Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sitä synnytystä niin pelätään ja sektiota pidetään suunnilleen taivaan aukeamisena?

Vierailija
18.07.2006 |

mä pelkään leikkauksia huomattavasti enemmän kuin ihan luonnollista tapahtumaa. hitto vie, sillä kivulla on positiivinen tarkotus ja päämäärä, sen kipu ei ole mitään enää kun sen lapsen saa rinnalleen. eka synnytys mulla oli kivunlievitysten vuoksi lähes kivuton, tipan laitto sattui ja epparin leikkaaminen. toka luomuna ja hitto, mä olen hengissä silti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia.

sanoinko jossain vaiheessa että kaikkien pitäisi ajatella kuin minä? opettele lukemaan..

Vierailija
2/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää alatiesynnytystä enkä myöskään sektiota. Mitä sitä nyt asiantuntevassa ympäristössä tuommoisia pelkäämään :0).

T: Sektiolla SYNNYTTÄNYT äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan pelkaa alateitse synnyttamista... Tai siis en pelannyt ekalla kerralla kunnes koko homma meni kasille ja paadyttiin hata-sektioon (siis leikkaushaava pitkittain ei bikini-rajaan) kun piti saada lapsi ulos ja nopeasti... ei mahtunut(kaan) alateitse liian kapeasta lantiosta johtuen.

Nyt oon taas raskaana ja haluaisin synnyttaa alateitse, mutta kylla vahan pelottaa miten tallakertaa kay ??? Eli enemman pelottaa nyt alateitse synnyttaminen kun suunnilteltu sektio... mutta aika nayttaa kumpi tulee... kysyn laakarin mielipidetta ja uskon haneen !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän