Kun huoltomies soittaa ovikelloa, niin menetkö avaamaan oven vai menetkö johonkin piiloon?
Vai pyritkö olemaan jossain muualla silloin? Itse pyrin aina olemaan jossain muualla, mutta olen harkinnut myös tuota piiloon menemistä :D Yksiössa ei valitettavasti hirveästi piilopaikkoja ole. Ja olisi aika noloa jäädä kiinni piilossa olemisesta
Kommentit (23)
Huoltomies tulee sisään omilla avaimilla, jos ovea ei avata. Ei ne miten sattuu kulje kenenkään kotona.
Jos kyse on sovitusta / ennalta ilmoitetusta käynnistä ja olen kotona, avaan oven tietenkin. Jos kellonaika ja muutenkin tilanne on sopiva, menen muualle käynnin ajaksi eli saavat tulla yleisavaimilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Avaan oven tietenkin! Ja nautin siitä lähtien hyvin eroottisesti. Että siitä vuan! :D
En avaa oveani kenellekään joka soittaa ovikelloa. Jos joku tuttu tulee niin soittaa aina ensin. Jos huoltomiehen on päästävä asuntoon tekemään jotain niin on aina edellisenä päivänä kirjoittanut lapun postilaatikkoon jossa kertoo tulevansa ja syyn siihen.
Meillä on kuuma huoltomies ja kun ei tule ilmoittamatta niin osaan aina mennä ovelle yllättyneenä yöpuvussa kysymään että ai tänäänkö tämä käynti oli.
Harmittaa, kun nykyisin huoltomiehillä on vain haalareita. Ei näy enää persvakoja. :(
Vierailija kirjoitti:
Viritän ansoja huoneisiin.
Ryökäle. :)
Mä piilottelen yleensä lauteiden alla. Syöksyn sinne salamana, kun kuulen avaimen käyvän lukossa. Huoltomies on löytynyt mut jo kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kuuma huoltomies ja kun ei tule ilmoittamatta niin osaan aina mennä ovelle yllättyneenä yöpuvussa kysymään että ai tänäänkö tämä käynti oli.
Sama, mutta mä yleensä järjestän tilanteen niin, että olen sattumalta alasti eikä mitään vaatetta lähitienoilla.
Nykyään mieluiten pois kotoa sillä aikaa, mutta muuten toisessa huoneessa. Teininä jos meillä kävi huoltomiehiä (ja kävin aika usein, äiti halusi saada kaiken hyödyn irti😂) menin aina piiloon. Kerran kylppäriin - johon huoltomies koputteli ja pyysi pääsemään sisään tekemään jotain. Toisella kerralla huoltomies tuli aamusta yleisavaimilla sisään ja koin fiksummaksi pysyä sängyssä, mitä se nyt mun huoneessa tekisi. Kyyhöttelin peiton alla kun huoneeni ohi aukesi ja huoltomies teki mitä tekikään. Lopuksi kuulin lähestyvät askeleet ja peiton reuna nousee ja laskeutuu hyvin äkkiä takaisin. Yritin esittää kuollutta. Tuli muistaakseni ilmaamaan pattereita tai puhdistamaan tuuletuskanavaa. En muista eikö äiti vain muistanut kertoa että huoltomies tulossa, ei ne toisaalta välttämättä pysty kaupungilla ilmoittamaan ja sopimaan tarkkaa ajankohtaa.
Riippuu täysin asunnosta. Vuokrakämpässä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä se tekee. (työkeikat)
Voin lähtä vaikka baariin sillä aikaa kun se tekee jotain tai kävelylle.
Omassa asunnossa taas haluan tietää mitä on tehty.
Zinc
Tietenkin menen avaamaan oven. Muuten se tulee omilla avaimilla ja mun koirani käy sen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin asunnosta. Vuokrakämpässä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä se tekee. (työkeikat)
Voin lähtä vaikka baariin sillä aikaa kun se tekee jotain tai kävelylle.
Omassa asunnossa taas haluan tietää mitä on tehty.
Zinc
Unelmissasi sulla on oma kämppä.
up