Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?
Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?
Kommentit (206)
Eihän sitä kestänytkään. Mutta vaikka sen lopetti jäljelle jäi romuttunut itsetunto ja minäkuva sekä kova viha ja katkeruus naisia kohtaan. Kiitti vana kun kohtelitte kuin roskaa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä kestänytkään. Mutta vaikka sen lopetti jäljelle jäi romuttunut itsetunto ja minäkuva sekä kova viha ja katkeruus naisia kohtaan. Kiitti vana kun kohtelitte kuin roskaa!
:D
En siedäkkään. En tapaile naisia enää. En pahemmin katsele naisia päin edes, pidän katseen visusti muualla. Pysyttelen omissa oloissani. Parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Osaa ne miehetkin tehdä samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu
En käy baareissa ikinä, joten menetän sen lähestymiskanavan. Muiden paikojen suhteen on kaksijakoinen lähestyminen, kun lukee foorumikeskusteluja. Yksi näkemys on, että ihmiset ovat ostoksilla/syömässä/treenaamassa/whatever, joten silloin ihmisiä ei ole sovelias lähestyä. Toinen näkemys tietysti on päinvastainen.
Itsellä kynnys lähestyä ketään ja vaikka saatankin jutella tuntemattomille, niin en tee sitä lähestymismielessä. Tarkoittaen, että jatkan matkaani suht pian vaihdettua muutaman sanasen toisen ihmisen kanssa.
Entäs paritanssikurssi? Olen ollut muutamilla ja niissä on yleensä kiertävät parit, ja miehistä on usein pulaa. Siinä saa ainakin kontaktia naisiin, kun vähän juttelee tanssin lomassa. Ensimmäisen tunnin jälkeen voi niille jutella samalla kun odottaa tunnin alkua.
Naisena jos etsisin miestä, niin menisin jonnekin taistelulajikurssille. Niillä on aina enemmän miehiä paitsi ehkä jollain kuntonyrkkeilytunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet ei aloita keskustelua... Joka vitn kerta saa aloittaa kun ei mitään tapahdu
En käy baareissa ikinä, joten menetän sen lähestymiskanavan. Muiden paikojen suhteen on kaksijakoinen lähestyminen, kun lukee foorumikeskusteluja. Yksi näkemys on, että ihmiset ovat ostoksilla/syömässä/treenaamassa/whatever, joten silloin ihmisiä ei ole sovelias lähestyä. Toinen näkemys tietysti on päinvastainen.
Itsellä kynnys lähestyä ketään ja vaikka saatankin jutella tuntemattomille, niin en tee sitä lähestymismielessä. Tarkoittaen, että jatkan matkaani suht pian vaihdettua muutaman sanasen toisen ihmisen kanssa.
Miksi miehet ei aloita keskustelua siellä nettideittimaailmassa??
Olen ns. haluttu mies ja silti tuli naisia vastaan joka ei halunnut jatkaa (ja paljon kenen kanssa minä en halunnut). Minulla oli kuitenkin kokoajan puolentusinaa naista ”jonossa”, ei siinä ehtinyt jäädä yhtä miettimään ja suremaan. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs paritanssikurssi? Olen ollut muutamilla ja niissä on yleensä kiertävät parit, ja miehistä on usein pulaa. Siinä saa ainakin kontaktia naisiin, kun vähän juttelee tanssin lomassa. Ensimmäisen tunnin jälkeen voi niille jutella samalla kun odottaa tunnin alkua.
Naisena jos etsisin miestä, niin menisin jonnekin taistelulajikurssille. Niillä on aina enemmän miehiä paitsi ehkä jollain kuntonyrkkeilytunnilla.
Itsepuolustuskurssilla ei oikein saa kontaktia kehenkään kun monet tulee sinne puhtaasti treenaamaan.
Taitaa olla jo neljä vuotta siitä kun lopetin Tinderin käytön ja noin 5-6 vuotta edellisistä treffeistä. Edelleen olen sitä mieltä että oli elämänlaadun kannalta paras ratkaisu. Nykyään voi kulua pitkiä aikoja ilman minkäänlaista vitutusta. Ennen siihen ainaiseen vitutukseen turtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kaveriasi joskus näyttämään hänen viimeisempiä Tinder keskusteluita. Huomaat siellä vallitsevan tason
Vierailija kirjoitti:
Nettideittisaitit ovat naisten karkkikauppoja. Ei miesten kannata kuluttaa aikaansa tällaisiin. ELi emme kestä.
Karkkikauppoja?
Ehkä joo, mutta näissä karkkikaupoissa on laarit täynnä homeisia, viemärissä uitettuja ja muuten vain pilaantuneita karkkeja. Niiden läpi pitäisi sitten kahlata voidakseen löytää sen yhden hyvänmakuisen, josta ei saa salmonellaa tai muuta ikävää terveysongelmaa. Kuulostaako houkuttelevalta?
Ja ennen kuin alat vaahdota että olen miesvihaaja joka vertaa suurinta osaa miehistä homeisiin karkkeihin, niin tarkoitin niitä viestejä joita miehiltä tulee (en miehiä sinänsä). Ne viestit ovat oikeasti sellaista tasoa, että niiden läpi kahlaaminen tuntuu juuri tuolta kuin kuvailin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittisaitit ovat naisten karkkikauppoja. Ei miesten kannata kuluttaa aikaansa tällaisiin. ELi emme kestä.
Selittäkää jo, miksi naisten tulisi huolia mikä tahansa hyväkäs joka suostuu antamaan sydämen?
En minä vaadikaan huolimaan. Olisi vaan hienoa jos joskus saisi edes sen "kiitos mutta ei kiitos" vastauksen. Se on näköjään liikaa vaadittu.
Anti-narsistinen kirjoitti:
En koskaan ole aloittanutkaan. Joko asiat tapahtuvat IRL tai sitten ei olenkaan. Minua ei kiinnosta narsistien itsetunnon pönkityskilpailut, mitä nettideittaaminen kuulemma on.
Joku narsisti kertoi sinulle, että kilpailu on käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset harvoin vastaa aloituksiin. Se on pidemmän päälle hieman turhauttavaa. Helpommalla pääsee, kun odottaa naisten tekevän aloitteen, koska silloin heillä on oikeasti kiinnostusta tutustua. Match ei todellakaan ole vielä takuu siitä. Itse oon ottanut sen linjan, että pyyhkäisen oikealle vain, jos oon halukas tutustumaan. Ja vastaan aina viestiin, oli se sitten vaan "moi" tai jotain muuta. Harvoin juttu lähtee luistamaan, mutta välillä niinkin käy ja usein johtaa sitten kivoihin kohtaamisiin. Mulla on esim. tinderin kanssa vähän sama ajatus kuin lotossa. Jos ei tule pääpottia, niin elämä ole yhtään sen huonompaa, mutta voi ainakin haaveilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää jo, miksi naisten tulisi huolia mikä tahansa hyväkäs joka suostuu antamaan sydämen?
En minä vaadikaan huolimaan. Olisi vaan hienoa jos joskus saisi edes sen "kiitos mutta ei kiitos" vastauksen. Se on näköjään liikaa vaadittu.
Osalle naisista tulee satoja viestejä toisten saadessa 0. Nollia saavien on vaikea laittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä kun joku ottaa näiden deittisovellusten käytön tosissaan ja toiset käyttääkin sitä viihteenä ja pelinä. Kuten todettu ,ei siellä nettideitti-maailmassa synny sellaisia parisuhteita, joita ei saisi IR.
Vierailija kirjoitti:
En osaa muista sanoa, mutta itse laitan jokaiselle tinder-matchilleni viestin, osalle toisenkin elleivät pariin päivään reagoi avausviestiini. Deittisivuilla usein seuraan jos nainen tekee vastavierailum profiiliini sen sijaan, että laitan kylmiltään hänelle viestiä. Ellei sivusto tätä mahdollista, niin laitan kiinnostaville naisille viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, onko nainen kurssilla hakemassa tanssitaitoa vai parisuhdetta? Fifty-sixty sopisiko siellä lähestyä naisia ns. iskemismielessä. Toisaalta aika sattumankauppaa montako sopivan ikäistä sinkkunaista samalle kurssille osuisi, joten ehkä alkuun olisi hyvä omata aitoa kiinnostusta kurssin aihetta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei nettideittaile. Miehet pokaavat naisen IRL. "Miehet" nettideittailevat ja naiset jostain kumman syystä luulevat, että netistä voi löytää oikean miehen. Tosin ei ne nettideittailevat "naiset" ole yhtään parempia. Netissä on vain sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä joiden käytös ja käytöstavat ovat juuri sellaisia kuin ap kirjoittaa. Mikäli ei pysty elävässä elämässä luomaan ihmiskontaktia niin eiköhän se kerro jo aivan riittävästi kyseisestä henkilöstä.
Minä olen tavannut netin kautta monta ihanaa ja sosiaalisesti normaalia ja avointa tyyppiä. Netin käyttäminen kontaktien luomisessa ei kerro henkilöstä juuri muuta, kuin että hän haluaa helpottaa omanlaistensa ihmisten löytämistä. Todennäköisemmin se kiinnostava tyyppi tekee profiilin tinderiin kuin tulee samaan harrastukseen tai samaan baariin kuin itsekin. Tuon päälle vielä se seikka, että tällä hetkellä on tervettä itsesuojelua vältellä ihmisjoukkoja ja ahtaita tiloja joissa on paljon ihmisiä.
Harmi jos omat kokemuksesti ovat jääneet huonoksi. Onhan se aikamoista seulomista, mutta eipä tuolla tosielämänkään puolella ihmisistä ole kiinnostavia kuin murto-osa.
Ei sitä kestäkään. Lopetin kaikki nettideittihommat vuosi sitten, ja elämänlaatu nousi kyllä merkittävästi. Ei pienintäkään aikomusta mennä takaisin.
M35