi vaan hienoa jos joskus saisi edes sen "kiitos mutta ei kiitos" vastauksen. Se on näköjään liikaa vaadittu.

Osalle naisista tulee satoja viestejä toisten saadessa 0. Nollia saavien on vaikea laittaa mitään.

Osalle niistä "sadoista" voisi laittaa vaikka randomisti että "kiito mutta ei kiitos" viestiä. Ja ne 0 viestin tapaukset voisi itse laittaa viestiä miehille. Veikkaanpa että miehet vastaavat "kiitos mutta ei kiitos" viestillä .

Siis torjuu kohteliaasti mitä naisilta on turha odottaa.

Vierailija
64/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei nettideittaile. Miehet pokaavat naisen IRL. "Miehet" nettideittailevat ja naiset jostain kumman syystä luulevat, että netistä voi löytää oikean miehen. Tosin ei ne nettideittailevat "naiset" ole yhtään parempia. Netissä on vain sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä joiden käytös ja käytöstavat ovat juuri sellaisia kuin ap kirjoittaa. Mikäli ei pysty elävässä elämässä luomaan ihmiskontaktia niin eiköhän se kerro jo aivan riittävästi kyseisestä henkilöstä.

Tämä https://dude-hack.com/why-women-use-tinder/.

Hyvin hyvin harva on ylipäätään hakemassa sitä oikeaa ihmissuhdetta.

Monet käyttää sitä ajanvietteenä vähän samaan tapaan kuin joskus heittää kolikot pelikoneeseen. Siinä ei paljoa menetä ja eihän sitä tiedä vaikka osuisi jackpot. Pikkasen jännitystä elämään. Tämä on toki ikävää niille, jotka on tosissaan. Toisaalta yksi kaveri löysi kumppanin tinderistä. Molemmat ovat vähän sellaisia viherpiipertäviä luontoihmisiä ja se oli käynyt ilmi jo profiilikuvista. Ovat olleet yli 6 v yhdessä. En usko että yhtään IR epätodennäköistä paria nettidateilläkään syntyy. Kyllä ne samat asiat vaikuttaa kuin kasvokkain tavatessa.

Anteeksi vain, mutta erottelet tuossa toisistaan ihmiset, jotka ns. kokeilevat onneaan ja ne, jotka ovat tosissaan. Mitä oikein tarkoitat tällä? Onnestahan tuolla onnistuminen on suureksi osaksi kiinni, eikä sitä tosiasiaa voi miksikään muuttaa olemalla jotenkin enemmän tosissaan.

Kun itse viimeksi olin Tinderissä, asenteeni oli tosiaankin se, että suurella todennäköisyydellä ketään ei löydy pitkään aikaan. Tykkäsin kuitenkin jutella miesten kanssa ja joskus käydä jonkun tapaamassakin. Sitten kun kohdalle osui se yksi, josta tiesin voivan tulla jotain vakavaakin, niin todellakin olin hyvin tosissani, ja suhde siitä syntyikin. Mutta en minä tietenkään ala tosissani suhdetta muodostamaan joka jampan kanssa, joka siellä vastaan tulee. Sehän olisi sama kuin jos alkaisin kadulla ehdotella vakavaa seurustelusuhdetta jokaiselle vastaantulijalle.

Ja taas joku autisti linjoilla. Nimenomaan sanoin että moni kokeilee onneaan siinä toivossa että voitto osuu kohdalle ja jos ei osu niin olipahan ainakin viihdettä. Kaikki ei ole siellä sydänverellään tosissaan.

Vierailija
65/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu

En käy baareissa ikinä, joten menetän sen lähestymiskanavan. Muiden paikojen suhteen on kaksijakoinen lähestyminen, kun lukee foorumikeskusteluja. Yksi näkemys on, että ihmiset ovat ostoksilla/syömässä/treenaamassa/whatever, joten silloin ihmisiä ei ole sovelias lähestyä. Toinen näkemys tietysti on päinvastainen. 

Itsellä kynnys lähestyä ketään ja vaikka saatankin jutella tuntemattomille, niin en tee sitä lähestymismielessä. Tarkoittaen, että jatkan matkaani suht pian vaihdettua muutaman sanasen toisen ihmisen kanssa. 

Entäs paritanssikurssi? Olen ollut muutamilla ja niissä on yleensä kiertävät parit, ja miehistä on usein pulaa. Siinä saa ainakin kontaktia naisiin, kun vähän juttelee tanssin lomassa. Ensimmäisen tunnin jälkeen voi niille jutella samalla kun odottaa tunnin alkua.

Naisena jos etsisin miestä, niin menisin jonnekin taistelulajikurssille. Niillä on aina enemmän miehiä paitsi ehkä jollain kuntonyrkkeilytunnilla.

Itsepuolustuskurssilla ei oikein saa kontaktia kehenkään kun monet tulee sinne puhtaasti treenaamaan.

En tarkoittanut, että kesken treenin pitäisi hirveästi mitään jutella. Tosin alkeiskursseilla kaikki on vielä aika aloittelijoita, joten siinä voi keskustella, että miten se liike oikeaoppisesti menee tms. Sitten kun on pari tuntia treenattu voi helpommin ottaa kontaktia ennen tai jälkeen tunnin. Pitkän aikaa jos treenaa, niin yleensä siitä treeniryhmästä tulee porukka, joita näkee myös treenien ulkopuolella.

Toi on tuollainen pidemmän ajan strategia. Harvoin sieltä tanssitunnilta/taistelulajikurssilta ekan kerran jälkeen treffeille lähdetään.

Vierailija
66/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muutakaan toimivaa keinoa tavoittaa ikäisiäni naisia. Olen käynyt kymmenillä nettideiteillä ja on pakko myöntää kun aina on tullut torjutuksi sen kalvavan sisintä. Jotkut naiset joita olen tavannut ovat olleet hyvänpäivän tuttuja muuta kautta nettiyhteisöistä. Sitten kun on lukenut näiden saaneen lapsia tai löytäneen puolison. Niin kysyy eikö koskaan ole mun vuoro joka on odottanut sitä oikeaa jo yli 10v? Koska tämä yksinäisyys päättyy ja olisi munkin vuoro elää?

Vierailija
67/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tällein täytyisi toimia? Mind you, iskin mieheni omin avuin Tinderistä. Oli tavis, mutta ihastuin siihen energiaan joka huokui siellä olleista kuvista ja biotekstistään.

Vierailija
68/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs paritanssikurssi? Olen ollut muutamilla ja niissä on yleensä kiertävät parit, ja miehistä on usein pulaa. Siinä saa ainakin kontaktia naisiin, kun vähän juttelee tanssin lomassa. Ensimmäisen tunnin jälkeen voi niille jutella samalla kun odottaa tunnin alkua.

Edelleen, onko nainen kurssilla hakemassa tanssitaitoa vai parisuhdetta? Fifty-sixty sopisiko siellä lähestyä naisia ns. iskemismielessä. Toisaalta aika sattumankauppaa montako sopivan ikäistä sinkkunaista samalle kurssille osuisi, joten ehkä alkuun olisi hyvä omata aitoa kiinnostusta kurssin aihetta kohtaan?

Tietysti oma kiinnostus on hyvä ottaa huomioon, jos vihaa tanssia, niin tanssikurssille ei välttämättä kannata mennä. Harva nainen menee tanssikurssille nimenomaisesti etsimään parisuhdetta, mutta jos kurssilla törmää kivaan sinkkumieheen, niin miksi tälle ei voisi antaa mahdollisuutta.

Ennen nettideittejä ihmiset tapasivat baareissa, harrastuksissa tai opinnoissa. Baarissa käyntiä lukuunottamatta harva harrastaa tai opiskelee jotain vain sen takia, että sieltä pokaisi puolison. Nettideittailu on siinä mielessä pilannut nykyihmiset, että toisia ihmisiä ei jaksa enää kohdata, jos treffit/seksi eivät ole heti nurkan takana.

Vierailija
69/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viiti. Ostin joku aika sitten Suomi24 Treffit plus-jäsenyyden, sillä mm. näkee monta viestiä joku profiili on lähettänyt ja vastaanottanut. KAIKILLA nais-profiileilla oli kymmeniä tai satoja viestejä kymmeniltä miehiltä, ja lähetettyjä ehkä kymmenesosa siitä.

Ja sama homma käytännössä jokaisessa nettideitti-palvelussa. Naiset saa tuhottomasti yhteydenottoja, ihan tavalliset ja rumatkin naiset. Vanhat ja nuoret. Katsoin jonkun 55v ihan normaalin näköisen, jo vähän mummoutuneen naisen profiilia, hänelle oli 82 viestiä 24 eri mieheltä tullut. Itse laittanut jotain 10 viestiä kolmelle.

Ymmärtänet itsekin ettei kukaan voi keskustella ja vastailla sadankaan eri ihmisen viesteihin. Jossain lehdessä sanottiin että max 9 eri henkilön kanssa kannatta viestitellä yhtä aikaa, muuten homma leviää käsiin eikä enää erota ja muista niitä tyyppejä.. Tämä tarkoittaa että se 91 jää sadasta ilman viestiä.

Mites niitä matchejä nyt satoja on kun naiset kertovat valitsevan niin tarkasti ja harkitusti tykkäyksensä? No ei ole ainoa asia missä puhuvat palturia.

Vierailija
70/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muutakaan toimivaa keinoa tavoittaa ikäisiäni naisia. Olen käynyt kymmenillä nettideiteillä ja on pakko myöntää kun aina on tullut torjutuksi sen kalvavan sisintä. Jotkut naiset joita olen tavannut ovat olleet hyvänpäivän tuttuja muuta kautta nettiyhteisöistä. Sitten kun on lukenut näiden saaneen lapsia tai löytäneen puolison. Niin kysyy eikö koskaan ole mun vuoro joka on odottanut sitä oikeaa jo yli 10v? Koska tämä yksinäisyys päättyy ja olisi munkin vuoro elää?

Sitten kun lopetat odottelun ja alat toimia asian hyväksi.

Vierailija
71/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites niitä matchejä nyt satoja on kun naiset kertovat valitsevan niin tarkasti ja harkitusti tykkäyksensä? No ei ole ainoa asia missä puhuvat palturia.

Ei mitään käryä, mutta kyseessähän ei ollut tinder vaan suoli 24 treffit

Vierailija
72/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffi takeen saat tekemällä viikonloppureissun Liettuaan. Uskon tosissaan joillekin miehille noiden naisten olevan todellinen siunaus johtuen siitä syystä että odotetaan lähinnä leiväntuomista pöytään sekä herrasmiesmäistä käytöstä.

Käykää edes kokeilemassa 😎

Vierailija
73/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_OSA SAA_

Vierailija
74/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffi takeen saat tekemällä viikonloppureissun Liettuaan. Uskon tosissaan joillekin miehille noiden naisten olevan todellinen siunaus johtuen siitä syystä että odotetaan lähinnä leiväntuomista pöytään sekä herrasmiesmäistä käytöstä.

Oletko taas alkanut maksamaan niitä maksuja? Joskus lupasit maksaa, sitten vedit lupauksen pois ja nyt taas on piikki auki vai?

Vierailija
75/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko taas alkanut maksamaan niitä maksuja? Joskus lupasit maksaa, sitten vedit lupauksen pois ja nyt taas on piikki auki vai?

Tuota noin. Sun mätsittömyyden käsitän, olet nimittäin köyhä ja lokki

Vierailija
76/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, että elämäsi pitää olla ihan hirvittävän kapeaa, jos et todellakaan tapaa ikäisiäsi naisia missään muualla kuin nettideiteissä.

Mitä ihmettä teet esimerkiksi alkavana viikonloppuna?

Vierailija
77/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Sun mätsittömyyden käsitän, olet nimittäin köyhä ja lokki

Kyse onkin siitä, että olet luvannut jotain pyytämättä ja sitten vedät sen pois. Niin onko se nyt voimassa vai ei?

Vierailija
78/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kysyy eikö koskaan ole mun vuoro joka on odottanut sitä oikeaa jo yli 10v? Koska tämä yksinäisyys päättyy ja olisi munkin vuoro elää?

Ei se toimi noin. Surkeus ja itsesääli ei ole kovin puoleensavetävää. Ilo ja onnellisuus sen sijaan on. Pitää oppia nauttimaan elämästä ennen kuin voi löytää naisen.

Vierailija
79/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen menee tanssikurssille nimenomaisesti etsimään parisuhdetta, mutta jos kurssilla törmää kivaan sinkkumieheen, niin miksi tälle ei voisi antaa mahdollisuutta.

Mahdollista, mutta edelleen aika lottoa. Puhutaan kuitenkin yleensä suppeasta porukasta ihmisiä, miten sukupuolet, iät ja parisuhdestatukset jakaantuu. Parantaisi omia todennäköisyyksiään, jos menee mukaan seuran vetoporukoihin, jolloin on esillä ja luultavasti toimii useamman joukkueen kanssa.

Nettideittailun sijaan kaverinkaverit edelleen toimiva malli, jos tietysti on sellainen ketä omat kaverit uskaltaa kellekään suositella :D

Vierailija
80/206 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä sinä siitä hyödyt?