Silmäluomien korjausleikkaus
Joo, mulla tehtiin yläsilmäluomienkorjausleikkaus HUS:ssa. Tuloksena toinen silmäluomeni on 1-2mm toista alempana. Harkitsen menemistä uuteen silmäluomileikkaukseen tämän ongelman korjaamiseksi. Kysymys on se, että miten löydän hyvän ja luotettavan plastiikkagirurgin. En halua antaa kenen tahansa tehdä leikkausta, joka saattaa epäonnistuessaan vaikuttaa dramaattisesti ulkonäkööni. Netissä on näitä kauhukertomuksia epäonnistuneista luomileikkauksista.
Kommentit (3)
Oletko varma, ettei se ollut jo ennestään erilainen? Minulla on aina ollut aavistuksen epäsymmetriset silmät ja kirurgilta varmistin, että tuleehan lopputuloksesta luonnollinen. Tyytyväinen olen lopputulokseen, minulla on samanlaiset surumieliset silmät kuin ennen leikkausta, mutta ylimääräinen iho ja aavistus rasvaa kulmakarvojen alta on poissa. Mielestäni kannattaa arvostaa luonnollisia piirteitä eikä lähteä muokkaamaan ihan uutta ja vierasta naamaa itselleen.
Suomessa plastiikkagirurgissa ollaan niin kokemattomia, että luultavasti tulee epäonnistumaan ja susta tulee yhä järkyttävämmän näköinen. Suosiolla kannattaa jättää leikki siihen, että et ajaudu korjausleikkauksien kierteeseen ja pilaa täysin naamavärkkiäsi.
Anna olla.