Onko noi Stoken Trip Trap tuolit hyviä?
Kommentit (11)
Todella hyviä! Meillä poika täyttää kohta 10 ja on edelleen tuoli ruokapöydän ääressä. Toinen tuoli on koulupöydän ääressä työpöytä käytössä. Molemmat olen hankkinut käytettyinä, vähän huonokuntoisinakin, ja olen niitä tuunannut, hionut, toisen spraymaalasin ja toisen värivahasin.
Uudet on jotain 150€ luokkaa.
Tuon tuolin etu, on niitä toki muitakin tuoleja, on, että siinä saa lapsen kasvun myötä säädettyä korkeuksia, jolloin jaloille on tuki istuessa.
Käytetyn hintaan pitää vaikuttaa tuolin kunto, mutta mikäli siisti, niin on helposti 50€ arvoinen.
Minusta ne ei ole hyviä kovin pienelle. Vauva pitää tukea niihin jollain tyynyillä ettei keikahda. Ja tuolin jalat on kömpelöt. Joku statusarvo noissa ilmeisesti on, kun kaikki niitä haluaa. Meillä on ollut monenlaisia syöttötuoleja ja paras on ollut se Ikean halvin muovinen. Sen sai pidettyä helposti puhtaana ja on kevyt siirrellä ja hyvän mallinen istua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne ei ole hyviä kovin pienelle. Vauva pitää tukea niihin jollain tyynyillä ettei keikahda. Ja tuolin jalat on kömpelöt. Joku statusarvo noissa ilmeisesti on, kun kaikki niitä haluaa. Meillä on ollut monenlaisia syöttötuoleja ja paras on ollut se Ikean halvin muovinen. Sen sai pidettyä helposti puhtaana ja on kevyt siirrellä ja hyvän mallinen istua.
Noihin on saatavilla vaikka minkälaista tukihärpäkettä ihan vastasyntynestä alkaen.
Minä tykkäsin tosi paljon. On tukeva eli ei kyllä kaadu ja niillä turvakaari-härpäkkeillä sai kyllä pienelle sopivan. Toki varpaat on kovilla vanhemmilla niiden jalkojen kanssa, kyllähän niihin enemmän kun kerra osui. Mutta toisaalta sitten niiden ansiosta saa sen tukevuuden. Säädettiin sitten lapen kasvaessa ja oli tosi pitkään käytössä, taisi olla 10 kun luovuttiin. Ei noi miksikään mene eli en ihmettele, että käytetyistäkin pyydetään paljon.
Aika hassua jos tämä on joku statusjuttu, mulle tulee vaan mieleen uutiset tuolin tappamista vauvoista.
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua jos tämä on joku statusjuttu, mulle tulee vaan mieleen uutiset tuolin tappamista vauvoista.
Statusjuttu? Tuo tuoli on todella kätevä, kun siihen mahtuu myös vauva-ajan jälkeen. Normaalille syöttötuolille on käyttöä ehkä vuoden verran, tätä taas voi käyttää vaikka koulu-ikäinenkin. On täysin eri asia kuin tavallinen syöttötuoli.
Meille hankittiin juuri 8kk ikäiselle tripp trapp ja ostimme siihen lisäosat + pöydän vauvalle. Paketti härpäkkeineen maksoi 290€. Oikein hyvä on nyt kun se on saatu kasattua. Ensimmäisen kasauksen jälkeen tuoli keikkui, kiristelimme ruuveja mutta keikkuminen jatkui. Soitin lastentarvikeliikkeeseen ko. asiasta ja sieltä sanottiin että kannattaa purkaa, kasata uudelleen ja kiristää kaikki samaanaikaan. No kolmas kasauskerta tuotti tuloksen ja tuolista tuli jämäkkä. Meinasin jo luovuttaa... Tästä syystä ostaisin jopa mieluummin käytetyn tuolin :D
Ulkonäkö on makuasia, mutta laadukas on kyllä. Meillä on ollut sama tuoli syöttötuolina 14 vuoden ja 5 lapsen ajan. Kyllähän se nyt alkaa olla kulmista kulunut. Ei olla käytetty isomman lapsen tuolina, kun aina n siirtynyt pieneltä toiselle. Keikahtamattomuus on mielestäni yksi parhaisya puolista.
On hyviä ja uutena maksaa paljon. Käytetyt n.100€