Teenkö väärin kun pidän naiselle kriteerinä sitä ettei ole vielä lapsia kun etsin seurustelukumppania?
Olen itse 34-vuotias melko kokematon mies. Takana on yksi 8kk kestänyt seurustelusuhde, joka ei ollut kovinkaan onnistunut. Jotenkin tuntuu että jo lapset hankkineen naisen kanssa meillä olisi hyvin erilainen kokemuspohja, enkä tunne muutenkaan olevani valmis kantamaan vastuuta toisen miehen lapsista.
Haluaisin kokea kahdenkeskistä seurustelua ennen sitä jos/kun hankimme sitten sen tulevan seurustelukumppanin kanssa yhteisiä lapsia.
Kommentit (24)
Voi olla haastavaa, tuossa iässä naisten biologinen kello tikittää jo melko lailla (siis jos ylipäätään haluavat lapsia) eikä aikaa monen vuoden seurustelulle enää ole. Olet myöhässä. Sinänsä vaatimuksessa ei ole mitään pahaa, useimmat ihmiset haluavat kokea elämän suuret asiat yhdessä, ja monet lapselliset taas tarkoituksella hakevat toista joka ymmärtää heidän elämäntilannettaan. Harkitse seurustelua naisen kanssa joka ei halua lapsia, näitä on todennäköisemmin vapaana mitä vanhempana haet seuraa.
tai sitten etsit itseäsi reilusti nuoremman, lapsettoman naisen, ei se sen kummempaa ole. on olemassa muitakin kuin huonoja vaihtoehtoja.
Jos etsit ikäistäsi naista, monella saattaa olla jo lapsi/lapsia. Mutta ei tietenkään mikään mahdottomuus löytää lapseton kolmekymppinen.
Ihan ok. Samoin minä tahdon äitinä jonkun, jolla on lapsia. Lapseton olisi ehkä kuin eri elämästä... En tietysti poiskaan sulkisi, jos tosissaan kolahtaisi.